Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osbornelta saapui juuri viesti, että hän on saanut viime yönä prinsessan. Pituutta oli 52cm ja painoa 3900g :) Tyttö joutui teholle, kun napanuora oli kiertynyt kaulan ympärille ja lapsivesi oli vihreää. Mutta kaikki on varmasti hyvin ja Osse olikin menossa pikkuistaan hoivaamaan :)

MiaMik ja Iinu-Liina 5vko+

Vierailija
2/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia täällä heti aamusta!!

Paljon onnea koko Ossen perheelle pikku prinsessasta!

pikku-milli & Aksu 6kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat uutiset heit aamusta, Oikein paljon onnea Osselle ja tietysti koko muulle perheelle pienestä tytöstä.

uskon että kaikki on vauvalla kunnossa kaikesta huolimatta, meillä on täällä suomessa huippuhyvä hoito pienokaisille.

Arvatkaapa mitä.....Mulla on tänään VIIMEINEN VIRALLINEN TYÖPÄIVÄ !!!!!!!!!!!

Huomenna tulen tarjoilemaan kakkukahvit ja sitten suunnistan kaimani kanssa ostoksille jei !!!

Lisää mööhemmin, vielä viimeiset rutistukset pitää saada aikaiseksi täällä töissä !

AA ja neiti 34+5

Vierailija
4/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Osselle ja perheelle! Eiköhän se pikkuneiti äkkiä toivu, vauvathan ovat niin sitkeitä sissejä :)

Ja AA:lle onnea vikan työpäivän johdosta :) Tuntuu varmasti ihanalta, kun saat vihdoin jäädä kotiin. Mun äitiysloman alku ei tuntunut miltään, koska olin jo kuukauden sitä ennen sairaslomalla osa-aikatöistä, ja olen kuitenkin päätoiminen opiskelija. Eli opinnot jatkuu ihan sinne rv38 saakka... :/

Tikru, se pistävä kipu kävellessä ei välttämättä ole supistus. Mulle sanottiin neuvolasta, että voi pistää kovastikin, ja se voi olla sellaista mahasta selkäpuolelle asti tuntuvaa kipua. On kuulemma yleisempää oikealla puolella, en tiedä miksi.

Mulla ainakin supistelee kävellessä lähes koko ajan, ja siihen liittyy vain pientä vihlontaa jommalla kummalla puolella alavatsaa. Tuo pistoskipu sitten joko tulee tai on tulematta, riippuu kävelyvauhdista.

Nyt on niin nuhainen olo että taidan kaivautua vällyjen väliin kirjaa lukemaan. Huomasin viime yönä nukkuneeni puolet yöstä selällään, ilman peittoa. Liekö vilustutin itseni siinä, kun meillä on täällä patterit melkeinpä kiinni vielä.

Jännä homma tuo selällään nukkuminen, kun senhän kuuluisi tuntua pahalta. Itselläni se on ainut kivuton asento (paitsi ruuan jälkeen kun närästää), koska kyljellään ollessa sattuu häpyliitokseen vaikka olisi kolme tyynyä reisien välissä... Harmi vaan, että selällään ei kuuluisi nukkua - sehän ilmeisesti voi huonontaa istukan verenkiertoa. Täytynee piakkoin kokeilla puoli-istuvaa asentoa, jos nyt mahdun sellaiseen meidän 120cm leveällä sängyllä... ;)

Kandi & Muhku 33+0

[jee, jos Muhku olisi säntillinen lapsi (eli ei vanhempiinsa tullut), hän syntyisi jo 7 viikon päästä! :) ]

Vierailija
5/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=1C86EE]Paljon onnea Osselle ja perheelle prinsessasta!

Mites muut viimeisillään odottavat?

