*****TOUKOKUISTEN TORSTAI TURINAT*****
Kommentit (23)
Mulla on nää sivut ollu tosi hitaat taas. Yks päivä kokeilin vasitella, niin 15 min. kesti että aukes aina sivu! Ei siis oo jaksanu paljon täällä olla.
Niinpä sit on monet pinkat lukematta, toivon että kaikilla on kaikki hyvin!
Ultrassa on moni vissiin käyny, mekin varattiin yksityiselle aika, se olis ens torstaina. Mä oon viimeks käyny neuvolas kuukausi sitten ja seuraavana ois vasta kaupungin tarjoama ultra joulunkuun puoles välis. Toista kun odottaa niin eivät kai nää tarvetta kovin usein käydä siellä neuvolassa.. Jotenki on kuitenki sellanen olo, ettei jaksa odottaa niin kauaa, kun edes sydänääniä pääse välillä kuuntelemaan!
Lalla76 haluisin sanoa (ihan nätisti, en tarkota mitään pahaa), mutta ymmärrän ystäväsi käytöksen. Hänellä on varmasti myös aika vaikeaa, vaikka niin kehuukin mieselämällään. Jotenkin tuosta kirjotuksestasi tuli minulle mieleen, että ystäväsi taitaa olla lähinnä aika yksinäinen ja ehkä vähän katkerakin sinulle. Sinulla on kaikki hyvin, hänellä ehkä ei. Ehkä hän ei voi vaan sitä myöntää että kaipaa jotain pysyvää rinnalleen. Silti tämä ei oikeuta häntä olemaan mitenkään ilkeä, toivoisin että hän ymmärtäisi sen, miten ihanaa aikaa sinä elät ja olisi siinä innolla mukana.
Reemikselle iso hali ukin poismenon johdosta! Olet tosi ihanasti tehnyt, kun ollut hänelle omahoitaja! Ihailtavaa!
Eipä tässä muuta, täällä kans maha pömöttää. Tulis vaan se kunnon oikea vauvamaha..=)
miitu78 rv 14+4
vaikka olin jo menossa nukkumaan :)
Eli REEMIS: ostin aika tasan tarkkaan 2v sitten H&M:ltä (Vaasasta kylläkin) mustat, suorat äitiyshousut. Oli mun mielestä tosi hyvät, säätövaraa reippaasti ja istui jo varhaisemmassakin vaiheessa. Sain myös käyttää aika pitkälle, lopussa tahtoi vyötärönauha vaan pudota mahan alle ja lahkeet laahasi maata :) Tämän hetkistä tilannetta en tiedä, mitä H&M:ltä löytyy (en seuraa muotia/ei tule luetteloa), mutta luulisi tuollaisia perushousuja olevan mallistossa kaiken aikaa. Ja Helsingin suunnassa löytyy varmaan muutakin, Vaasassa oli aika pieni nurkkaus ja suppea valikoima varattuna äitiysvaatteille.
) . ( Ei mitään uutta. Hammashoitajalle tuli aika postissa parin viikon päähän, katsotaan onko meikässä ' miljonääriainesta' ;) Viimeksi ei ollut, onneksi...
Äippä rv 13+4
Miten nää päivät menee niin hirveen nopeesti? just oli kello vasta neljä ja nyt se on jo yheksän! Aamu meni töissä ja sitten ilta mennyt kodin siivouksessa.. Onneksi tuo mies auttaa tässä taloudenhoidossa :)
Viimeyönä alkoi kurkkukipu ja nenä vuotaa.. aamulla sitten oli jo sellainen olo että poskiontelontulehdus on käynyt kimppuun.. Heti rupeaa sellainen paineen tunne tuntumaan kun vähänkin kattelee alaspäin, päätä särkee myös tottakai :/ Huomenna koitan päästä terveyskeskukseen josko siellä kattoisivat nuo poskiontelot onko niissä tulehdusta.. joka tapauksessa olen huomisen päivän vapaalla lepäilemässä että pääsee sitten taas ens viikolla töihin takas :)
Onnea ultrassa käyneille ja pikkuisensa nähneille, onnea myös sydänäänien kuulleille ja liikkeiden tunteneille <3
Onko muilla jatkuvaa janon tunnetta? musta tuntuu että koko ajan pitäs olla juomista vieressä ettei näänny :D
lähdenpä tästä siis taas juomaan *nam*
Sussu+Timpu rv 14+2