Myyrmäen surmatyön tutkinnassa palattu lähtöruutuun
Poliisi on lähes varma siitä, että aiempi epäilty ei voi olla tekijä. Pelko käsinkosketeltavaa alueella, jossa rikos tapahtui.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009229610.html
Kommentit (135)
Minä kyllä edelleen olen sitä mieltä että syyllinen on tämä alkuperäinen epäilty. Ei kai häntä tyhjästä keksitty pidättää.
Ehkä on lahjonut jonkun selittämään itselleen alibin tuolle ajalle.
Eikö enää käytetä koiria jäljittämiseen vai jätetäänkö se tarkoituksella uutisoimatta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hänet löydetään - ilman että kerrotaan yleisölle tuntomerkkejäkään. Selkeästi poliisi siis haluaa mrhaajan kiinni!
Pystyisitkö itse antamaan edes esimerkiksi puolisostasi sellaisia tuntomerkkejä, että hänet voitaisiin niiden perusteella tunnistaa? Saati sitten jostain tuntemattomasta ihmisestä jonka olet nähnyt muutaman minuutin ajan, kuka tietää miten pitkän välimatkan päästä?
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä edelleen olen sitä mieltä että syyllinen on tämä alkuperäinen epäilty. Ei kai häntä tyhjästä keksitty pidättää.
Niinhän sitä luulisi mutta alibi lienee vedenpitävä.
Siis kaverin nimikin kerrottiin julkisuuteen ja onkin syytön? On melko erikoista.
Kyllä näihin usein joku tekijä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Suomen oikeuslaitos perustuu vähän vahvempiin perusteisiin murhatuomioita jaettaessa kuin sinun mielipiteeseesi.
Poliisi on päässyt tutkimuksissaan jo siihen päätepisteeseen, että surma on tosiaankin tapahtunut, Finlandiassa.
Alkaa vaikuttaan siltä, että että on Anneli Auer-tutkintatason dekkareita noi poliisit?
Vierailija kirjoitti:
Siis kaverin nimikin kerrottiin julkisuuteen ja onkin syytön? On melko erikoista.
Henkilö on tuomittuna aiemmasta rikoksesta ja silti vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Suomen oikeuslaitos perustuu vähän vahvempiin perusteisiin murhatuomioita jaettaessa kuin sinun mielipiteeseesi.
Niin on. Mutta aika monesti on syytettyjä vapautettu todisteiden puutteessa ja vangittu uudestaan kun todisteet löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilö on tuomittuna aiemmasta rikoksesta ja silti vapaalla.
Se ei silti tarkoita että hän olisi syyllinen tähän rikokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Mutta aika monesti on syytettyjä vapautettu todisteiden puutteessa ja vangittu uudestaan kun todisteet löytyy.
Siitähän tässä ei ollut kyse, vaan hänet vapautettiin koska ei olisi voinut tehdä tätä rikosta.
Pitäisi kertoa miksi tämä kaveri vangittiin.
Joku syyhän siihen täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän tässä ei ollut kyse, vaan hänet vapautettiin koska ei olisi voinut tehdä tätä rikosta.
Niin jos esim äiti todistaa että kultapoika oli kyllä yötä ihan äitin luona.
Ilmeisesti kaveri jotenkin liittyy tuohon kyseiseen kerrostaloon. Jossain oli että olisi häiriköinyt ja uhkaillut siellä jotain aikaisemmin. Tämä olisi syy miksi hänet yhdistettiin tähän.
Vierailija kirjoitti:
Poliisihan kertoi, että on pystytty varmistamaan ettei voi mitenkään olla syyllinen.
Esim. syytetty on kertonut olleensa vaikka pankkiautomaatilla juuri murhan aikaan, poliisi pystyy asian varmistamaan valvontakameroista.
Tekijä, jos luet tätä, ilmoittaudu poliisille. Ei sun elämästä muutenkaan mitään tule.
"EPÄILTY rikos tapahtui torstaina 17.11. noin kello 3.30–3.38. Havainnot voi toimittaa sähköpostitse osoitteeseen vihjeet.ita-uusimaa@poliisi.fi tai puhelimitse numeroon 050 399 9026.
Poliisi pyytää myös Myyrmäentie 6:n taloyhtiön roskakatoksessa noin kello 3.35 käynyttä henkilöä ottamaan poliisin yhteyttä. Henkilöä pyydetään ilmoittautumaan poliisille tapahtumien selvittämiseksi numeroon 050 399 9026. Roskakatoksessa käynyttä henkilöä yritetään tavoittaa todistajana.
– Hän on ulkopuolinen henkilö, jota tavoitellaan todistajan roolissa"
Kuinka nopeasti tapahtuneen jälkeen uhri löydettiin? Mistä havainnot roskakatoksessa käyneestä henkilöstä sekä mustapukuisesta tekijästä ovat peräisin? Uhriltako? Vai näkikö joku ainakin osan tapahtumista ikkunasta, autosta tms.?
Myyrmäessä sillalla oli puukotus pari kuukautta sitten. Saikohan ne sen kiinni?