Tapailen miestä ristiriitaisin tuntein
Olemme molemmat 40+ ja tapailleet useamman kuukauden. Asumme eri paikkakunnilla joten näemme sen mukaan miten pystymme. Mies on kiltti, huomioon ottava, kohtelias, kiva, kaikin puolin kunnollinen. Meillä on todella hyvää seksiä. Mutta jotenkin minua on alkanut ärsyttää hänen jotkut tapansa tai tekonsa, jopa jotkut asiat hänen ulkonäössä. Tulee olo että hän mielisteleekin välillä ja sellainen ärsyttää. Lisäksi hän sanoi rakastuneensa minuun. Itse en koe samoin häntä kohtaan. Lisäksi haluan edetä rauhassa tutustuen. Joten tuo tunteiden ilmaisu sai minut ahdistumaan ja vetäytymään. En pysty heittäytymään kerralla mihinkään intensiiviseen suhteeseen, tiedän tukehtuvani. En oikein tiedä mitä tehdä. Hän on kunnon mies, auttaa, tukee ja meillä on ollut monesti kivaa yhdessä. Ja ihanaa läheisyyttä, jota kaipaan. Mutta välillä tuntuu että en jaksa häntä eikä tää ole mitään pitempiaikaista. Olisiko hyvä lopettaa juttu jo nyt vai antaa aikaa enemmän jotta näkisi syntyisikö tästä jotakin? En haluaisi miestä loukata tai käyttää ns hyväkseni. Kyllä kuitenkin hänestä välitän.
Kommentit (35)
Wöö suominaiset wöööö :D
Onneksi palsta menee pian kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se joskus on ollut hyvin pienestä kiinni ja olen oppinut, että miehen pitää miellyttää jokaisessa asiassa. Esimerkiksi pukeutumistyylin pitää olla valmiiksi hyvä, samantyylinen kuin itse olen. Musiikkimaku, väärät mielipiteet ja käytöstapojen puute on myös sellaisia, ettei jutusta mitenkään voi tulla mitään.
On väärä asetelma, että pitäisi jotenkin muuttaa toista, vaikka joitain hyvin pieniä asioita voi tietysti olla, jotka voi opettaa. Esimerkiksi oma mies alkuun ei käsittänyt, ettei hän voi heti rynnistää ravintolassa sanomaan omaa tilaustaan, kun en ollut vielä ehtinyt miettiä omaani. Pari kertaa suutuin hänelle tästä, kun pidin sitä epäkohteliaana, mutta hän ei vain ollut tullut ajatelleeksi asiaa ollenkaan.
Tuollaisia pieniä puutteita hänen käytöksessään oli, enimmäkseen ruokailuun liittyviä. Heillä ei koskaan katettu pöytää kunnolla, vaan kattaus oli sitä sun tätä. Kodistahan nuo puutteet ovat lähtöisin. Jos ei opi kotona huomioimaan muita luontevalla tavalla, niin se pitää sitten aikuisena opetella.
Ikisinkun ainesta.
Aloitukseen sanoisin ettei tuo tuosta parane. Ajanmittaa vain pahenee ja käy kestämättömäksi. Sano vaikka että välimatka haittaa ja jotkut arvot ei kohtaa.
Ai minussako? Hehe, en ole koko aikuisikänäni ollut sinkkuna montaakaan kuukautta ja olen ollut naimisissakin yli 20 vuotta. Meni vähän pieleen arvaukset.
Siksihän se suhde kestää, että tekee tarkan valinnan.
No se on ihan luonnollista että alussa haluaa toista miellyttää, hurmata toisen, varsinkin jos on ihastunut. Ei se ole mitenkään outoa.
Mutta ei tätä asiaa kukaan muu voi ratkaista kuin sinä ap. En veikkaisi kovin korkeaksi todennäköisyyttä, että tuosta mitään pitkäaikaista suhdetta tulee, mutta ei se mahdotontakaan ole. Kyllä joskus käy niinkin, että toinen vaan ihastuu hitaammin, ja alussa siksi tuntuu vähän tukahduttavalta se kun toinen on jo ihastunut ja menossa täysillä yhteen ja itse ei vielä oikein tiedä mitä haluaa.
Mielistely ja aikainen rakkauden tunnustus on selvä merkki. Jätä se luuseri.
Asutte eri kaupungeissa niin voit ihan rauhassa pyörittää kunnon karusellia ja nauttia elämästä
Kannattaa ottaa asiaan uusi näkökanta: mitä minussa itsessäni olisi korjaamisen varaa? Olenko liian
määräilevä, suvaitsematon, joustamaton tai muita henkilökohtaisia puutteita?
Hyvän, siistin ja kunnollisen miehen löytäminen on onnenkauppaa, joten kannattaa miettiä asioita
vielä ennen hänen heivaamistaan. Eihän aivan täydellistä miestä tai naista ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se joskus on ollut hyvin pienestä kiinni ja olen oppinut, että miehen pitää miellyttää jokaisessa asiassa. Esimerkiksi pukeutumistyylin pitää olla valmiiksi hyvä, samantyylinen kuin itse olen. Musiikkimaku, väärät mielipiteet ja käytöstapojen puute on myös sellaisia, ettei jutusta mitenkään voi tulla mitään.
On väärä asetelma, että pitäisi jotenkin muuttaa toista, vaikka joitain hyvin pieniä asioita voi tietysti olla, jotka voi opettaa. Esimerkiksi oma mies alkuun ei käsittänyt, ettei hän voi heti rynnistää ravintolassa sanomaan omaa tilaustaan, kun en ollut vielä ehtinyt miettiä omaani. Pari kertaa suutuin hänelle tästä, kun pidin sitä epäkohteliaana, mutta hän ei vain ollut tullut ajatelleeksi asiaa ollenkaan.
Tuollaisia pieniä puutteita hänen käytöksessään oli, enimmäkseen ruokailuun liittyviä. Heillä ei koskaan katettu pöytää kunnolla, vaan kattaus oli sitä sun tätä. Kodistahan nuo puutteet ovat lähtöisin. Jos ei opi kotona huomioimaan muita luontevalla tavalla, niin se pitää sitten aikuisena opetella.
Oliko sama seksissäkin? Mies rynnisti heti käsi ojossa haaroihin, mutta siitä pidit niin paljon ettei tarvinnut huomautella.
Rivien välistä on luettavissa, ettet itsekään tiedä mitä miesrintamalta olet hakemassa.
Juopon kanssa ei käänteet lopu. Pysyy vireystila aivan eri tavalla kun koskaan ei tiedä löytääkö mies nenä poskella kotiin vai joutuuko peräti hakemaan päivystyksestä tai putkasta.
Ja suomiemakot ne vaan jaksaa valittaa, että kun on vain huonoja miehiä 😂
Voi olla ettet vaan sovi parisuhteeseen. Oletko koskaan miettinyt asiaa siltä kannalta?
Swoman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sama seksissäkin? Mies rynnisti heti käsi ojossa haaroihin, mutta siitä pidit niin paljon ettei tarvinnut huomautella.
Ei.
Ihan perussuominainen.