voi hitto, haluan kokeilla seksiä naisen kanssa, mutta
suhteessa olen miehen kanssa ja on lapsikin, perhana kun jotenkin outoa, mutta silti haluaisin kokeilla ja harmittaa kun ei voi enkä halua pettää.. onko kokemuskia tälläisestä? ja pääseekö yli, en halua muuta kun kerran kokeilla, olen siis itse nainen=DD
Kommentit (48)
Nainen treeltä ilmoittautuu joukkoon,nuorena olen naisen kanssa ollut mutta tahtoisin vielä sen kokea,nyt olen 28v...tahtoisin että nainen olisi luotettava ja puhdas niin kuin minäkin...
Mutta asiaa harkittuani en sitten kuitenkaan halunnut kokeilla. Oli minulla ilmeisesti jonkinlainen kriisi/murrosvaihe, kun mietin seksuaalisuuttani.
kyllä seksiä voi olla ihan seksinä. on ollut kokeiluja ja ihan pelkkää seksintarpeessa aktia. Eikä sen koommin ole tullut soiteltua eikä roikuttua toisen perässä. on myös ihmisiä joille riittää vaan pelkkä seksi. Tunteitten kanssa pelataan sit niitten tärkeämpien ihmisten kanssa. Seksi on ihmisen perustarve, se on jotenkin tyydytettävä
oletko ap suudellut tai muuten ollut toisen naisen lähellä?
Siitä on hyvä ja turvallinen aloittaa niin tietää haluaako mennä pidemmälle.
mulla ja yhdellä ystävälläni on tullut viime aikoina vähän paha tapa vehdata esim. naistenvessassa kun ollaan viihteellä :)
siis suutelua ja hyväilyä mutta housut on pysyneet jalassa, ainakin tähän asti ;)
tämä ei ole vaikuttanut ystävyyteemme millään lailaa vaan ihan normaalisti arkena tavataan ja kahvitellaan.
kumpikaan meistä ei pidä sitä miestemme pettämisenä, me vaan pidetään hauskaa.
meihet,
ainakin minun mies valitettavasti voisi olla erimieltä..en ole uskaltanut kysyä kun on mustasukkaista sorttia.
ollaan kyllä hänen nähden pusuteltu ja se kai on ollut ok.
Varmasti pääset asiasta myös yli.
Olen puhunut tästä asiasta aika monen ihmisen kanssa sekä netissä että kasvokkain. Olen huomannut, että monet miehet hyväksyisivät sen että vaimo harrastaa seksiä toisen naisen kanssa, kunhan se ei johda siihen että mies alkaa sen takia jäädä paitsi tai että se alkaa horjuttaa avioliittoa. Eli riskinä siis on, että haluaisit kuitenkin kokeilla monta kertaa, ja ennen pitkää kokeilusi kuormittaisi suhdetta vaikka tarkoituksesi alunperin oli tyytyä vain yhteen kertaan.
Uskoisin että tunnet miehesi. Jos hän ruukaa suhtautua kovin kielteisesti tuon kaltaisiin asioihin, niin ymmärrän että hänen kanssaan voi olla erittäin vaikea puhua. Halusin kuitenkin tuoda esiin, että puhumalla voi päästä toivomaansa tulokseen. Luvalla toimiessa sinun ei tarvitsisi kantaa huonoa omatuntoa tai salaisuuksia.
Minun vaimoni olisi halunnut kokeilla seksiä naisen kanssa. Minä sanoin suoraan, että siitä vain. Ei hän sitten kokeillut ja nyttemmin hänen arvomaailmansa on muuttunut niin, että tuskin kokeilee. Ikävä kyllä sama arvomaailman muutos on näkynyt tuolla yhteisessä sängyssäkin melkoisena kangistumisena ja estoisuutena.
Pidät haluaisi outona. Ei se meidän muiden määrittelystä ole kiinni. Mutta ei tuo kovin epätavallinen halu ole. Näitä keskusteluita on tälläkin palstalla ollut aika ajoin. Toivottavasti tämä helpotti edes vähän.
Oma ystävättäreni on avoimesti kertonut minulle että haluaisi harrastaa seksiä naisen kanssa. Mielestäni ihan ok, huonompi vaihtoehto kuin se että sitä vain miettii ikuisesti.
Kerran kannattaa kokeilla mitä vaan.
mietipä jos se alkaisi todella ällöttää sua jatkossa. Tai jos se toinen osapuoli rakastuisi suhun ja rikkoisi sun liiton sen takia. Ikinä ei ole pelkkää seksiä ihmisten välillä, siinä on aina tunteita!
