Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nikotiinikorvaustuotteet

Vierailija
27.11.2022 |

Onko hyviä vinkkejä näistä?

Tää purkanpureminen ei pitkällä tähtäimellä tule toimimaan.

Mikä imeskelytabletti olisi inhimillisen makuinen ja kokoinen?

Mieli on olevinaan vahva, mutta riippuvuus vei eilen taas voiton. Eli kylmiltään lopetus ei vahvasti lähtenyt. (Valitettavasti mielestäni tupakka tuoksuu aivan parhaalle varsinkin pakkasella ja on olevinaan niin hyvää. Mutta aikansa kutakin.) Nyt kokeilen uutta lähestymistapaa ja noilla korvaustuotteilla alkuun.

Aiemmin olen kylmiltäänkin onnistunut ja champixilla kerran onnistunut pidemmän tauon, seuraavalla kerralla ei siitä ollut mitään apua.

Inhimillistä tukea ja hyviä neuvoja, kiitos.👍

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmähoito on tehokkain. Eli laastari plus tabletti tai suihke. Nicorettella on pieniä pastilleja. Hypnoosi toimii paremmin mutta sitä pitäisi jatkaa, ja jatkaa.

Vierailija
2/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdistelmähoito on tehokkain. Eli laastari plus tabletti tai suihke. Nicorettella on pieniä pastilleja. Hypnoosi toimii paremmin mutta sitä pitäisi jatkaa, ja jatkaa.

Kiitos vastauksesta, mutta ne suihkeet olivat järkyttävän pahanmakuisia. Laastaria voisin kokeilla. Hypnoosin suhtaudun varauksella, en usko kyseiseen toimintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää käydä etsimässä noita pienempiä tabletteja myös. R-kioskilta ei löytynyt kun purkkaa ja suihkeita., sekä niitä nuuskapussin tapasia (zonnic tsm.)

Vierailija
4/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli laastari mutta se kutitti sairaasti. Sitten otin käyttöön Nicotinellin imeskelytabletit niitä nyt vajaan vuoden käyttänyt. Ole niitä vähentänyt myös.

Vierailija
5/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut nyt kuukauden polttamatta. 35 vuotta meni noin aski päivässä. Nyt käytän zonnicia jota menee 4-5 pussia päivässä ja lisäksi pari purkkaa, 4 mg.

Tupakointi tapariippuvuus on vähentynyt jo tosi paljon. Aamuisin tulee rööki mieleen heti kahvin jälkeen, mutta se tunne menee aika äkkiä ohi. Joskus päivälläkin tulee tupakka mieleen, mutta ne kerrat vähenee koko ajan ja ne kestää vähemmän aikaa.

Nikotiinin korvaus tuotteita vois koittaa jättää pois ehkä vuoden vaihteen jälkeen?

Kolme kuukautta on kuulema hyvä rajapyykki minkä jälkeen alkaa mennä jo helposti savuttomana. Siihen asti minä käytän korvaustuotteita.

Nikotiini riippuvuudesta pääsee kuulema helpommin eroon kuin itse tavasta, sanovat monet lopettaneet.

Vierailija
6/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut nyt kuukauden polttamatta. 35 vuotta meni noin aski päivässä. Nyt käytän zonnicia jota menee 4-5 pussia päivässä ja lisäksi pari purkkaa, 4 mg.

Tupakointi tapariippuvuus on vähentynyt jo tosi paljon. Aamuisin tulee rööki mieleen heti kahvin jälkeen, mutta se tunne menee aika äkkiä ohi. Joskus päivälläkin tulee tupakka mieleen, mutta ne kerrat vähenee koko ajan ja ne kestää vähemmän aikaa.

Nikotiinin korvaus tuotteita vois koittaa jättää pois ehkä vuoden vaihteen jälkeen?

Kolme kuukautta on kuulema hyvä rajapyykki minkä jälkeen alkaa mennä jo helposti savuttomana. Siihen asti minä käytän korvaustuotteita.

Nikotiini riippuvuudesta pääsee kuulema helpommin eroon kuin itse tavasta, sanovat monet lopettaneet.

Totta. Se tapa! Aamusta tottunut heräämään menemällä tupakalle. Miltei kaikkiin elämän tekemisiin sidoksissa oleva tapa.

Uuden tavan opettelu vie aikaa.

Vierailija
7/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli laastari mutta se kutitti sairaasti. Sitten otin käyttöön Nicotinellin imeskelytabletit niitä nyt vajaan vuoden käyttänyt. Ole niitä vähentänyt myös.

Usea tuttuni on saanut laastareista allergisen reaktion. Kannattaa varautua siihen, suhtautuisin varauksella niihin.

Vierailija
8/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pienet pillerit on parhaita ja kätevä kantaa mukana.

Vierailija
9/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

e-tupakka ainoastaan mulla auttanut. Harmi että sekin on nykyään melkoista kikkailua Suomessa.

Vierailija
10/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä inhalaattori toimi parhaiten koska nikotiinin saamisen lisäksi sitä voi sormissaan pidellä kuten tupakkaa,toisin kuin esim.laastaria.Kenties pieneltä kuulostava asia,mutta silti auttava illuusio.

Vierailija
11/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

e-tupakka ainoastaan mulla auttanut. Harmi että sekin on nykyään melkoista kikkailua Suomessa.

Mikä on e-tupakka?

Vierailija
12/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään olette käyttäneet korvaavia tuotteita? Koska on aika siirtyä uuteen normaaliin?

Vierailija
13/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään olette käyttäneet korvaavia tuotteita? Koska on aika siirtyä uuteen normaaliin?

Silloin kun itselläsi on se tunne että voit jättää nikotiinin pois. Riippuu varmaan ihmisestä? Joillakin se nikotiiniriippuus on toisia isompi.

Itse meinasin koittaa kolmen kuukauden jälkeen röökin lopettamisesta.

Vierailija
14/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin ihan kylmän viileesti ilman mitään. Oon antanu ittelleni luvan nauttia silloin tällöin tupakkaa, kun en ole alkoholin ystävä.

Se pari tupakkaa kuukaudessa ei ole kaatanut lopettamistani.

Täys lopetus vois tuntuukki pahalta, mutta itteeni varte elän ja haluun välil nauttia elämästä.

Vierailija
15/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kulkee tupakka-aski ja tulentekovälineet kokoajan mukana. Nää hävitä kaikki ei toimi omalla kohdalla.

Vierailija
16/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on e-tupakka?

Sähkötupakka. https://www.e-savuke.com/

Vierailija
17/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zonnic on hyvä, kuin nuuskaa vaikka vähän pahemman makuista eikä yhtä voimakas. Nettiapteekeista voi saada suht edullisesti jos vertailee hintoja.

Vierailija
18/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin ihan kylmän viileesti ilman mitään. Oon antanu ittelleni luvan nauttia silloin tällöin tupakkaa, kun en ole alkoholin ystävä.

Se pari tupakkaa kuukaudessa ei ole kaatanut lopettamistani.

Täys lopetus vois tuntuukki pahalta, mutta itteeni varte elän ja haluun välil nauttia elämästä.

Ite en pysty tohon pari tupakkaa kk. Kaikki tai ei mitään. (Hieman kade).

Vierailija
19/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä että nikotiiniriippuvuutta yritetään parantaa suuremmilla nikotiinimäärillä.

Vierailija
20/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicorette icemint pastilleista paras, Nicotinellit kuraa. Suihke nopeavaikutteisin ja laastarit ei yksistään toimi, ei edes vahvimmat eli jo aiemmin mainittuna yhdistelmähoitona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi