Britannian kuninkaallinen perhe; spekuloidaan!
Tämä on uusi ketju koskien koko kuninkaallista perhettä, mukaan lukien Harry ja Meghan. Ketjussa ei määräillä toisia, eikä solvata vaan spekuloidaan muistaen käytöstavat.
Kommentit (9083)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuon ylempänä olevan ketjun ulkopuolelta: mitä hovi olisi tehnyt, jos lapsista jompikumpi tai molemmat olisi todettu jollakin tavalla kruununperimysjärjestykseen kelpaamattomaksi?
Säännöt voivat sanoa mitä tahansa, mutta niitä voidaan kiertää tarpeeksi vakavassa tilanteessa. Vaiettaisiinko asiasta ja luotettaisiin siihen, ettei koskaan olisi tarvetta tuoda sitä julki? Vai onko olemassa toimintasuunnitelma tällaisellekin tapaukselle?
Jos muuten tuollainen suunnitelma on ja sitä olisi noudatettu, emme mekään tietäisi mitään. Joten jossitelkaamme.
Hovi/kuningashuone saattaa vaatia ainakin Meghanin tyttäreltä DNA-testiä. Poika on todistettavasti syntynyt biologisena lapsena.
Tsoukkiahan tämä on, mutta kuka uskoo, että Sussexit olisivat pystyneet salassa hankkimaan sijaissynnytetyn lapsen tai vielä vähemmän adoptiolapsen? Sitäpaitsi, Lilibet on isänpuoleisen sukunsa näköinen. Piste.
Mistäs tiedät, kenen näköinen Lilli on? Ja, hyvin on pysynyt salassa, koska raskausajalta ei ole kuin yksi puun alla otettu kuva, seuraavaksi esitettiin video synnytyssalissa tanssimisesta. Joulukortissa tyttö oli sivukuvassa. Mikä on Harryn isänpuoleisen suvun näköä, kun Harry ei itsekään sukulaisiaan muistuta. Piste. Piste.
Onhan se 1-vuotiskuva, josta näkee kasvot. Lilibet on kuvassa ihan isänsä näköinen.
Niin, jos oli sama lapsi, siitäkin oltu kahta mieltä. Mutta jos on Harryn näköinen, niin tyttöparka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää tykkään arvostella Megzua. Se niinku kuuluu mun jutskaan. Smirk smirk.
Sooriii!!
Minä taas arvostelen Kaggulia ja miestään Vilhelmi Vihaista. Kyllä siinä riemu repeää kun kunkku kuolee, vaimonsa ajetaan maanpakoon. Sen suku on jo saanut hatkat.
Toivottavasti sinut kärrätään pian mielisairaalaan pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää tykkään arvostella Megzua. Se niinku kuuluu mun jutskaan. Smirk smirk.
Sooriii!!
Minä taas arvostelen Kaggulia ja miestään Vilhelmi Vihaista. Kyllä siinä riemu repeää kun kunkku kuolee, vaimonsa ajetaan maanpakoon. Sen suku on jo saanut hatkat.
Toivottavasti sinut kärrätään pian mielisairaalaan pysyvästi.
Ei tuollaiset täältä mihinkään häviä, ovat kuin punkkina ihossa. Kohta saapuu taas syömishäiriomässääjä. Oli vielä eilisen viimeisinä minuutteina käynyt uhoamassa kuinka täällä SAA SPEKULOIDA!!!! Nii iiin, kun mä saan jankata anoreksiasta, ja julistaa loputtomiin kuinka Katella ei ole mitään syöpää, vaan se IHANNOI laihuutta ja on huono malli nuorisolle. Hovi sen sijaan on koko ajan asiallisesti tiedottanut toisin. Melkoista kun on saatu sadat ja tuhannet ihmiset valehtelemaan sairaudesta, jota ei siis ole.
Eihän se multa ole. lehdestä luin ja sulle kerroin.