Han jutteli syyllisyydestä lapsettomien seurassa ollessaan. " Eli tiedän, ettei minullakaan ole oikeus olla ahdistunut siitä, että tunnen syyllisyyttä, koska tiedän, että toisella on vielä suurempi ahdistuksen aihe, nimittäin se lapsettomuus. Että näin. Vähän sekavasti ilmaistu, toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitin. (Vähän niinkuin että minulla ei ole oikeus valittaa siitä, että suihkusta ei tule lämmintä vettä, koska jossain päin maailmaa ei ole vettä ollenkaan). " Sepäs olisikin uskomattoman hienoa jos kaikki pystyisivät ajattelemaan suorastaan globaalisti, mutta tosiasiassahan ihmiset eivät ole pyyteettömiä. Ihmisen luonteeseen kuuluu ajatella itsekkäästi eikä se tee meistä moraalittomamia tahi epäempaattisia. Uskoakseni teemme kaikkemme, jotta ensisijaisesti me ja läheisemme selviäisivät. Priorisointi opetetaan jo pienestä pitäen ja vaikka kuinka tuntisimme sääliä ja myötätuntoa toisia kohtaan, olemme silti kiitollisia omasta hyvinvoinnista ja niistä ' ylellisyyksistä' , joihin olemme tottuneet. Jos mä joskus vellon turhan kauan jonkun kovinkin triviaalin pulmani kanssa, yritän miettiä kuinka monella maailmassa on asiat tosi paljon huonommin. Vertaa: mulla on helvetin ruma nenä ja ei ole rahaa leikkauttaa sitä - jotkut ovat neliraajahalvaantuneita ja leikkaus ei pelasta heitä. On silti turhaa minimalisoida omia ongelmiaan sillä verukkeella, että jollain varmasti menee huonomminkin, sillä loppulaskussa ainoastaan omat ongelmat ovat todellisia itselleen. Se mitä mä yritän sanoa on, että sulla on oikeus omiin tunteisiin ja myös oikeus iloita omasta raskaudestasi. Toisen lapsettomuuden taakka ei ole tarkoitettu sun kannettavaksi ja asianomainen varmasti tietää sen. Katkeruus jota hän ehkä tuntee ei varmastikaan kohdistu sinuun henkilökohtaisesti vaan siihen epäoikeudenmukaisuuteen, jota kohtalo(?), Jumala(?) tai sattuma(?) sanelee. =)

Kandi: mä kuulun siihen kapiseen ryhmään huonoja odottajia, jotka eivät ole saaneet lopetettua röökaamista. =) Stressasin siitä megapaljon, mutta nyt koitan vaan elää itseni kanssa. =) Juohan lämmintä, ettei flunssa pääse kunnolla iskemään!

Noista ulkonäköasioista..Mulle kans pukkas jonkun verran finnejä alkuraskaudesta, mutta nyt tilanne on sama kuin ennen..Ei siis hehkuta, muttei olla rakin näköisiäkään täällä. =)

Tikrulla on tänään näpertelypäivä..Mun joululahjat, kortit ym. on kaikki vielä suunnitteluasteella. =)

AA:lle onnittelut viimeisestä duunipäivästä! Jey! =)

Mulla ois tänään taas vierailupäivä agendassa, mutta Wilma ei vieläkään ole talvikuosissa saati katsastettu eli joudun tyytymään kaupungilla käyntiin. =) Mukavaa päivää kaikille!!

t. poppis ja räpsy rv29+1

Vierailija
6/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppis, mä kritisoinkin vaan 30+ viikoilla olevia odottajia röökaamisesta, eli sulla on vielä viikko aikaa lopettaa ;) ;)

Vierailija
7/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein paljon ONNEA Osselle " rinsessan" johdosta! Toivottavasti kaikki on jo hyvin ja pääsette pian kotiin tytön kanssa:=)

Missäs muut eräpäiväläiset, ilmoittautukaahan!

Kaimalle onnittelut vikan työpäivän johdosta, on varmaan ihanaa kun nyt se sitten on virallisesti ohi hetkeksi aikaa=) Huomenna nähdään sit ja mennään vähän shoppailemaan mulle työhousuja ens viikoksi ja jos vaikka joululahjoja katsois samalla.. Saataiskohan me jostain alkoholittomat mansikka margaritat ton sun äippäloman kunniaksi?! ;)

Täällä on niin kipeä olo että, olo on huono ja kurkku kipeä mut ei nuhaa onneksi. Tosin tää kurkkukipu vaivaa vain yöt ja aamut, päivisin ei ole lainkaan kipeä olo. Saas nähdä käykö mun kimppuun vielä kunnolla, vai yrittääkö sotkea vaan mun yöt:(

Eilen yritin kilpailuttaa likuovikaappeja eteiseen ja tänään nyt pitäis tehdä se suuri päätös että keneltä! Vielä yksi tarjous tulossa, sitä odotellessa..

Nyt aamupuurolle, mukavaa torstaipäivää kaikille

Aurora + Poitsu rv 24+5

Vierailija
8/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vaan taas aamu valkeni, yö meni aika lailla valvoessa kun illalla alkaa selkäkipu ja sitä sit ihmetellen menee kaikki yöt. ei siitä ota selvää onko se supistuskipua vai mitä ku ei pysty kellottaa.kyllä se välillä tulee kovempana mut ei oikeesti pysty kellottaa. ja sit vaa vedin panadolia ja sainkin pari tuntia nukuttua, tosin taisi sit jossain vaiheessa tulla kovempana takaisin kun sattui vaikka oli panadol alla. ja pari kipeää kiristyssupistusta myös. ota näistä selvää, välillä sen selkäkivun aikana tunsin että olihan se mahakin kovettuneena mut niinpä jatkoin unia ku aattelin että ehkä se sit sattuu oikeesti kovaa ku meinaa lähtö tulla. ja niin siinä taas kävi että kipu lakkasi ja sain sit aamulla vähän unta. vessassa saa rampata ja maha on sekaisin ollu jo monta päivää. mut ei vaan ota kunnolla lähteäkseen.

alkas jo syntyä kun alkaa olla univelkaa niin hitosti.ei sit jaksa päivällä mitään.jos jaksaisin käydä edes vähän kävelyllä ku eilinen meni sisätiloissa.

niin ja vauva on todella hiljainen ja pitää liikkeitä laskea ja tuuppia sitä hereille.siitä tulee aina lisää stressiä.

missäs mörötin ja heidi? vieläkö yhtenä?

ellu ja hiljainen masukki rv 39+6

Vierailija
9/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han, kylläpä Poppis kiteytti asian hyvin tuossa viestissään. Näitä tuntemuksia tulee tässä raskauden aikana, jos vaikka mitä. Omasta raskaudestaan myös tunteet menee sellaista vuoristorataa, että huh huh....mut ei pidä silti tuntea niistä syyllisyyttä, saati sitten jonkun toisen asioista :)

mullakin oli aika vaikeaa viime talvena, ku työkaverin kanssa alettiin samaa aikaa odottaa vauvaa ja sitten todettiin mulla se tuulimuna. Alkuun oli tosi kiusallista jutella kaverin kanssa vauva-asioista, ku oma kokemus oli niin tuore. Nyt sitten voin iloita, ku hänellä on niin suloinen 5 kk poikavauva. Aika parantaa haavat..

Muutes mullakin on taas parina yönä ollu tosi vaikee nukkua, pyörin vaa ja sitte tietty Hippis herää ja etsii uutta asentoa ja antaa muutamat potkut mielenosoituksellisesti :))

AA, jippii....äippäloma jo noin likellä :)) pääset nauttimaan rauhassa loppuajasta.

Auroralle ja Kandille jaksuja flunssan oireisiin.

Aurora.... vink vink...h&m:stä löysin kivat " duunihousut" sellaset suorat mustat housut, joissa hailakkaa liituraitaa...menee vaikka masu ei vielä olisikaan kovin iso :) ja mahtuu varmaan loppuun asti. Siinä ei siis ollu mitää resoria, vaan muuten kikkailtu se vyötärö.

ja vielä tosta näöstä...niin selvästi on hiukan huonompi ollut mullakin näkö, mutta korjaantunee ajallaan. Mullahan on joskus ollut näkö siinä -4...mut olen käynyt siinä silmälaserissa ja sain näköni takas :)

Elinalle ja Möröttimelle kovasti tsemppiä...mä uskon et tuo rentoutuminen voi hyvinkin auttaa asiaan, jos pystyy sillai ihan vaikka sekunniksi unohtaa ton piinaavan odotuksen :)) heh helppo täältä sanoa. Mut rentoutuminen ja syvään hengittely voi todella auttaa...istahtaa hyvään asentoon ja sulkee simmut...vetää nenun kautta sisään syvälle henkeä ja hitaasti taas päästää ulos nenun kautta. Tätä toistelee muutamat kerrat.

hitto ku toi puhelin tossa koko ajan soi, täytyy jatkaa hommia.

reilu viikko reffeihin :)

Mykis ja Hippis 27+5

Vierailija
10/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, täällä ollaan edelleen ;)

Joillekin sentään tulee valmista eli onnittelut Osselle ja isukille prinsessaisesta! Vähän rankka alku on tainnut vauvalla olla, mutta pian se pääsee äidin ja isin hellään hoivaan. Inhottavia kyllä nuo napanuoran kiertymiset vauvan ympärille :(

AA:kin puristamassa viimeistä työpäivää ja sitten saa alkaa keskittymään todella vauvan odotukseen. Toivotan jo nyt hyvää äippälomaa!

Kandille flunssaa pukkaa, mars vaan sinne peiton alle. Minä olin ennen raskautta selkeästi mahallaan nukkuja, mutta varsinkin nyt loppua kohden saatan herätä keskellä yötä selällään. Kyljelleen sitä kuitenkin aina iltaisin asettuu. On muuten tullut nyt ihan viime päivinä melkoinen operaatio tuosta kyljen kääntämisestä saatikka kun pitää nousta ylös sängystä. Aikamoiseksi ryhävalaaksi tässä alkaa itsensä tuntea ;)

Han_ oli pohdiskellut mahdollisesti lapsettoman tuttavansa asemaa. Mulla kun on itsellä lapsettomuustausta niin vähän on ehkä hajua siitä, mitä se toinen osapuoli ajattelee. Kyllä itse tuli ainakin mietittyä, että miksi tuolle mutta ei meille. Kuten poppis sanoi, niin sen ihmisen lapsettomuus ei kuitenkaan ole sinun ristisi eikä minun mielestä sinun tarvitse sitä raskautta mitenkään piilotella. Niistä raskaana olevista naisista kun ei kuitenkaan pääse missään eroon ja sen lapsettomuuden kanssa on vaan opittava elämään. Toivotaan vaan sille ihmiselle parempaa onnea ja tulevaisuudessa sitä omaa vauvaa.

Elinalle voimia univelkojen kanssa! Mulla on nyt ollut unien puolesta leppoisampaa ja olen saanut paljon paikattua sitä väsymystä. Viime yönä tuli jonkun verran kipeitä supistuksia, mutta ajattelin, että yritän vaan nukkua. Kyllä ne sitten pitää hereillä, jos on tosi kyseessä. Meillä myös vauvan liikkeet ovat vaisuuntuneet ja eilen illalla sai taas töniä, silitellä ja taputtaa mahaa, että sai tarvittavan määrän liikkeitä. Varmaan Otsokin haluaa vähän huilata. Sitä päänsärkyä mulla on nyt ollut jonkun verran, että ihan mielenkiinnolla odotan huomista neuvolaa, jolloin verenpaine tarkistetaan. Muutoin olo on tämän odotuksen suhteen suht levollinen. Huomenna on tarkoitus mennä elokuviin miehen kanssa ja onhan tässä tullut suunniteltua isänpäivääkin. Kunnon kekkerit olen miehelle ajatellut joka tapauksessa järjestää, vaikka vauva nyt tulisikin vasta isänpäivän jälkeen. Tämän päivän ajattelin kuitenkin ottaa vielä levon kannalta. Sen verran tosin pitää käydä kävelemässä, että vie anopin synttärikortin postiin. Isänpäiväkortit postitettiin jo eilen.

Mörötin ja Otso rv40+6

Vierailija
11/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Mimmi vetelee päikkäreitä makkarissa ja meikäläisellä on hetki aikaa istua koneella. Ja mitä uutisia täällä odottikaan... Onnea Osselle ja perheelle ihan hirmuisesti!!! Aika hurja alku prinsessalla, mutta eiköhän kaikki jatkossa mene paremmin.

AinoAuroralle onnea äippäloman alkamisesta!!! Otahan nyt kaikki irti tästä viimeisestä työpäivästä! =)

Kandille toivottelen pikaista paranemista flunssasta!

Ja Auroralla on nyt harmia oikein kunnolla (silmät, flunssa jne.) Toivottavasti saat uudet prillit pian ja olo helpottuu muutenkin!

Elinan masukki alkaa harjoitella oikein urakalla tuota ulostuloa. Toivottavasti pääset pian tositoimiin!

