Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, joiden ammatti on yllättävä henkilön persoonaan tai muuhun elämään nähden?

Vierailija
27.11.2022 |

Itse tunnen psykologin, joka uskoo kaiken maailman henkiolentoihin, paranormaaleihin ilmiöihin, enkeleihin ja Jumalaan. Joskus se selitti siitä miten kuolleet ehkä vierailevat keskuudessamme ja että kaikenlaiset oudot tuntemukset ja unet johtuvat siitä. Mietin vaan että siinä on kyllä veronmaksajien kustantama korkeakoulutus valunut pitkälti hukkaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ylä- ja ala-asteen opettajat.

Heh. Olen opettaja. Lapsesta asti olen saanut kuulla, että olen opettajamainen kun olen tosi asiakeskeinen ja sellainen, että osaan selittää asiat ymmärrettävästi ja selkeästi. Otan ohjat käsiini helposti. Mutta opettajia on tosi monenlaisia persoonia. Itselläni parhaita opettajia ovat olleet ne persoonallisimmat tyypit, jotka ovat eläneet vahvasti boksin ulkopuolella.

Vierailija
22/29 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ravintoterapeutin, jolla itsellään on kohtalaisesti ylipainoa ja usein kun näen, vähät välittää mistään suosituksista, vaan nautiskelee surutta epäterveellisillä herkuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muunsukupuolinen, lesbo, arvoliberaali pappi.

Ei yllätä.

Ei muakaan. Näitä tarvittaisiin lisääkin, jotta saataisiin kirkko nykyaikaan.

Vierailija
24/29 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs rikas ystäväni myy kukkopuvussa muniaan

Vierailija
25/29 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräskin suomen rikkaimmista rock-muusikoista nosti satojatuhansia koronatukia.

Täysin ristiriidassa sen kanssa, minkä kuvan televisiossa antaa.

Vierailija
26/29 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallit ja missit olivat ennen kauneuden lisäksi edustavia myös olemukseltaa ja luonteeltaan ym.

Nyt kun jotain suomen huippumalli-haussa ohjelmaa katsoo niin voi jessus-mooses-ja maaria sentään - rumia, outoja, hörhöjä WTF

Vierailija
27/29 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös on pari tuttua psykologia, joista olen miettinyt, että miten he kykenevät hoitamaan työtään, kun vaikuttavat itse olevan aika sekaisin. Luulen, että osa hakeutuu alalle sillä ajatuksella, että oppii paremmin ymmärtämään itseään ja voi terapoida itseään työnsä ohessa. Ovat myös parisuhteissa aika raskaan oloisia, näin sivusta seuranneena. Alkavat konfliktitilanteissa helposti ylimieliseen tapaan analysoida kumppaninsa käytöstä, ikään kuin muka pystyisivät objektiivisiin arvioihin omien läheisten kohdalla.

Vierailija
28/29 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä erikoinen tuo ap:n ajattelu, että korkeakoulutus olisi mennyt hukkaan, jos uskoo myös ei-materiaalisiin asioihin. Tunnen monia korkeakoulutettuja eri aloilta, jopa kovista luonnontieteistä, jotka uskovat erilaisiin henkisiin asioihin perinteisistä uskonnoista noihin new age -asioihin. Kyllä he osaavat edelleen materiaalista maailmaa käsitellessään olla olettamatta yliluonnollisia, ihan tieteen periaatteita soveltaa. Mutta he uskovat vaan myös muun "tason" regimenttiin, johon tiede ei ota kantaa puolesta eikä vastaan, koska se on asia jota ei voida havainnoida tieteellisin mienetelmin. Tiede ei siis vaadi että ihminen on materialisti, joka ei usko mihinkään yliluonnolliseen.

Vierailija
29/29 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinööri mies, joka ei yhtään ole kiinnostunut uudesta teknologiasta eikä hoida kotona mitään esimerkiksi tietotekniikkaan liittyvää.

Tämä taitaa olla suhteellisen yleistä korkeakoulutettujen parissa.

Esim. arkkitehtejä asuu ihan tavallisissa betonikuutioissa lähiöissä, joskus jopa rivareissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi