Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa - mokasin pikkujouluissa

Vierailija
27.11.2022 |

Duun pikkujoulut oli perjantaina ja ahdistaa ihan v*tusti mennä huomenna töihin... Olen vähän ihastunut yhteen duunikaveriin ja menin humalassa sönköttämään sille jotain tosi hölmöä. Hävettää!!! Miten tästä pääsee yli ja kehtaa huomenna mennä töihin???

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hakemassa vaimoa pikkujouluista ja pihalla tapasin tutun piirimyyjän, joka sanoi naineensa konttorin jokaista naista, paitsi yhtä. Naureskellen kiittelin informaatiosta.

Ajelimme vaimon kanssa kotia kohti ja kerroin tuon piirimyyjän retostelun. Siihen vaimoni tokaisi, että se yksi nainen on varmaankin se reskontran Seija, se on sellainen nirppanokka.

Vierailija
22/29 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tultu sönköttämään ihastumisesta ja "jotain tosi hölmöä"

Se virkistää mieltä, kun tietää kenen kanssa voi mennä vähän pidemmälle flirtissä, ja ens kerralla sitten kumeja matkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevälle sattuu. Tuohan on vain positiivista ja kohde on taatusti otettu ja mielissään. Ei muuta kuin leuka pystyyn ja hymy huuleen. Jos joku kommentoi niin olankohautus riittää.

Vierailija
24/29 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin turhaa nolostua. elämässä on sallittua mokailla, kaikki tekee niin.

Vierailija
25/29 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vain töihin ja olet normaalisti. Pahimpiin kuittailuihin voit sanoa ettet muista. Jokainen miettii omia tekemisiään eikä keskity muiden normaaliin kännisekoiluun. Saikulle ei kannata jäädä häpeän takia koska siitä vasta vittuilua saakin kuulla.

Vierailija
26/29 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääskö kastamaan kärkeä?

Vierailija
27/29 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, joku päivä me kaikki olemme hajonneet atomeiksi ja aurinko on sammunut, eikä tänne jää ketään muistelemaan nolouksiasi. On lohdullista, että kaikki tuhoutuu aikanaan.

Vierailija
28/29 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooo, minä n*ssin varatun työkaverin kanssa pomon pöydällä. Kaikki on niin suhteellista.

Mä paukutin naispomoa. Se, että on vihjaillu hienosti asioita jne. Nyt sitten ja loput kai historiaa. Mietin huomista. Miksi miksi miksi stana. Vihjaillu koko vuoden ja saanu työtehtäviä mitkä iisejä ja sain aina bonarit. Nyt ne bonarit ite maksoin koko vuodelta. Mä sanoi sille, että ei ole kai sopivaa. Joo boolia naamaan ja sit tuutko samaan taxiin. Aamulla pomon luota heräillen. Sanoin anteeksi, kun en muuta keksinyt.

Vierailija
29/29 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä häpee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä