Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Burana on Suomen terveydenhoidon liima.

Vierailija
27.11.2022 |

Ajatelkaa tilannetta ilman Buranaa! Miten kaikki sairaat pystyttäisiin hoitamaan ilman tuota ihmelääkettä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa tarjotaan aina buranaa vaivaan kuin vaivaan.

Vierailija
22/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten varoitellaan että ihmiset syö liikaa buranaa kun ei muuta saa.

Onhan noita joka lähtöön muutakin. Hassua, mä en ole saanut koskaan ohjeeksi Buranaa. No joo, kyllä kerran oli reseptillä, mutta oli siis muutakin lääkitystä ja hoitoa siinä samassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin lääkäriaikaa voimakkaiden kylkikipujen takia ja sanoivat että syö viikko Buranaa jos se sillä menisi..

No menikö buranalla/itsestään ohi?

Ei. On jo vaivannut kuukausia. Enkä saa syödä Buranaa koska minulla on diabetes.

Vierailija
24/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneen vaivaan Burana on toimiva. Leikkauksen jälkeen Burana+Panadol oli oikein toimiva. Migreeniin taas tarvitaan täsmälääkkeet. Kyllä lääkärit määrää vahvoja lääkkeitä jos niihin on tarve.

Tarkistetaanpa sitten käsityksiäsi kun alat kärsiä keskivaikeasta tai vaikeasta kroonisesta hermokivusta.

Olenkin kärsinyt hermokivusta viimeisen neljä vuotta. Siksi kirjoitin, että kyllä lääkäri määrää jos on tarve. Kyllä itse ainakin mielummin otin kokeiluun kipukynnystä nostavan lääkkeen ennen pään sekaisin saavia ihmepillereitä. Lääkärit on syystäkin varovaisia niiden kanssa.

Sinulla kävi siis vain tuuri, kun sait tarpeitasi vastaavaa apua. Ei se lääkäri jokaisen potilaan kohdalla tee työtään hänen tarpeitaan kuunnellen ja oikein arvaillen. On oltava triplakahvikauon korvikkeita eli heitä, joita kohdellaan kuten heidän terveytensä ja toimintakykynsä ei olisi tärkeää.

Vierailija
25/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneen vaivaan Burana on toimiva. Leikkauksen jälkeen Burana+Panadol oli oikein toimiva. Migreeniin taas tarvitaan täsmälääkkeet. Kyllä lääkärit määrää vahvoja lääkkeitä jos niihin on tarve.

Tarkistetaanpa sitten käsityksiäsi kun alat kärsiä keskivaikeasta tai vaikeasta kroonisesta hermokivusta.

Siihenkin on sitten omat lääkkeensä.

Vierailija
26/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana ja opioidien väliin jää monta muutakin lääkettä. Juuri on uutisoitu, että ihmiset pitävät buranaa vaarattomana ja popisivat sitä kuin karkkia. Jos ei saa hoitoa vaivaansa, niin sitä pitää vaatia. Ihmeellistä miten ihmiset pitävät lääkäreitä jotenkin tyhminä kiusaajina, vaikka ovat oman alansa ammattilaisia. Joskus ammattilainen ei tiedä tarpeeksi ja silloin täytyy itse vaatia ratkaisua, jos lääkäri ei sitä oma-aloitteisesti tee.

Vierailija
27/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihenkin on sitten omat lääkkeensä.

Sun asennevammaan voi olla muitakin lääkkeitä. Pointtihan on että lääkäri ei anna mitään muuta kun vain valitsee tehdä työnsä kieltäytymismentaliteetilla.

Vierailija
28/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olo

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkin kärsinyt hermokivusta viimeisen neljä vuotta. Siksi kirjoitin, että kyllä lääkäri määrää jos on tarve. Kyllä itse ainakin mielummin otin kokeiluun kipukynnystä nostavan lääkkeen ennen pään sekaisin saavia ihmepillereitä. Lääkärit on syystäkin varovaisia niiden kanssa.

Sinulla kävi siis vain tuuri, kun sait tarpeitasi vastaavaa apua. Ei se lääkäri jokaisen potilaan kohdalla tee työtään hänen tarpeitaan kuunnellen ja oikein arvaillen. On oltava triplakahvikauon korvikkeita eli heitä, joita kohdellaan kuten heidän terveytensä ja toimintakykynsä ei olisi tärkeää.

Julkisella puolella lääkäreillä ei ole aikaa potilaille tarpeeksi. Siksi pitää olla itse oman sairautensa asiantuntija ja listata esimerkiksi viikon ajalta oireita ja kipuasteikkoja yms, jotta lääkäri konkreettisesti näkee ongelman syvyyden. Tarvittaessa voi asian viedä eteenpäin jos lääkäri ei vieläkään halua auttaa.

Ei maailma voi myöskään mennä siihen, että potilas sanelee lääkärille mitä lääkkeitä pitäisi määrätä.

Vierailija
29/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burana ja opioidien väliin jää monta muutakin lääkettä. Juuri on uutisoitu, että ihmiset pitävät buranaa vaarattomana ja popisivat sitä kuin karkkia. Jos ei saa hoitoa vaivaansa, niin sitä pitää vaatia. Ihmeellistä miten ihmiset pitävät lääkäreitä jotenkin tyhminä kiusaajina, vaikka ovat oman alansa ammattilaisia. Joskus ammattilainen ei tiedä tarpeeksi ja silloin täytyy itse vaatia ratkaisua, jos lääkäri ei sitä oma-aloitteisesti tee.

Kun kerran asiasta jotain tiedät, niin kerro meille muillekin takuuvarmoja tapoja vaatia apua.

Älä vaivaudu jos neuvot ovat tasoa työ- tai opiskelukyvyn menetys tai vaikeutuminen, ihmissuhteiden menetys, taloudelliset vaikeudet vaivasta johtuen.... Tai esim. asiallinen, mutta kivun sävyttämä äänensävy, hillitty itkuisuus tai muu vastaava.

Vierailija
30/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olo

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisella puolella lääkäreillä ei ole aikaa potilaille tarpeeksi. Siksi pitää olla itse oman sairautensa asiantuntija ja listata esimerkiksi viikon ajalta oireita ja kipuasteikkoja yms, jotta lääkäri konkreettisesti näkee ongelman syvyyden. Tarvittaessa voi asian viedä eteenpäin jos lääkäri ei vieläkään halua auttaa.

Ei maailma voi myöskään mennä siihen, että potilas sanelee lääkärille mitä lääkkeitä pitäisi määrätä.

Huomaa ettei sinulla ole esim. ymmärrystä asiasta tarpeeksi ja haluat muiden uskovan että kun vain tarpeeksi tekee itse niin apua saa. Tyypillistä tietämättömille tai vaikkapa sadismiin taipuvaisille.

Vierailija
31/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olo

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokeiltu kaikki kipukynnystä nostavat lääkkeet, gabapentiini ja pregabaliini. "Koska olet niin nuori" opiaatteja ei olla suostuttu edes kokeilemaan.

"Siksi pitää olla oman sairautensa asiantuntija"

"Ei maailma voi myöskään mennä siihen, että potilas sanelee lääkärille mitä lääkkeitä pitäisi määrätä"

Kiitos vaan ja hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
32/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyyhän se olla hyvää, kun intissäkin saat veksistä vaivaan kuin vaivaan laastarilla buranan polveen / käteen / otsaan, tai ihan mikä paikka vain kipeänä ja keppiä niin suatanasti!

Vierailija
33/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pärjännyt hyvin buranalla. Onhan se oikea täsmälääke esim. päänsärkyyn, kuumeeseen, jäsenten, vaikka jalkojen särkyyn. Eikä ollenkaam huono idea ottaa sitä buranaa, eikä rynnätä lääkäriin jos tietää esim. mistä särky johtuu esim. jalkasärky rasituksesta kun kävellyt liikaa tai päänsärky krapulasta ja kuume flunssasta.

Ainoat vaivat minkä takia joutunut lääkäriin onkin eräiden ulkopuolisten tahojen tahalleen aikaansaamat, järjestämät fyysiset oireet, mutta ei siitä enempää tällä kertaa. Kiäh kiäh, et sinä vain buranalla pärjää. No olisin pärjännyt ilman joutumista rikosten kohteeksi eli kiäh kiäh sinne vaan.

"Jos ei tapahdu ikäviä itsestään, niin ne juma...uta järjestetään..."

Vierailija
34/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se vaatiminen mitään auta, kun sitten lekuri pitää hulluna tai muuten ottaa onkeensa kun hänen pyhää ammattitaitoaan kyseenalaistetaan ja joku kotigooglettaja kuvittelee tietävänsä paremmin.

Vierailija
35/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sauna, terva tai burana auta niin sitten ei ole muutakaan 🤷

Vierailija
36/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain,ensin kokeillaan Buranaa ja sitten Ketipinoria (masennuslääke)!

Näillä paranee selkävaivat,vatsahaavat ja syövät.

Halleluja!

Vierailija
37/37 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa (kalliilla) gynellä ja kun ei heti kattomalla näe häikkää, tautiin auttaa varmaan: Burana! Kuullostaa vitsiltä, mutta ei oo. OK sain myös kohdunsisäistä hormoonia jonka vaikutus pitäisi alkaa noin 6kk.  Popsi popsi buranaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi