Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoltajuudesta luopuminen?

Vierailija
27.11.2022 |

Miehelläni on entuudestaan, lapsi joka on nyt 6 vuotias. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 4 vuotta ja nyt tarkoituksena perustaa oma perhe. Mieheni on halukas luopumaan huoltajuudesta tuon aiemman lapsen osalta ja tahtoisi keskittyä vain meihin. Mitä reittiä asiaa kannattaisi alkaa purkamaan? Ajatuksena on että lapsi ei enää kävisi täällä meidän kotona ja mahdollisesti perintö tilanteessa saisi vain sen lakiosuuden minimin, toki ensin tarkastetaan että mies tosiaan on lapsen isä :)

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!! Toiv tätä ei ole edessä!

Vierailija kirjoitti:

Mun mies vielä kuskaa edellisen suhteen lasta harrastuksiin arkenakin! Ois kyl kiva jos voisi riesasta päästä :)

Vierailija
22/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata hankkia lasta miehen kanssa, joka hylkää oman lapsensa. Mies on silti elatusvelvollisuudessa, vaikka hänellä ei olisi enää huoltajuutta.

Lastenvalvojalle ollaan menossa sopimaan tätä asiaa :)

Ap tod näk jää yksin tulevan lapsen kanssa, kun mies on valmiina hylkäämään lapsensa

-eri

Näin tuskin tapahtuu. Olemme miehen kanssa molemmat arvomaailmaltamme samanlaisia, kouluttautuneita ja sivistyneitä. Exänsä on joku hoitaja

Niin, nyt mies on ihana ja välittävä ja eihän hän voisi nyt sinua jättää, vaikka oman lapsensa hylkää. Tuskin mies pitää sinua minään sieluntoverina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo typerys tuon ällöttävän omahyväisen :)-hymiön viljely. Selväksi on tullut, että olet äärimmäisen itsekeskeinen ja vastenmielinen henkilö.

Minä itsekeskeinen? Olen hyväksynyt vieraan lapsen omaan kotiini ja hoitanut häntä ilman vastapalvelusta. Myös minulla on oikeus onneen. Olen empaattinen ihminen ja helposti sitten käytetään hyväksi, nyt alamme elää itsellemme mieheni kanssa :)

Empaattinen ihminen ei anna isän hylätä lastaan, empaattinen ihminen myös hyväksyy sen tosiasian että lapsi tulee viikonloppuisin isänsä luo. Et todellakaan ole empaattinen vaan narsistinen.

Vierailija
24/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydämensivistys teiltä ainakin puuttuu. Jos toteutatte tuon suunnitelman, voit olla varma, että ette pysty väistämään karmaa.

Älä viitsi! Ollaan 4 vuotta yritetty joustaa ja ymmärtää ja antaa aikaa. Mutta kun muutosta ei tule niin täytyy alkaa toimia. Onhan meillä oikeus onneen! Exä hakekoon lastenvahdin muualta jatkossa.. Rahallisesti voidaan se 50-100e kuukaudessa laittaa, enempää ei.

Sinä et elatusmaksua määrää. Se tulee olemaan tuota tod näk huomattavasti suurempi.

Vierailija
25/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että olisit opiskellut. Oikeinkirjoitusta et ainakaan ole oppinut :)

Vierailija
26/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydämensivistys teiltä ainakin puuttuu. Jos toteutatte tuon suunnitelman, voit olla varma, että ette pysty väistämään karmaa.

Älä viitsi! Ollaan 4 vuotta yritetty joustaa ja ymmärtää ja antaa aikaa. Mutta kun muutosta ei tule niin täytyy alkaa toimia. Onhan meillä oikeus onneen! Exä hakekoon lastenvahdin muualta jatkossa.. Rahallisesti voidaan se 50-100e kuukaudessa laittaa, enempää ei.

Elatusmaksusta et sinä päätä eikä miehesi. Niihin taitaa olla ihan minimisummat. Toivotaan nyt että mies lähtee ja kauas tuollaisen luota, joka käskee katkaisemaan välit hänen lapseensa. Jos mies ei tajua häipyä on melko varmasti kehitysvammainen tai joku autisti tms.

Vierailija
27/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on kirjoittanut lapsivihaaja joka haluaa viljellä sadismia :)

Vierailija
28/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos olet tosissasi etkä häiriintynyt trolli, toivon sinun jäävän lapsettomaksi. Oikeastaan ihan sama kumpi olet, toivon samaa. Yksikään lapsi ei ansaitse tuollaista vanhempaa.

Vierailija
29/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies vielä kuskaa edellisen suhteen lasta harrastuksiin arkenakin! Ois kyl kiva jos voisi riesasta päästä :)

Meillä ei tähän ole lähdetty mukaan ollenkaan. Matkakortti ollaan maksettu niin voi sillä kulkea.

En ymmärrä miksi kommentoitte noin vihamielisesti, mies on sitoutunut minuun ja tulevaan perheeseen. Hän säästää rahaa erillisille tileille jotta saadaan lapsille sijoitusrahastot :) Ja aiotaan kyllä tehdä juurikin sellainen sopimus että max 100 e kuussa maksetaan elareita. Sitäkään en ymmärrä miksi yh äiti tarvitsee niin kauheasti vapaa aikaa, eihän normaaleissakaan perheissä lasta laiteta säännöllisesti hoitoon muualle?!

Etkö ole sen vertaa kouluja käynyt ja väität olevasi koulutettu, ettet edes tiedä että elatusmaksuilla on minimi summat ? Siihen ei 100 euroa riitä. Käy nyt peruskoulu ensin ja opettele lukemaan, sitten käytä Googlea ja huomaat olevasi tyhmä.

Vierailija
30/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta trollaaminen, daiju.

Vierailija
31/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on pakko olla vitsi! On karmeeta, jos on totta.

Kaikki naiset eivät todellakaan pidä lapsista, mutta vähempi tuodaan esille, jossakin lastenkirjoissa voi olla sivulauseessa todettu pahasta äitipuolesta ja tädistä joka pitää lapsia rasittavina, ikään kuin satuna. 

Minä pidän lapsista, en kai muuten omiakin haluaisi :) Olen vain ensin opiskellut ja luonut uran ja omaisuuden, nyt on perheen vuoro. Mieheni myös jakaa samat ajatukset asiasta ja nyt me lopetamme joustamisen. On epäreilua että joku yrittää hyötyä minun menestyksestä!

'Paha äitipuoli' meni näemmä tunteisiin. 

Vierailija
32/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viera juuilija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei tähän ole lähdetty mukaan ollenkaan. Matkakortti ollaan maksettu niin voi sillä kulkea.

En ymmärrä miksi kommentoitte noin vihamielisesti, mies on sitoutunut minuun ja tulevaan perheeseen. Hän säästää rahaa erillisille tileille jotta saadaan lapsille sijoitusrahastot :) Ja aiotaan kyllä tehdä juurikin sellainen sopimus että max 100 e kuussa maksetaan elareita. Sitäkään en ymmärrä miksi yh äiti tarvitsee niin kauheasti vapaa aikaa, eihän normaaleissakaan perheissä lasta laiteta säännöllisesti hoitoon muualle?!

Etkö ole sen vertaa kouluja käynyt ja väität olevasi koulutettu, ettet edes tiedä että elatusmaksuilla on minimi summat ? Siihen ei 100 euroa riitä. Käy nyt peruskoulu ensin ja opettele lukemaan, sitten käytä Googlea ja huomaat olevasi tyhmä.

Hakekoon Kelasta loput :)

Tuomioistuin viimeistään määrää ja jos ei tajua maksaa, vouti perii korkoineen ja kuluineen.

Vierailija
33/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkos tarttee olla aika tallukka kun lapsestaan luopuu jonku hutsun takia. No karma is a biatch että samoin käy tulevaisuudessa aapeellekkin.

Vierailija
34/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti paljastaa että aloittaja on joku 14-vuotias trolli. Miksi tämän kuvitellun lapsen äiti suostuisi 100e summaan? Jos miehesi on korkeastikoulutettu ja hyvässä työssä niin tulojen perusteella oikea summa on 500e/kk.

Muutenkin typerä ja naivi kirjoitus. Minä olen paras ja minua ei kukaan ikinä hylkää.

Vierailija
35/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät vastaatte, tämä on pelkkä provo. Ja vielä hölmö sellainen, hymiöillä ja täkyillä yliammuttu.

Vierailija
36/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo trollollooo. Hohhoijaa.

Vierailija
37/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti karma iskee ja lukee. Luulenpa, että ap tulee jäämään vielä yksin:) Ainakin toivon sitä;) Joka toinen viikonloppu ei kovinkaan paljoa, kun se äiti hoitaa lapsen. Joillakin isillä lapsi on joka toinen viikko.

Isäni naisystävästä huomasi aikoinaan, että hän ei ollut kovin innoissaan lapsista. Silti hän oli ystävällinen meille. Hän saattoi järjestää itselleen menoa, kun me olimme isällä. Usein myös vetäytyi omiin oloihinsa, kun isä oli meidän kanssa. Ikinä hän ei kuitenkaan vaatinut, ettemme olisi saaneet mennä isälle. Hän myös kannusti isääni olemaan enemmän yhteydessä meihin. Pidän tätä naista hieman outona, mutta tavallaan arvostan sitä, että hän kunnioitti isäni suhdetta meihin lapsiin. Hän ei ikinä halunnut omia lapsia

Vierailija
38/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti paljastaa että aloittaja on joku 14-vuotias trolli. Miksi tämän kuvitellun lapsen äiti suostuisi 100e summaan? Jos miehesi on korkeastikoulutettu ja hyvässä työssä niin tulojen perusteella oikea summa on 500e/kk.

Muutenkin typerä ja naivi kirjoitus. Minä olen paras ja minua ei kukaan ikinä hylkää.

Ihminen voi olla hämmästyttävän tyhmä, kun innostuu ja korvaa osan harkintakyvystään toiveajattelulla. Tämä trolli kyllä sortui liian nopeasti liioittelemaan.

Vierailija
39/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei se isän tapaaminen ole mikään perusoikeus.

Vierailija
40/63 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mihin yh äiti tarvitsee vapaa aikaa, sitäkö mietit? Hän todennäköisesti hoitaa arjen täysin yksin koska sinun supermiehesi ei osallistu mihinkään. Äiti kuskaa lapsen harrastuksiin, lääkäriin, hammaslääkäriin, hoitaa kouluun liittyvät palaverit ja vanhempainvartit. Näiden kaikkien lisäksi lapsen äiti huolehtii läksyistä, hankinnoista (joita riittää), parturista, kaikista kuluista (joita se hikinen viisikymppinen ei todellakaan kata) plus hoitaa lapselle ruuat, puhtaat vaatteet, siistin kodin ja turvallisen elinympäristön.

Lastaan hän ei ikipäivänä antaisikaan kaltaisillenne kuvottaville ihmisille ja yksinhuoltajuus olisi suorastaan siunaus. Varmasti ko. yh äiti saisi vapaansa jatkossa ilman apuannekin muuten järjestettyä. :))))))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi