Miks mies hakeutuu seuraan muttei esim pyydä ulos?
Kommentit (22)
Koska ei ole varma mitä sinä ajattelet. Osoita omat tunteesi selvemmin, niin mies myös uskaltaa tehdä aloitteen.
Jos on esim. työkaveri, niin miehen ei missään tapauksessa kannata kysyä treffeille. Ehdottomasti aloitteen tultava naiselta.
Minä hakeudun töissä erään naisen seuraan, koska viihdymme yhdessä ja voimme heittää vapautuneesti huumoria aiheesta kuin aiheesta ja puhua myös kaksimielisiä. Minkäänlaista seksuaalista vetoa en häneen silti tunne eikä hän niin oletakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä hakeudun töissä erään naisen seuraan, koska viihdymme yhdessä ja voimme heittää vapautuneesti huumoria aiheesta kuin aiheesta ja puhua myös kaksimielisiä. Minkäänlaista seksuaalista vetoa en häneen silti tunne eikä hän niin oletakaan.
Entäs jos salaa kuitenkin olettaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole varma mitä sinä ajattelet. Osoita omat tunteesi selvemmin, niin mies myös uskaltaa tehdä aloitteen.
Luulisi että silmistä, hymystä ja kuolavanasta suupielessä jo tajuaisi 🤪 Mutta ei..
Vierailija kirjoitti:
Se odottaa sun aloitetta. Fiksu mies.
No sitä se kyllä oikeasti on.
Vaimo kotona voisi olla eri mieltä treffeistänne.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kotona voisi olla eri mieltä treffeistänne.
Ei ole vaimoa eikä tyttöystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos salaa kuitenkin olettaa ;)
No olettaa sitten kymmenen muunkin kanssa. Hyvin sanavalmis nainen ja puheiden perusteella voisi luulla olevan suhteessa kaikkien meidän kanssa. Pidetty työkaveri, mutta kukaan ei oleta muuta.
Vierailija kirjoitti:
metoo
tämä. nainen kyllä kertoo, jos on kiinnostunut. miehen ei kannata ottaa riskiä
Siksi, kun on mukavaa jutella, laskea leikkiä ja olet hänen mielestä mukavaa seuraa.
Mutta mies ei ole kiinnostunut sinusta, eroottisesti eikä ihastuksen tunteella ja muulla vastaavalla tavalla.
Tälläistä on paljon työpaikoilla: ollaan hyvät työkaverit kun yhteistyö luistaa.
Joidenki kanssa taas ollaan humoristikamuja, heitellään ns. herjaa. Ja niin edelleen.
Aivan paskaa yrittää vetää kaikkeen miehen ja naisen väliseen kanssakäymiseen seksiä, ihastumista ja muuta hönöä.
Etenkään työelämässä ja vaativassa työssä ei totisesti seksi pyöri ensimmäisenä mielessä, ei miehellä eikä naisella.
Vapaa-aika, baarit, juhlat sun muut sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mullakin tuli ekana mieleen. Ei kaiken tarvitse aina tarkoittaa jotain kiinnostusta toisesta. Vaan puhtaasti sitä, että pitää toista kivana jonka kanssa on mukava jutella.
Meillä on töissä muutama mies, jotka tykkää jutustella naisten kanssa. Tulevat kesken työpäivän jutteleen niitä näitä. Ja munkin mielestä tuo on mukavaa, kun saa muutamaksi minuutiksi hengähdystauon työstä, kun joku ukoista tulee jutulle.
Miksi ap ei tee itse aloitetta? Vastaa siihen nyt ihan ensimmäisenä, vai haluatko että aloitteet tehdään peniksellä?
Minä hakeuduin seuraan ja nainen myös. Selkeästi kiinnostusta kummallakin. Treffeille pyysin, ei lähtenyt. Paskat siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minä hakeuduin seuraan ja nainen myös. Selkeästi kiinnostusta kummallakin. Treffeille pyysin, ei lähtenyt. Paskat siitä sitten.
Ääh voi harmi :(
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun on mukavaa jutella, laskea leikkiä ja olet hänen mielestä mukavaa seuraa.
Mutta mies ei ole kiinnostunut sinusta, eroottisesti eikä ihastuksen tunteella ja muulla vastaavalla tavalla.
Näin se varmaan sitten on.
Se odottaa sun aloitetta. Fiksu mies.