Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika on olemassa

Vierailija
28.11.2022 |

Osoita tämä vääräksi.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika on jekku, jonka avulla saadaan ihmiset orjuutettua 8 tuntia päivässä kerryttämään omaisuutta jollekin kusipäälle.

Kunpa energian syöttöä ei tarvittaisi. Joutuisimme itse keräilemään energiamme yhtäkaikki  ajallisesti rytmitettynä.

Vierailija
42/42 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän nyt on yhtä ihmisen keksimä suure kuin metri ja kilogramma. Jos olisimme marssilaisia meidän vuosi, kilo ja metri olisivat aivan varmasti erit. Joten kaikki olisikin helpompaa jos aikaa ei olisi koskaan keksittykään.

Metri ja kg ovat yksiköitä. Aika on suure. Suureita ei ihminen ole keksinyt, vain yksiköt joilla niitä suureita mitataan.

pilkunviilaaja...pituus ja massa sitten.

Ehkä olen, ehkä en :D

Mutta edelleen jankkaan, ihminen keksi yksiköt joilla suureita mitataan. Ihminen ei keksinyt itse suureita.

Mistä tiedät, että suureet on juuri nuo? Mehän voidaan olla aivan yhtä hakoteillä kuin Kalevalan aikaiset ihmiset, jotka uskoivat että taivaan kansi on hanhenmunan kuori.

Ei takuulla uskoneet, kunhan runoilivat. 

No veikkaan että 200v päästä tälle sinun suure jutulle sanotaan vastaavasti. "Eivät uskoneet, kunhan satuilivat ajan, massan, pituuden jne... suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla