Näin tehdään tyttövauva
Jos nyt lapsettomuudesta ym. kärsivät eivät tästä pahoittaisi mieltään ja siirtyisivät vaikka suoraan seuraavaan keskusteluun. Tai omalla vastuulla.
Luin joskus aikoinaan netin syövereistä vinkin miten saada tyttö, jos muuten tulee aina poikia.
Meillä oli kolme poikaa. Tyttö haaveena. Ja oletus siis, että se on miehestä kiinni kumpia tuppaa tulemaan.
Ja se vinkkihän oli se, että mies laukeaa suuaukolle, josta siittiöt matkustavat pitemmän matkan kohti munasolua. Nopeat poikasiittiöt väsähtävät ennen maalia ja sitkeät tyttösiittiöt jaksavat perille asti. Ja meidän seuraava vauva oli tyttö!😄💖
Seuraavaa lasta kun alettiin miettiä kierto oli jo yli puolen välin (oletetun ovulaation), joten mentiin perinteisellä pohjalle laukeamisella ja tarkoitus oli aloittaa yrittäminen vasta seuraavasta kierrosta. Olikin ovulaatio myöhässä ja taas tuli poika.💙 Jos saan miehen vielä suostumaan yhteen, niin tämä tieteellinen tutkimus saa jatkoa.😆
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologinen fakta: laihoina vuosina syntyy enemmän naaraita kuin uroksia. Pätee myös ihmisiin.
Raskautta yrittäessä kannattaa siis "nähdä nälkää", jos tytön haluaa. Tästä on tehty myös tutkimus joka tukee teoriaa. Laihan aamupalan syöneet naiset saivat todennäköisemmin tytön kuin tukevan aamupalan syöneet naiset.
Meillä tätä keinoa kokeiltiin ja tyttö tuli. Ainakin parannettiin todennäköisyyttä tytölle, vaikka sattumaahan tämä silti oli. Kyllä niitä poikiakin syntyy laihoina vuosina.
Mä olen aamuisin juonut aina vain kahvia ja silti mulla on kaksi poikaa. Molemmilla vielä eri isät eli ei ainakaan miehiä voi syyttää.
En puhunutkaan mistään taikakeinosta, vaan puhtaasti tilastoista. Sinä nyt kuulut sen tilaston vähemmistöön niin kuin moni muukin. Suurempi osa taas kuuluu luonnollisesti enemmistöön, kuten jokainen tajuaa.
Eikä pelkkä aamupalan skippaaminen nyt aiheuta tätä "laihaa vuotta" mitä tuossa nyt tarkoitetaan. Nälän näkeminen nyt on vähän eri asia, kuin kahvin lipittäminen aamuisin.
Meillä ei toiminut tuo metodi, että ennen ovulaatiota tulee tyttöjä ja ovulaation aikaan poikia. Aina joka tapauksessa tuli poikia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologinen fakta: laihoina vuosina syntyy enemmän naaraita kuin uroksia. Pätee myös ihmisiin.
Raskautta yrittäessä kannattaa siis "nähdä nälkää", jos tytön haluaa. Tästä on tehty myös tutkimus joka tukee teoriaa. Laihan aamupalan syöneet naiset saivat todennäköisemmin tytön kuin tukevan aamupalan syöneet naiset.
Meillä tätä keinoa kokeiltiin ja tyttö tuli. Ainakin parannettiin todennäköisyyttä tytölle, vaikka sattumaahan tämä silti oli. Kyllä niitä poikiakin syntyy laihoina vuosina.
Mä olen aamuisin juonut aina vain kahvia ja silti mulla on kaksi poikaa. Molemmilla vielä eri isät eli ei ainakaan miehiä voi syyttää.
En puhunutkaan mistään taikakeinosta, vaan puhtaasti tilastoista. Sinä nyt kuulut sen tilaston vähemmistöön niin kuin moni muukin. Suurempi osa taas kuuluu luonnollisesti enemmistöön, kuten jokainen tajuaa.
Tilastollisesti katsoen suurin vaikuttava tekijä lapsen sukupuoleen on tuuri. Pahimpienkin nälänhätien aikana poikia syntyy edelleen hieman enemmän kuin tyttöjä. Niinpä henkilö, joka ei syö aamupalaa ja saa poikia, todellakin kuuluu tilastollisesti enemmistöön.
-eri.
Syntyykö plösöinä aikoina enemmän koiraita?