marrasmurujen torstai toivot...
Kommentit (45)
Tänään oli vika neuvola. Oma paino oli laskenut 100g ;-) sf mitta oli huimat 42cm, alapaine oli yli 90, mutta terkkari ei ottanut siihen sen kumpempaa kantaa koska paineeni aina heittelee sinne ja tänne, hb oli 137, vauvan syke 150. Siinä tärkeimmät. Terkka sanoi vauvan olevan aika " reilun" kokoinen mun kokoiselle (154cm) naiselle. Enää 7 yötä sektioon.
Vietetään esikoisen kanssa huomenna vapaapäivää ja kekataan jotain kivaa yhdessä täällä kotona tai sitten kävästään äkkiä autolla leikkipuistossa. Aiotaan kyllä nukkua tosi myöhään, toivottavasti. Alkoi tekemään ihan hirveesti mieli pannaria kun joku oli tehnyt sitä tänään. Me voitais huomenna sellanen tehdä.
Nyt saunaan!
Naksis 38+1
Ihanaa lukea näitä vauvauutisia. Oon kyllä niin kateellinen.
Täällä oli onnekkaita käynnistykseen menijöitäkin. Tsemppiä sinnekin! :) Itsellä alkaa kyllä olemaan todella tuskainen olo... Selkään sattuu, mahaan sattuu, vatsa on sekaisin, oksettaa ja päätä särkee. :/ Mikähän mulle on tullut? Huono omatunto, kun en puolikuntoisena oikein pysty energistä esikoistani viihdyttämään. Hohhoijakkaa... Alkaa olemaan niin fyysiset kuin henkisetkin voimavarat lopussa. Ja itku on todella herkässä! Enkä ilmeisesti ole ainoa murusista, joka tällaista tunneskaalaa läpikäy... :(
Jaksuja meille kaikille.
CC 37+5.
missäs muuten vauvautuneet nykyään pyörii?
galluppiin pakko vastata, tuosta nimi asiasta, me ainakin sanottiin vieraille ja kätilöillekkin tytön nimi. nimiäisiin asti odotetaan koko nimen " paljastusta" mutta muuten tyttöä kutsutaan etunimellä, Helmi.
selkään koskee :S ... nyt ku on kotona ni ei millää malta nukkua.. pakko koittaa palata arkeen telkkarin kattomisella ja pyykin pesulla.. anoppi oli oven takana odottamassa kun tultiin sairaalasta.. ei kai sitä ois tajunnut edes syödä mut tuoreelle mummolle iski pitsan nälkä.. ihana valkosipulin hajuinen koti meijän vauvalla :)
ei oo oikeen kirjotettavaa mut ei malta mennä poiskaan :D ..
vähän pelottaa ja jännittää tää kotona olo, mut oli ihana huomata että hyvin se imetys ja vaipan vaihto jne jnejne sujuu täälläkin, vauva nukkuu nätisti ja rauhallisesti :)
aika sekavat tuntemukset..
ootellaan ja Helmi
p.s jos swehina päivittää noita murujen vauvalistoja ja la listoja ni jos voit vaihtaa mun nickin salsa :ksi. en enää oota ni voi nimeä muuttaa.
ja muille kanssa, vaihdan nickin eli ootellaan muuttaa muotoaan :)
Flunssasta toivottu joten ei ainakaan kuumeessa ja kovassa yskässä tarvitse synnyttää...huh.
Nyt alkaa täälläkin jo päivät käydä tukalaksi ja yöt menee parin /kolmen tunnin unilla,taisipa moni muukin kärsiä tästä unettomuudesta.Saisipa jo tänä yönä edes lähteä.
Viimein ja vihdoin sain miehen taivuteltua hommiin... ja kolmea ässää on harrastettu parina päivänä..ilman tulosta :(
Vauvan kokoakin alan tosissaan pelätä,toivottavasti ei ainakaan yli 4.5kg.
Nimistä:on mietitty mutta ei vielä mikään ole " kolahtanut"
-kisupikkukuu 39+2-
Ja vielä yhtenä kappaleena=)!
Elikä äitipolilla käynti oli tosi positiivinen kokemus tänään, mulla sokrut ja paineet pysyneet ihan suht kiitettävällä tasolla eli ei mitään hälyyttävää. Vauvan painoarvio oli 3400g, ettei nyt mikään ihan hirmu iso vaavi olis tulossa ja se " paras" uutinen: maanantaina klo 08.00 käynnistykseen, JES!!!!
Aattelivat pelata varman päälle,ettei kehity raskausmyrkytystä ja ettei vaavista tulis ihan hirmu iso. Ja tosiaan alakautta pitäis mahtua ihan komeesti syntymään=)!
Nyt tarttee vaan vkonloppuna yrittää miehen kanssa nauttia viimesistä kahden keskisistä hetkistä ihan kaikessa rauhassa...voi että mä oon niin onnellinen ja jotenkin helpottunut siitä tiedosta,että tää vaavi todennäkösesti pääsee ens vkolla maailmaan=)!
Ootellaan ja Talvisalama: Hirmusesti onnea pikkusista nyyteistä=)!
Toukokuunäiti:lle tsemppiä kamalasti huomiseen koitokseen=)!
Ristiäiset meillä varmaan pidetään vasta alkuvuodesta,näin on ainakin alkujaan suunniteltu. Nimi olis tytölle valmiina, kaks nimee ja toinen nimi on mun toinen nimi samalla. Pojalle on nimi tosiaan ihan hakusessa (hassua kun näillä näkymin poika ehkä tulossa). Nimet koitetaan pitää salassa sinne ristiäisiin asti jossa tosiaan vasta pappi saa sen paljastaa=).
Tänään taas kovin omaa napaa...höh...no jos huomenna sitten muutakin!
Tiitiäinen78 rv37+6