Mihin Discordia käytetään?
Mihin tuota sovellusta käytetään, jos ei ole pelaaja? Voiko Discordin kautta pettää? Oon aivan pihalla koko sovelluksesta. Miehen puhelimeen oli tuollainen ilmestynyt.
Kommentit (8)
Voi pettää. Mutta voi pettää ilmankin tuota. Itse asiassa ihmiset petti jo ennen kuin oli edes kirjepostia.
No jos keskustelupalstoilla voi pettaa, niin kai sitten voi.
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli kyllä harvinaisen huono.
Mitäs luulet, käytettäisiinkö viestiohjelmaa vaikkapa keskustelemiseen?
Jep.. Ei se sen ihmeempi ole kuin teams, Skype, Google meet/chat, TeamSpeak, Mumble, Ventrilo, Telegram, WhatApp, Messenger.. Osassa noista on pelkkä chat, osassa myös videopuhelutoiminto.
Ja pettää voi ihan missä vaan jos sellaiseen on taipumusta, ei siihen tarvitse mitään erillistä ohjelmistoa tai appia.
Mie vokottelin siellä yhtä ranskalaista muijaa kun pelailtiin yhessä, mutta ei oikein lämmennyt kun sanoin että olen suomalainen, tie sitten miksi :D
Täällä on keskustelu sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, suosittelen lukemaan.
Minä nelikymppinen perheenäiti käytän discordia erään pelistriimaajan aikataulujen seuraamiseen sekä opiskeluun. Suoritan toista yliopistotutkintoa ja monilla kursseilla on discord-ryhmä, jossa keskustellaan tehtävistä ja tenteistä.
En ole pettänyt miestäni, ja vaikka suunnittelisinkin sellaista, niin discord ei olisi siihen ensisijainen keino.
Itse käytän discordia yliopistojuttujen hoitamiseen, meillä opiskelijoilla on oma kanava missä keskustellaan. Välillä juttelen kavereiden kanssa, koska kun olen tietokoneella niin sitä kautta on helpompi viestitellä kuin whatsapissa. Pelaan jonkin verran, jolloin on kätevä kun saa koko porukan samaan puheluun. Discordissa on kanavia, joissa voi etsiä samanmielisiä ihmisiä ja keskustella heidän kanssaan valituista aiheista. Jos tykkää käsitöistä, niin etsii jonkun kanavan missä puhutaan käsitöistä ym.
No nyt oli kyllä harvinaisen huono.
Mitäs luulet, käytettäisiinkö viestiohjelmaa vaikkapa keskustelemiseen?