Mies kohtelee minua epäreilusti
Olemme olleet neljä vuotta parisuhteessa, joista kolme asuttu yhdessä. Viimeisen parin vuoden aikana olen huomannut että asiat eivät etene tasavertaisesti, hänellä on jostain syystä eri säännöt kuin minulla. Tämä korostuu erityisesti riitatilanteissa.
Mieheni esimerkiksi on tehnyt jo monta kertaa niin että riidan tuoksinassa hän pakkaa kamat ja lähtee veljelleen (on poissa kotoota muutaman päivän ja pitää radiohiljaisuutta minulle) ja tulee sitten takaisin ja on kuin suunnilleen mitään ei olisi käynytkään. Lisäksi riidoissa hän saattaa sanoa asioita, joita en itse pystyisi sanomaan toiselle. Hän vastuuttaa minua hänen omista negatiivisista fiiliksistä (syyttää minua niistä) ja tämä on kanssa mielestäni hyvin epäreilua. Huomaan että oma ajatusmaailmani alkaa pikkuhiljaa synkistyä ja koen pakahdutettua vihaa sisälläni mitä enemmän meille syntyy näitä tilanteita joissa hän ikään kuin riitelyn kautta kontrolloi minun käytöstä.
Rakastan miestäni mutta taas yhden riidan jälkeen olen henkisesti aivan mäsänä.
Kommentit (5)
Mies ei rakasta sinua. Mieti, kannattaako tuhlata elämänaä yksipuoliseen rakkauteen. Rakkaus on tekoja enemmän kuin tunne. Riippuvuus taas on jotain ihan muuta.
Yäk. Rakkautesi on yksipuolista. Annatko kohdella itseäsi miten vaan?
Itse olet miehesi valinnut. Eroa tai ole hiljaa.
Jos haluat elää huonossa parisuhtessa on OK ! Jos haluat itsellesi henkisesti paremman elämän, eroa miehestä.Valinta on sinun itsesi,ei meidän.Sinä elät elämääsi emme me! Sama koskee ystävyys kuin sukulaisuhteita. Erojahan jostain kumman syystä tapahtuu juuri aina eniten Joulukuussa!
Sinä rakastat miestä, ja mies käyttää sitä hyväkseen. Ja sinulle riittää se , että sinulla on joku, jota saat rakastaa, vaikka hän kohtelee sinua huonosti. Miksi?
Pakahdutan vihasi, koska rakastat.
Ajattele, kuinka paljon miellyttävämpää sinun elämä olisi, jos sinulla olisi mies, joka rakastaisi sinua. Tai edes kunnioittaisi. Käännäpä nyt tunteesi toisin päin ja anna sen pakahdutetun vihasi purkautua suoraan miestä kohti. Ei tilanne ainakaan huonommaksi voi mennä.