Nyt taidan kuitenkin tehdä Mimmille seuraa ja mennä ottaan pienet päikkärit. Voikaahan kaikki hyvin!

-Amy ja Mimmi 17 vrk-

Vierailija
12/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis kärsimykset johtuu siitä, että kävin elämäni ensimmäisen kerran tuolla vyöhyketerapiassa, ja voi että miten jotkut jutut sattuivat, ja kovasti. Toivottavasti siitä olisi jotain hyötyä... Nestettä ainakin poistuu tosi paljon elimistöstä ja rentoutunut olo tuli.

OSSELLE MIELETTÖMÄN PALJON ONNEA PRINSESSASTA!!!

AINOAURORA: onnea viimeisen työpäivän johdosta. Nyt sitten jalat kohti kattoa ja lepääminen päämissioksi :O)

KANDI ja AURORA: pikaista paranemista.

Ulkonäöstä: mulla on kynnet koventuneet aivan hirveästi. Tukka pysyy paremmassa kunnossa ja iho on niin hyvässä kunnossa, että... Taitavat taas jotkut viisaammat sanoa näin, että pojat kaunistavat äitejä... KAtsotaan, että pitääkö paikkansa.

ELINA: Kyllä se olisi meille kanssa jo aika lähteä hankkiutumaan näistä loppuraskauden " vaivoista" ja mahasta pois. :O)

MÖRÖTIN ja ELINA: tuo vauvan hiljaisuus kait tarkoittaa myös sitä, että vauva valmistautuu tulevaan koitokseen. ONko teiltä muuten irronnut sitä limatulppaa ollenkaan? VOimia teille molemmille, ja toivotaan, että teidän supistukset kovenisivat " oikeiksi" supistuksiksi.

Täällä siis kaikki samalla lailla kun ennenkin...

Tänään tulee maajoukkue kiekkoa, joten kisakatsomoa pitäisi lähteä valmistelemaan. Meille tuleekin paljon vieraita, joten miehen mukaan, ei saa vielä ihan syntyä...

Heidi <3 Toukka 39+4

Vierailija
13/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo ajattelin, että sulla oli ässäilyt tuottaneet tulosta. No jospa ne lapsivedet menisivät sulta juuri kun kaikki vieraat ovat saapuneet ja jäkiksessä on oikein jännittävä hetki ;)

Mulla teki myös tuo vyöhyketerapia kipeää. Erityisesti tietyt pisteet korvan lehdistä ja sitten tuon nilkkamollukan alapuolisen osan käsittely oli tuskallista. Nytkin jos itse yrittää niitä pisteitä hieroa niin kipeää tekee. Mulla sitä limatulppaa alkoi tulla jo viime viikolla, mutta nyt maanantaista lähtien sitä on tullut oikein klöntteinä (ihanaa kuvailua). Ihan ihmetyttää, että miten paljon sitä oikein voi tulla. En vaan ole jaksanut siitä innostua, kun ei ole ollut verta joukossa.

Mulla meinasikin mennä tuo jäkis ihan ohi. Hyvä kun muistutit, että sellaistakin viihdettä on tälle illalle ja viikonlopulle tiedossa. Jospa tuon miehenkin ajatukset saisi hetkeksi irti tästä odotuksesta, kun istuttaa sen sohvalle katsomaan lätkää kylmän oluen kanssa ;)

Hauskaa iltaa toivotellen,

Mörötin

Vierailija
14/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ne kantapään just noi kohdat mistä mainitsit... Sanoinkin sille " hoitajalle" (vai miksiköhän niitä kutsutaan), että en osannut edes kuvitella miten voi sattua noin paljon. Mulle kävi vielä hyvin, kun tää hoitaja oli opiskellut entuudestaan kätilöksi, ja antoi sitten oivia vinkkejä myös synnytyksen aikana kivunlievitykseen tarkoitetuista pisteistä. Saa nähdä onko niistä mitään apua.

Jääkiekko-iltaa sinnekin... Onpa tosiaan hetken aikaa mietteet pois synnytyksestä yms asioista. Ja jospa kukaan ei soittaisi sillä aikaa ja kysyisi, että joko on merkkejä... voiko olla enää mitään ärsyttävämpää...

:O)

Heidi

Vierailija
15/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidi; kyllä täällä on tullut limatulppaa eka kerran jo viikolla 35(kirkas, ei verta), sitten siitä viikon välein joka viikko. nyt viime viikonloppuna ihan kauheasti keltaista räkää koko ajan. ja nytkin välillä. että eipä tuo ole niin sanottu että 2 viikkoa limatulpasta ni synnytys alkaa, vaikka jokapaikassa niin lukee. ja taitaahan tuo tosiaan uusiutua tuo tulppakin.

joo näitä merkkejä on vaikka muille jakaa ja on ollut jo pari viikkoa vähän väliä maha löysällä ja kaikkea muutakin. mut taitaa olla kaikki ihan yksilöllistä eikä tilastoihin luottamista. on mulla suht hyvä tilanne kohdunsuulla kun on ihan pehmee ja sentti kaulaa ja melkein sentin aukikin. toivotaan että on pois todellisesta koitoksesta.

ihana kun meidän vauva nyt vähän heräili, kun koko päivän saanut tuuppia että saa liikkeitä aikaiseksi. ja laulanut olen myös kun se yleensä alkaa jammailemaan siitä.se vaan haluaisi olla rauhassa ja tutustua tuonne alakerran luihin että milloin sieltä pääsis ulos.

onhan tuo jo monta yötä harjoitellut ja se varmaan kokeilee mua että tajuanko lähtee sit ku se haluaa oikeesti lähtee.

toivottavasti tuosta vyöhyketerapiasta olisi apua sitä saaville. mä en ole kokeillut. paisti ite tuota peukkuväliä räplännyt. mut enpä muuta uskalla.

Amyn päikkärit kuulosti kivalta.voikun saisi itsekin nukuttua. se on ollut nyt sellaista torkkumista vain oikeestaan.mälsää.

mä tein huomiselle kans suunnitelmia ni jos vaikka sillä sais vauvaan vauhtia. mut ässiä tosiaan taitaa olla turha kokeilla.ei niistä oo mihinkään.

toivotaan että jääkiekkoiltamat tuottaisi heidin vauvaan jotain säpinää.vaikka sit matsin jälkeen!!!

supistusrikasta iltaa sellaista toivoville ja muille kans hyviä vointeja.!

yötä odotellessa...ellu ja masukki rv 39+6

Vierailija
16/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lyhyt esittely: viikko sitten menimme naimisiin ihanan mieheni kera, ja ensimmäistä ollaan yritetty aika tarkkaan puolivuotta ennen tärppiä. Tärppi kävi siis hetki sitten, ja nyt rv:t " jo huikeat" 6+5. Huomenna menen käymään alku-ultrassa, ja perustelen käynnin sillä,että voisi ne rahat huonomminkin käyttää ;). Halu nähdä pieni on niin valtava! Olen 26 ja mieheni 32. Asustellaan hämeessä.

Vierailija
17/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli piti jatkaa, että yritän päästä juttuihinne sisälle. Jos totta puhutaan en tiedä mitään vauvoista tahi raskaanaolemisesta, joten apu otetaan ilolla vastaan. Olen vielä hiukan pihalla tästä plussastakin... Tuntuu niin ei-raskaalta tämä olo, vaikka kuvotusta ja tissikipua onkin ollut ihan riittäviin. Eipä muuta... Palstailemisiin!

Vierailija
18/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just alotin äsken kirjottaa ni koko netti meni ki ja tuli joku ihme teksti että mozilla asentaa päivityksiä tms....

Uus yritys, vaikka en enää vissii muista mitää mitä kirjotitte..

Peipposkalle piti ainaki kertopo etten mäkään kuule tiiä mitään vauvoista, enkä tienny raskaudestakaan ennen raskauttani, eikös täällä omassa ryhmässä olla just six että saa kysellä " tyhmiä" ? :)

Joo lätkää tulee, mä oon kolmena viime vuonna ollu tuolla karjalaturnauksessa, nyt jäi väliin :/

Ja niin jää myös ens kevään perinteinen globen-reissu, siis sweden hockey games...Jokusen vuoden päästä sit taas :)

Tuntuu et olis tää maha ihan yhtäkkiä kasvanu hirveesti, napaki alkaa sillee muuttumaan, miten se nyt selitetään, kyllä te tiiätte ;)

Pakko varmaa ostaa yhet housut vielä kuitenki...

Paranemisia kaikille flunssaisille, sen ainakin muistan että moni on kipeenä :)

Ai niin, mä tyhmä en muistanu (tai muistin mut en tajunnu) että kummipojan synttärit on 24. päivä ja synttärikutsut siis just lauantaina 25. päivä klo 14, eli enhän mä nyt sittenkää pääse sinne tapaamiseen...

Ei tosiaan jääny muuta mieleen, paitsi mammanalulle niistä liikkeistä että tunsin joskus 16 loppupuolella tai 17 alussa..En enää muista...

Riikka 18+6

Vierailija
19/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä tauko taas kirjoittelussa.. Välillä sentään olen saanut aikaiseksi lukea teidän juttuja.. :)

Ekana onnea Osselle prinsessasta!

Amy, jos satut viel näkee tän, kenen luona kävit vyöhyketerapiassa ja paljon yksi kerta maksoi? Jos vaikka saisi mentyä.. :)

peipposka80 oli ainakin uutena tullut. Mistä päin Hämetta, jos saa kysyä?

( . ) Tässä välillä on käyty valmennus loppuun, ja viime viikolla käytiin tutustumassa synnäriin Hämeenlinnassa. Ja tietysti onnistuin lievästi kaatumaan siellä sairaalan pihalla.. Onneks vaan toinen jalka luisti ja sain käsillä vastaan.. (vaikka budolajin harrastajan pitäisi tietää että kämmenet edellä ei saa ottaa maahan vastaan... :( )

Neuvola kuulumisia:

rv: 34+2

Paino: +766g/vko, mutta periaatteessa 170g, koska viimeksi oli tippunut 2kg...

Turvotus: +

RR: 145/85

Pissa puhdas

Hemppa: 123

SF: 34, yläkäyrällä edelleen..

Tarjonta: RT

Sydämensyke:+,välillä 160 kun alkoi pyörimään ;)

Liikkeet: ++

Kauheat kivut alavatsassa jatkuu, varsinkin jos joutuu istumaan pitkään tai kävelemään. Pistävä kipu tuntuu pääasiassa oikealla. Ja kävellessä saattaa tulla suppareita, mutta kun sellainen tunne on vain tuossa navan ympärillä.. Tiedä sitten..

Eilen oli miehen kanssa 2v hääpäivä, huomenna toisen kissan 2v synttärit ja vielä sunnuntaina isänpäivä, eli juhlittavaa riittää. :) Pitää vaan yrittää juhlia kevyesti, nyt kun on joka viikko neuvola.. Ja kahden viikon päästä synnytystapa arvio.

Aikaisemmin kyselin täällä ja vauvapuolella influenssa roketteesta, sain molempia mielipiteitä, mutta nyt se on laitettu. :) Neuvola terkkari antoi luvan, samoin rokotteen pakkausseloste.

Nyt pitää lopettaa..

bejpi ja öttiäinen 34+4

Vierailija
20/22 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä taas ollaan.. Väsymys on aika valtava. 2pv reissussa ja hyvin vähän unta. En sit saanutkaan nautittua siitä hotelliyöstä. Nukuin aika surkeasti ja näin ihan ihme unia. Hoidin jonkun akvaariokaloja ja avasin luukun ruokkiakseni niitä ja ne alkoi hypellä ulos vuoronperään - lattialle. Niitä sitten yritin hullun lailla saada kiinni ja takas veteen.. Vitsi kun olis unikirja niin vois katsoa että mitä toi uni vois merkata.. ;) Hohhoijaa. Reissusta kun tulin niin menin pariksi tunniksi töihin ja sitten vielä 2h jumppaa.. :P Hartiat on ihan jumissa ja pohkeetkin vielä kun vipelsin korkkareissa pari päivää. Onneksi mieskulta lupasi lähteä saunaan kaveriksi ja hieroa kolottavia paikkoja! Luin kyllä kaikkien viestit KE + TO, mut ei pysty eikä kykene nyt kommentoimaan. Sen verran vielä, sain hyviä uutisia. Firma maksaa mulle sen 3kk palkkaa ja oon ihan ONSKUNA! :) Mut nyt saunaan rentoutumaan.. Mukavaa illanjatkoa!

Mammanalku + tiitiäinen 18+6 (hui! huomenna tulee jo 19 täyteen!)