No en näköjään ole yksin. Olen 39v hoikka ja vähän ujo perheenäiti ja fantasioissani olen jo pidempään halunnut "opettaa" nuorempaa naista (ehkä 18-30v haarukassa?) naisten välisiin juttuihin. Hassua, sillä en ole koskaan tosielämässä asiaa kokeillut.
Ongelmana onkin löytää sopiva kumppani moiseen - ja pitää juttu vain kaveritasolla. Itse en usko koskaan voivani rakastua naiseen "sillä tavalla" että jättäisin mieheni ja perheeni, mutta naisten välistä seksiä haluaisin joskus kokeilla.....
Ajatus on sietämättömän kiihottava ja mieheni onkin sanonut, että "siitä vain, kunhan kerrot jälkikäteen, miltä tuntui". Ei itse haluaisi olla paikalla vaan jossain aivan muualla mutta sanojensa mukaan kiihottuu kovasti ajatuksesta, että vaimo olisi vehtaamassa toisen naisen kanssa :)
Mulla on ihana mies ja 9lasta Justus Rafael Antton Benjamin Amanda Milla Minttu Josefiina Ja Ben Meidän sukunimi on Peltonen LAPSET RAKASTAA LAULAMISTA KAIKKI ALKOI INSTAGRAMISTA!!!
Löytyipä ihana vanha ketju. Täällä myös yksi 29v perheenäiti, joka jo vuosia sitten saanut mieheltään luvan "kokeiluun". Mitenhän asian vois oikeasti toteuttaa? Ei ole tuttavapiiriin juuri samanhenkisiä osunut. Mua ei tavallaan haittais, vaikka olis tuttukin, pystyisin elämään asian kanssa.
Onko jollakin ajankohtaista tietoa, miten voisin lähteä haavettani tavoittelemaan? Nämä deittailuasiat on varmaan vuodesta 2010 jo vähän muuttunut.
Seksissä on kyse RAKKAUDESTA. Ei nautinnonhalusta.
Itsekkin haluisin kokeilla kyllä. Sinkku oon ni ei oo sen kaa ongelmaa mut eipä sitä kehtaa päin naamaa mennä ehottaan.. hankalaa..
Täällä myös yksi parikymppinen nainen samoilla ajatuksilla. Suhteessa olen mutta "siunauksen" asialle saanut. Enää puuttuisi vain toinen osapuoli.
Käyttäjä2710. Missä päin asut? Oisin kans 20 -vuotias ja halukas kokeileen
Pirkanmaalla :) treen lähellä.
T: 2710
Seksi naisen kanssa ei välttämättä ensimmäisellä kerralla tunnu miltään, vaikka olisikin ihan naisiin päin(lesbo tai bi) tai ajan kanssa voi alkaa tuntua ettei aina tunnu miltään. Jos ei esimerkiksi ole sillä hetkellä kovin kiihottunut tai jännittää, niin ei välttämättä osaa rentoutua ja sitä kautta laueta. Samahan se voi olla myös naisella, joka ensimmäistä kertaa harrastaa seksiä miehen kanssa. Tosin ensimmäinen kerta naisen vieressä saattaa olla ihan heteronakin itseään pivälle naiselle sähköistävä kokemus, nainen kun on ruumiiltaan pehmeä ja kosketukseltaan usein hellä.
Mitä siihen taas tulee ovatko kaikki lesbot ja binaiset korkeasti koulutettuja(joku kommentoijista laittoi että lesbojen tai binaisten keskustelupalstoilla on usein korkeasti koulutettuja naisia), niin eivät ole. Esimerkiksi ravintola-ja kaupanalalla työskentelee ainakin jonkun verran meikäläisiä ja löytyy meitä myös esimerkiksi rakennusalalta, bussikuskeista jne. Toki akateemisesti koulutettujakin on, mutta eivät kaikki ole bisnesnaisia tai ellendegeneresejä eli rikkaita miljonäärejä, joilla varaa ostaa hulppeita lukaaleja. Työttömiäkin löytyy meikäläisistä ja asuupa meitä myös kadullakin, esim. Yhdysvalloissa monissa kaupungeissa kadulla asuu paljon homo-ja transnuoria, mutta myös vanhempaakin sateenkaariväestöä.
Kokeile ,se voi olla tärkeä kokemus, ehkä elämää mullistava.
Haluaisiko mies että olisitte vaikka kolmen kimpassa?
Pettäminen on oma valinta, en pidä kovin pahana tätä ja siitä voi tietysti keskustella. Mies voi olla ymmärtäväinen tilanteessasi.
Kyllä turvallista seuraa löytyy.. haluan sitä itsekin ;-)