Nolottaa - mokasin pikkujouluissa
Duun pikkujoulut oli perjantaina ja ahdistaa ihan v*tusti mennä huomenna töihin... Olen vähän ihastunut yhteen duunikaveriin ja menin humalassa sönköttämään sille jotain tosi hölmöä. Hävettää!!! Miten tästä pääsee yli ja kehtaa huomenna mennä töihin???
Kommentit (29)
Aina voi ajatella niin, ettei edes muista mitä sönkötti. Ei sillä ole oikeasti väliä. VArmasti muutkin sekoilivat.
sehän riippuu mitä sönkkää. monessa tapauksessa itsenä nolaaminen auttaa sosiaalisissa piireissä. sua ei enään nähdä uhkana ja sympatiaakin saat, inhimillistyy muiden silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Nooo, minä n*ssin varatun työkaverin kanssa pomon pöydällä. Kaikki on niin suhteellista.
Pikkujouluketjujen panomies ilmoittautuu.
Vierailija kirjoitti:
Nooo, minä n*ssin varatun työkaverin kanssa pomon pöydällä. Kaikki on niin suhteellista.
Miks näissä aina ollaan pomon pöydällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää pikkujoulujen panomiesten pikkujoulut on aina toimistolla?
Ja sitten vielä kehdataan ihmetellä miksi jotkut eivät halua mennä firmojen pikkujouluihin, aina jotain törttöilyä niissä...
Mene hymyssä suin ja sano vaikka että
-anteeksi, taisin sönköttää sulle kaikenlaista. Olet mielestäni tosi viehättävä ja lupaan jättää sut rauhaan.
Ja toimi myös näin ellei se työpaikan söpis kiipeä suoraan syliisi.
Ihmiset tykkää, kun niiden kertoo olevan viehättäviä - kunhan oma asenne on kunnossa :)
Naisvihapikkujouluja kaikki nykyään. Paitsi vankiloissa, missä herrasmiehet viettävät aikaa.
Sanot vaan sille miehelle että et olekkaan homo ja se oli vain kännisekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli miehet rautaa ja pikkujouluhommat hoidettiin kopiokoneen päällä!
Mulla on sulle ratkaisu. Maski, tummennetut lasit ja peittävä kaulahuivi/liina. Silmälaseihin saa tummennuksen myös nykyään, siis ei se vaalea vaan astetta tummempi. Onko työhuonetta. Myös lehden taakse voi piiloutua ja tuijottaa muualle. On vähän "kiireinen".
Voi kuule, ei tuo ole yhtään noloa. Meidän pikkujouluissa varattu mies joka on niiiiiin ihana perheenisä ja tunteellinen ja herkkä ja mitä lie tanssi koko illan työkaverin kanssa kunnes lähtivät ylös varaamaansa hotellihuoneeseen panemaan. Pieni työyhteisö ja pieni paikkakunta, ihme on jos ei miehen puoliso saa kuulla asiasta.
Hopeakettu jakaa naisille vuoronumerot pikkujouluissa ja aktit suoritetaan sitten vuorollaan pikkujoulujen jälkeen. Pikkujouluissa pidetää yhdessä naisten kanssa hauskaa, tissiposkimiesten seuratessa kateellisina sivusta.
Kyllä se häpeä viikon päästä helpottaa. Maanantai on vaan kestettävä.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu jakaa naisille vuoronumerot pikkujouluissa ja aktit suoritetaan sitten vuorollaan pikkujoulujen jälkeen. Pikkujouluissa pidetää yhdessä naisten kanssa hauskaa, tissiposkimiesten seuratessa kateellisina sivusta.
Kyllä sähäkkä repolainen paaluttaa myös tissiposket myöhäisillan vuorossa :))
Mä kehun aina pikkujouluissa tasapuolisesti ihan kaikki. Paras taktiikka, kaikille jää hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun se pomon akka makas siinä niin kävin nusasemassa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kehun aina pikkujouluissa tasapuolisesti ihan kaikki. Paras taktiikka, kaikille jää hyvä mieli.
Minä taas olen pannut koko konttoriväen, myös ne miesoletetut.
varasto hemmo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen pannut koko konttoriväen, myös ne miesoletetut.
Minä sentään valikoin hieman tarkemmin, mutta kukin toki tyylillään.