Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen
Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.
Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.
Lämpimästi tervetuloa!
Kommentit (630)
ja jatketaan pikkujouluja, kukaan ei saa olla selvinpäin täällä... itse naukkailen viiniä parhaillaan miten muut?
T. Ex. The_Purge
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Kenellekään en anna. Jalat pidän tiukasti ristissä.
Vessa on käytävän päässä oikealla.
Menetkö ykköselle vai kakkoselle? Jos kakkoselle, pesetkö vai pyyhitkö vain?
Kakkoselle, bideellä suihkautan🍆💦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan nyt puheeksi asian, josta kirjoititte. Miehen on kyllä hyvä olla koskematta naiseen, mutta haureuden välttämiseksi tulee kunkin miehen elää oman vaimonsa ja kunkin naisen oman miehensä kanssa. Mies täyttäköön aviovelvollisuutensa vaimoaan kohtaan, samoin vaimo miestään kohtaan. Vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan vaan miehen, samoin ei miehen ruumis ole hänen omassa vallassaan vaan vaimon. Älkää keskeyttäkö yhdyselämäänne, paitsi ehkä yhteisestä sopimuksesta joksikin aikaa, jotta voitte keskittyä rukoukseen; palatkaa sitten taas yhteen. Muutenhan Saatana pääsee kiusaamaan teitä, kun ette kuitenkaan pysty hillitsemään itseänne. Sanon tämän myönnytyksenä enkä käskynä.
Soisin kaikkien elävän niin kuin itse elän. Jokaisella on kuitenkin oma Jumalalta saatu armolahjansa, yhdellä yksi, toisella toinen.
Illan ensimmäinen seremoniapuhe esitetty! 🥂🥂🎄🎄🎄🎄🎄🎄
Meni porukka hiljaiseksi🙂
Juhliin eksynyt "uskovainen" hörhö pitää tukevassa humalassa puheensa, kun pikkujouluja on vietetty alle tunti. Muut vieraat kiusaantuneena kaikkoavat kauksi hänestä. Myöhemmin hänet nähdään ahdistelemassa firman parikymppistä harjoittelijaa.
Aika todennäköinen kuvio.😀
Lopulta sitten kyllästyy karseaan vastaanottoon ja soittaa sille tutulle sokeritytölle, josko pääsisi yötä😊
Vierailija kirjoitti:
Mies 30v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 30v kirjoitti:
Huh huh, missä kunnossa moni on. Mä tästä taidankin mennä biljardii pelaamaan, niin olisiko joku selväpäinen sinne seuraksi vastaani?
Biljardipöydällä on meneillään makoilu. Aikainen juhlija sammunut.
Mennään baarin puolelle, eli mitä saisi olla? Mä tarjoon.
Bloody Mary!
Toivottavasti onnistuu. Enää ei ihan joka paikasta saa.
Tänne Ville Vallatonta niinku olis jo 🥴🥴
Onpas täällä jo sammaltavat jutut, päätin kuitenkin pistätytyä. Mehulinjalla tänä iltana meen itse, ja tulin kurkkimaan pikkujouluja. Hyvää Joulun odotusta vaan kaikille ja mukavaa iltaa palstanväelle! <3
Örrr... bändi soittakaa Paranoid. Ja nyt tuli pomolle turpakäräjät.
Vierailija kirjoitti:
Mies 30v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 30v kirjoitti:
Huh huh, missä kunnossa moni on. Mä tästä taidankin mennä biljardii pelaamaan, niin olisiko joku selväpäinen sinne seuraksi vastaani?
Bloody Mary!
Toivottavasti onnistuu. Enää ei ihan joka paikasta saa.
Oot liian vaativa makuuni.
Alan tuntea itseni jo vampyyriksi.
Vierailija kirjoitti:
Saako toivoa musaa?
Jos saa niin wham ja "last christmas"
Erittäin hyvä veto kannatan :)
Ex. The_Purge
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 30v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 30v kirjoitti:
Bloody Mary!
Toivottavasti onnistuu. Enää ei ihan joka paikasta saa.Tänne Ville Vallatonta niinku olis jo 🥴🥴
Miksataan toi bloody Mary ja Ville Vallaton niin saadaan Ville Vallaton taksi- ja/tai snägärijonossa 😃
Itsellä 12-päck nelosolutta josta juoto jo puolet. Kysyisin mielipiteitä otanko tän jälkeen vielä 2,5dl 48% viskiä joka löytyy kaapista?
Vierailija kirjoitti:
Saako toivoa musaa?
Jos saa niin wham ja "last christmas"
Kannatetaan! hyvä biisi
Vierailija kirjoitti:
Itsellä 12-päck nelosolutta josta juoto jo puolet. Kysyisin mielipiteitä otanko tän jälkeen vielä 2,5dl 48% viskiä joka löytyy kaapista?
kaada kaikille :)
Tilaan baarin puolelta plöröt. Huuleni tiukasti kupin reunalla imaisee ekan hörpyn. Plörö maistuu oikealta ei pliisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Kenellekään en anna. Jalat pidän tiukasti ristissä.
Vessa on käytävän päässä oikealla.
Menetkö ykköselle vai kakkoselle? Jos kakkoselle, pesetkö vai pyyhitkö vain?
Ei mulla hätää. Kerroin vain kun toinen näytti niin tuskaiselta. Toivottavasti hänen rakkoansa jo helpottaa.
Onko AvPD:tä kutsuttu? Moni nainen kääntää vielä päänsä 😏