Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi hitto, haluan kokeilla seksiä naisen kanssa, mutta

Vierailija
12.07.2010 |

suhteessa olen miehen kanssa ja on lapsikin, perhana kun jotenkin outoa, mutta silti haluaisin kokeilla ja harmittaa kun ei voi enkä halua pettää.. onko kokemuskia tälläisestä? ja pääseekö yli, en halua muuta kun kerran kokeilla, olen siis itse nainen=DD

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haluaisin kokeilla rakastelua naisen kanssa, haluaisin tavata vaikka laivalla, viettää risteilyllisen verran, vapautua, rentoutua ja nauttia seksistä. Kahdenkeskinen nautinto. EN ole koskaan rakstellut naisen kanssa muuta ajatus ont odella kiihottava ja olisin siihen lähestulkoon valmis. Miksei naiset voisi kokeilla nautia toisistaan? Keneltä se on pois? Minusta olisi ihanaa tuntea jotain uutta, ja saada toinenkin nauttimaan. Toivottavasti olisi joku joka haluasis samaa, luottamuksella..

Miten suhtautuisit jos miehesi paljastaisi haluavansa kokeilla seksiä miehen kanssa? Pitäisitkö häntä homona? Pelkäisitkö että hän voisi ihastua siihen toiseen mieheen? Vai innostuisitko ja haluaisit päästä katsomaan?

Vierailija
42/48 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin myös kokeilla naisen kanssa, ja mieheni saattaisi sallia sen. Sallisin hänellekin kokeilla miestä, ihan vapaasti.

Ongelma saattaa kuulostaa järkyttävältä. Nimittäin haluaisin seksiä muodokkaan, timmin, pitkätukkaisen ja yleisesti kauniin naisen kanssa. Sovin itse samaan kuvaukseen. Tämä tietysti karsii ja samoin se, ettei kaikki kuvaukseeni sopivat välttämättä halua kokeilla elleivät satu olemaan bi tai lesboja.

Mistä löydän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko ap suudellut tai muuten ollut toisen naisen lähellä?

Siitä on hyvä ja turvallinen aloittaa niin tietää haluaako mennä pidemmälle.

mulla ja yhdellä ystävälläni on tullut viime aikoina vähän paha tapa vehdata esim. naistenvessassa kun ollaan viihteellä :)

siis suutelua ja hyväilyä mutta housut on pysyneet jalassa, ainakin tähän asti ;)

tämä ei ole vaikuttanut ystävyyteemme millään lailaa vaan ihan normaalisti arkena tavataan ja kahvitellaan.

kumpikaan meistä ei pidä sitä miestemme pettämisenä, me vaan pidetään hauskaa.

meihet,

ainakin minun mies valitettavasti voisi olla erimieltä..en ole uskaltanut kysyä kun on mustasukkaista sorttia.

ollaan kyllä hänen nähden pusuteltu ja se kai on ollut ok.

Siis ihan hyvällä omatunnolla teet miehesi selän takana asioita, joita epäilet miehesi pitävän pettämisenä? Se siitä etiikasta ja kumppanin arvostuksesta.

Vierailija
44/48 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat oikein erittelemään ammatteja, joissa l- ja binaisia. Ei ole ammatista eikä koulutustasosta kiinni asia, miksi ihmeessä olisi.

Olen hieman poikamainen olemukseltani ja asunut yhdessä naisen kanssa. Vientiä olisi riittänyt. Marketeissa asiakaspalvelijoita, jotka alkavat pokaamaan kukin omalla tyylillään, kuinkas muuten, nimenomaan rouvat. Nämä työpaikat, joissa liikkuu paljon naisia, ovat näille rouville herkkua - etsivät joukosta jonkun, jonka olettavat ryhtyvän suhteeseen, siitä se sitten alkaa.

Olen monta asiakaspalvelijaa jekuttanut, kun olen sitä touhua tarpeeksi katsellut. Rouvat todellakin uskoivat vakaasti kuvitelmaansa. Yhtään niin villiä naista en ole nähnyt kuin tällä paikkakunnalla erään K-marketin uuden keski-ikäisen aspan. Tämä lähti kassalta perään moikkaa takanani huudellen, pysähtyi muka puuhailemaan, katsoi hehkui hymyili, riensi kassalle odottamaan, hehkui katsoi hymyili. Tarina jatkuu eri tavoin, vastakaikua en antanut en antanut missään vaiheessa, sitkeä nainen. Seuraava olikin viereisessä marketissa, hillitty, mutta tämä se tuli kaksi kertaa ympärilleni pyörimään vapaallaan. Näillä naisilla on yleensä mentori, tsemppaaja, siis joku heidän kollegansa, jolla on tietty tehtävä pokauksessa.

Vierailija
45/48 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi hitto, haluan kokeilla seksiä naisen kanssa

Niin minäkin.

M 44, teoriassa hetero

Vierailija
46/48 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haluaisin kokeilla rakastelua naisen kanssa, haluaisin tavata vaikka laivalla, viettää risteilyllisen verran, vapautua, rentoutua ja nauttia seksistä. Kahdenkeskinen nautinto. EN ole koskaan rakstellut naisen kanssa muuta ajatus ont odella kiihottava ja olisin siihen lähestulkoon valmis. Miksei naiset voisi kokeilla nautia toisistaan? Keneltä se on pois? Minusta olisi ihanaa tuntea jotain uutta, ja saada toinenkin nauttimaan. Toivottavasti olisi joku joka haluasis samaa, luottamuksella..

Miten suhtautuisit jos miehesi paljastaisi haluavansa kokeilla seksiä miehen kanssa? Pitäisitkö häntä homona? Pelkäisitkö että hän voisi ihastua siihen toiseen mieheen? Vai innostuisitko ja haluaisit päästä katsomaan?

Minusta saisi kokeilla! Toki peskööt värkkinsä sitten hyvin, ettei jää haisemaan vieras mies.

Vierailija
47/48 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meehän Jarmo jo töihin.

Vierailija
48/48 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii i

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi