Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti inhoan mun miestä

Vierailija
28.11.2022 |

Naimisissa yli 10v. Inho taitaa olla molemminpuolista, mutta mistä lienee alkanut...Ei kysele kuulumisia eikä vointia. Ei yhteisiä suunnitelmia (paitsi tyyliin kumpi käy prismassa). Sillä on oma työ, harrastukset ja kaverit. Kotona käy syömässä, nukkumassa ja vaihtamassa vaatteet.
Olen täällä niin kauan kuin lapsi asuu.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän vastaava tilanne mutta mä rakastan miestäni. Mies on lähes mykkä, tekee paljon töitä ja käy nukkumassa kotona. Ehkä hällä on stressiä uudesta firmasta.

Vierailija
22/29 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten suurin virhe on mennä naimisiin ap:n kaltaisten naisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka jättää puolisonsa muun kuin huo ruuden tähden, saa toisenkin tekemään huo rin ja on syyllistynyt rikoksista ja kavalimpaan, aviorikokseen. Sillä Jumalaa vihaa hylkäämistä ja hylkää hylkääjät heidän omien saastaisten himojensa valtaan, kunnes he kuolevat ja joutuvat helvetin tuleen.

Vierailija
24/29 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka jättää puolisonsa muun kuin huo ruuden tähden, saa toisenkin tekemään huo rin ja on syyllistynyt rikoksista ja kavalimpaan, aviorikokseen. Sillä Jumalaa vihaa hylkäämistä ja hylkää hylkääjät heidän omien saastaisten himojensa valtaan, kunnes he kuolevat ja joutuvat helvetin tuleen.

Helpottiko?

Vierailija
25/29 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisena haluat että parisuhde kestää

1. Lakkaa juoksuttamassa miestäsi parempien ansioiden perässä äläkä tapa häntä velkakuorman ja alati kasvavien elintasovaatimusten alle. Mies kantaa stressiä koska niin on tässä kulttuurissa.

2. Pidä huoli painostasi. Ulkonäkö rapisee vanhemmiten mutta kukaan mies ei oikeasti välitä siitä. Lihavuus on kuitenkin läheisyyden tappaja numero yksi. Jos suunnittelet laihduttavasi eron jälkeen niin tiedät että tämä on totta.

3. Lakkaa nojaamasta sopimuksiin ja siihen että tiedät voittavasi erossa lapset ja omaisuuden. Vaikka oletkin paperilla voitolla, se ei tarkoita että sinun vastuusi huonosta suhdetilanteests mitätöityisi.

Ei ole pakko uskoa näitä, koska minä en menetä mitään sillä että avioelämäsi on huonoa.

Vierailija
26/29 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Mutta meillä on kaksi pientä lasta.

Vierailija
27/29 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos saisit lapsen itselle ja ero. Lapsi tapaa erikseen isää, ei ole pakko olla puolet ja puolet. Isähän on muutenkin usein menossa eli poissa. Saisit oman kodin rauhan, uuden elämän ja ei tarvitse odotella enää.

Ja ennenkaikkea aisaa tindermieheltä paljaalla, kumin voi jättää sitten parisuhteeseen!

Vierailija
28/29 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen sai haluamansa joten nyt on hyvä vaihtaa inhoon.

En ole saanut haluamaani tästä, tuskin mieskään. Enkä minä sitä halua inhota, mutta minä olen vaan niin tolkuttoman yksin.

Pohjimmiltaisi siis haluat että miehesi lopettaa sosiaalisen elämän ja keskittyy työnlisäksi ainoastaan sinuun ja lapseen. Mitä enemmän katkeroidut ja tuot sitä esille sitä enemmän saat miehen tuntemaan itsensä epäonnistujaksi ja sitä enemmän työnnät häntä pois

Vierailija
29/29 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et eroa jos ei ole mitään positiivisia tuntemuksia enää miestä kohtaan? 

Lapsi! On tosi hyvä isä. Voisi olla jopa niin että jäisi isälleen, on senverran jo ikää.

Ihan yhtä hyvä isähän se lapselle on vaikka ette asuisikaan yhdessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi