Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulrika Jonsson ei voi enää katsoa peiliin: Kasvoni ovat poissa

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikana sama henkilö avautui siitä kuinka onneksi voi ottaa aurinkoa. Hän ei paheksu tupakoitsijoita tai niitä ketkä juo, aurinko on hänen paheensa. No, jokaisella paheella on seurauksensa, ennemmin tai myöhemmin.

No voihan se vieläkin ottaa aurinkoa. Ainakin oma mieliala kohenee sillä nopeasti.

Vierailija
22/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista että koko elämän tarkoitus ja sisältö kietoutuu ulkonäköön. Olen saman ikäinen ja teen parhaani toki sellaisen yleisen hyvinvoinnin eteen, mutta eihän se naama enää siltä näytä miltä vielä 10-15 vuottakin sitten näytti. Mutta voi voi, se on sitä elämää. Suhtaudun lähinnä huumorilla siihen että minulla on tätä nykyä "ihan toinen naama".  Tässä iässä pitää saada kiksejä ihan muusta kuin ulkonäöstä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siinä tuppaa käymään kun ikääntyy.

Ja miten nopeasti ikääntyy! Tuokin ikääntyi 2 vuotta artikkelin lukemisen aikana :)

53-vuotias Jonsson kertoo nyt Independent-lehdelle, miten hän ei enää halua edes katsoa peiliin.

– Näen vain kasvoni, jotka ovat romahtaneet ja poissa, Jonsson, 55, sanoi lehdelle.

Vierailija
24/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaula on pahan näköinen!

Niin, nämä kommetithan eivät yhtään lisää niitä ulkonäköpaineita ko. henkilölle tai muillekaan. 

Ihan aiheellisen asian otti esiin mielestäni.

Vierailija
25/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tässä joku käännösvirhe, mutta häiritsee kamalasti tuo lause "Näen vain kasvoni jotka ovat poissa". Miten ne voi nähdä jos ne ovat poissa? 

Vierailija
26/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ne on poissa kaikilla lihavilla suominaisillakin.

Vierailija
27/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaulanahka on kuin 75-vuotiaalla?

Vierailija
28/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton naamahan näyttää samalta kuin sillä yhdellä Kalle Kustaan siskolla!

Eikä vanhana kannata alkaa laihduttamaan liikaa, se näkyy ekana naamasta.

Vierailija
29/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuhosi nahkansa liiallisella auringonotolla.

https://www.dailystar.co.uk/showbiz/ulrika-jonsson-defends-deep-tan-223…

Vierailija
30/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän pian 52. Tuntuu, että sitä on jo rupsahtanut, mutta nyt täytyy kyllä sanoa, että tuo Ursula näyttää paljon vanhemmalta kuin minä.

Toki itselläni on kiloja enemmän, että ne siloittelee ryppyjä ja ikinä en ole tykännyt auringossa oleilla, niin sekin varmaan vaikuttaa. Kaulan iho on vielä onneksi siloinen.

Vierailija
31/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://i.guim.co.uk/img/media/e3289917e123a6411fbee8a31b1f637f26a2005e…

Tolta hän näytti vuonna 1989, 22-vuotiaana.

Terveen kokoinen eikä riuduttanut itseään laihaksi, eikä ruskettanut liikaa vielä tuossa vaiheessa.

Vierailija
32/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tollakin ole jo 5 lasta, ja 3 miestä ollut?

Varmaan auringon ottamisen lisäksi tainnut röökata.

Hänhän on sitä ruotsalaista ikäluokkaa jotka levitti iholle ruokaöljyä auringossa jotta ruskettuisi nopeammin ja paremmin. Ruotsissa asuvalta tädiltäni kuultua tuo.

Vierailija
33/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämäkin ketju alkoi heti hänen ulkonäkönsä haukkumisella. Eli eipä ihme että on paineita :/ Edes naiset voisivat koittaa olla hieman ystävällisempiä, kun yleisesti tietävät millaista paineiden kanssa on elää.

Vierailija
34/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tällä Ruotsin Miljonääriäitien Anna Ankalla joka on laulaja Paul Ankan eksä.

On vasta 52-vuotias.

https://images.aftonbladet-cdn.se/v2/images/75195416-09da-4e22-81e2-659…

Hän oli kaunis ja normaalikokoinen brunette kun voitti missikilpailun Ruotsissa 1993

https://static.cdn-expressen.se/images/ad/e9/ade9bb7c9071a8c41eb9d4165b…

Monilla vaalennukset, rusketukset ja tekohampaat vanhentavat.

Lisäksi jos aloittaa botoxin liian nuorena niin se veltostuttaa naaman ja tekee arpiseksi, samoin täyteaineet teettää tyhjiötä ja iho alkaa vaan roikkumaan kahta kauheammin.

Vierailija
35/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämäkin ketju alkoi heti hänen ulkonäkönsä haukkumisella. Eli eipä ihme että on paineita :/ Edes naiset voisivat koittaa olla hieman ystävällisempiä, kun yleisesti tietävät millaista paineiden kanssa on elää.

Vedä henkeä välillä ja koittaisit oppia luetun ymmärtämistä joskus.

Tuo nainen tuli itse julkisuuteen haukkumalla omaa naamaansa!

Vierailija
36/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun välttää tupakkaa, aurinkoa ja pyrkii syömään monipuolisesti, niin iho kiittää.

Myös kosmetologin hoidot pitävät ihon kimmoisana, verenkierto paranee ja ihon pinta saa happea, kollageenit elpyy uudestaan. Pyrin itse käymään kasvohoidossa joka 3-4 kk ja siinä hoidetaan kasvojen lisäksi kaula ja decoltee.

t: 50v.

Vierailija
37/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan hän tuli julkisuuteen aran asian kanssa josta moni muukin kärsii. Eikä ihme, koska yhteiskunta vaan on tällainen joka käy haavoittuvuutensa paljastavan ihmisen kimppuun.

Ja miten niin vedä henkeä välillä? Ihan kuin olisin tänne useampiakin kommentteja kirjoittanut? Vedä sinä henkeä ja mieti mikä tarve sinulla on olla ilkeä sekä tälle lehtijutun naiselle että minulle?

Vierailija
38/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mua ärsyttää! Sitä ihmetellään, kun porukka lykkää piikillä naamaansa botoxia ja muita täyteaineita. Ihmiset käyttää noita roskapiikkejä juuri siksi, kun te arvon rouvashenkilöt täällä joka päivä arvostelette ihmisten vanhenemista. Jokainen meistä vanhenee, kukaan ei pysy nuorena koko elämäänsä. Voi että toivoisin, että tulevaisuudessa rypyt tulisi muotiin! Kaikki saisi elää normaalisti omaa elämäänsä ja nauttia elämästä ilman ulkonäköpaineita. Miksi te naiset teette tätä?

Vierailija
39/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan hän tuli julkisuuteen aran asian kanssa josta moni muukin kärsii. Eikä ihme, koska yhteiskunta vaan on tällainen joka käy haavoittuvuutensa paljastavan ihmisen kimppuun.

Ja miten niin vedä henkeä välillä? Ihan kuin olisin tänne useampiakin kommentteja kirjoittanut? Vedä sinä henkeä ja mieti mikä tarve sinulla on olla ilkeä sekä tälle lehtijutun naiselle että minulle?

Moro vaan Ulkonäkökyttäyshullu, joka ilmiannat ketjuja hampaat irvessä. Olet säälittävä ja ansaitset kaikki ilkeydet mitä netti kantaa.

Vierailija
40/90 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moro vaan Ulkonäkökyttäyshullu, joka ilmiannat ketjuja hampaat irvessä. Olet säälittävä ja ansaitset kaikki ilkeydet mitä netti kantaa.

En ole ikinä ilmiantanut yhtään ainoaa ketjua ja pidän ilmiantamista kusipäisenä hommana! Kuten myös toisten ulkonäön haukkumista sekä toisten syyttämistä muiden tekemisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan