Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen

Vierailija
26.11.2022 |

Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.

Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.

Lämpimästi tervetuloa!

Kommentit (630)

Vierailija
41/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALUAN PANNA JOTAIN!!!

Vierailija
42/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähden nyt saunaan tuleeko joku mukaan?

Hööööööööö........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, nää pikkujoulut olikin taas pelkkää panemista. 🙄

Mistäpä muusta missään pikkujouluissa koskaan on kyse?

Vierailija
44/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi yks ukko tossa kännissä selittää vaimolleen puhelimessa, että ei oo pitkään aikaan rakastanut sitä. Meni varmaan sekasin kun sai tolta yheltä tyrkyltä pi*ua. Ei raukka tajua, että se on antanut jo kaikille muillekin.

Vierailija
45/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssitaan letkajenkkaa!

Vierailija
46/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan nyt puheeksi asian, josta kirjoititte. Miehen on kyllä hyvä olla koskematta naiseen, mutta haureuden välttämiseksi tulee kunkin miehen elää oman vaimonsa ja kunkin naisen oman miehensä kanssa. Mies täyttäköön aviovelvollisuutensa vaimoaan kohtaan, samoin vaimo miestään kohtaan. Vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan vaan miehen, samoin ei miehen ruumis ole hänen omassa vallassaan vaan vaimon. Älkää keskeyttäkö yhdyselämäänne, paitsi ehkä yhteisestä sopimuksesta joksikin aikaa, jotta voitte keskittyä rukoukseen; palatkaa sitten taas yhteen. Muutenhan Saatana pääsee kiusaamaan teitä, kun ette kuitenkaan pysty hillitsemään itseänne. Sanon tämän myönnytyksenä enkä käskynä. 

Soisin kaikkien elävän niin kuin itse elän. Jokaisella on kuitenkin oma Jumalalta saatu armolahjansa, yhdellä yksi, toisella toinen.

Illan ensimmäinen seremoniapuhe esitetty! 🥂🥂🎄🎄🎄🎄🎄🎄

Meni porukka hiljaiseksi🙂

Vierailija
47/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut kutsua, joten nyt myöhässä oon lähes puolituntia. Pahan puoleisia katseilta en tuu välttämään. Lähdenkö samantein hanee?

Vierailija
48/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia

Vierailija
49/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo kiva nousuhumala 🍷🍷🍷

Tästä se lähtee......

Vierailija
50/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihuu,vinkku pullo tyhjä.No,avaan toisen.

Mukavaa iltaa kaikille.

Vierailija
51/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytteks te ushein täälä? 🥴

M36

Vierailija
52/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan nyt puheeksi asian, josta kirjoititte. Miehen on kyllä hyvä olla koskematta naiseen, mutta haureuden välttämiseksi tulee kunkin miehen elää oman vaimonsa ja kunkin naisen oman miehensä kanssa. Mies täyttäköön aviovelvollisuutensa vaimoaan kohtaan, samoin vaimo miestään kohtaan. Vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan vaan miehen, samoin ei miehen ruumis ole hänen omassa vallassaan vaan vaimon. Älkää keskeyttäkö yhdyselämäänne, paitsi ehkä yhteisestä sopimuksesta joksikin aikaa, jotta voitte keskittyä rukoukseen; palatkaa sitten taas yhteen. Muutenhan Saatana pääsee kiusaamaan teitä, kun ette kuitenkaan pysty hillitsemään itseänne. Sanon tämän myönnytyksenä enkä käskynä. 

Soisin kaikkien elävän niin kuin itse elän. Jokaisella on kuitenkin oma Jumalalta saatu armolahjansa, yhdellä yksi, toisella toinen.

Illan ensimmäinen seremoniapuhe esitetty! 🥂🥂🎄🎄🎄🎄🎄🎄

Meni porukka hiljaiseksi🙂

Juhliin eksynyt "uskovainen" hörhö pitää tukevassa humalassa puheensa, kun pikkujouluja on vietetty alle tunti. Muut vieraat kiusaantuneena kaikkoavat kauksi hänestä. Myöhemmin hänet nähdään ahdistelemassa firman parikymppistä harjoittelijaa.

Vierailija
53/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millo bändi alottaa?

Vierailija
54/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinoo vitamiinoo! 🥳

Vierailija
55/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"HEI. NYT lopetatte mökötyksen. Tää on MEIDÄN ILTA!!! WUUHUU!!!!"

*Alkaa tansahdella niin, että valkkarilasi läikkyy muiden päälle*

Vierailija
56/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko joulupukki? Mihin aikaan? Mitä ostit vitosen pakettiin?

Vierailija
57/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen biisisetti

Vierailija
58/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, missä kunnossa moni on. Mä tästä taidankin mennä biljardii pelaamaan, niin olisiko joku selväpäinen sinne seuraksi vastaani?

Vierailija
59/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko joulupukki? Mihin aikaan? Mitä ostit vitosen pakettiin?

Kondomipaketin

Vierailija
60/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tulen olen toisin jo hutikassa pullon vetänyt kitaan stolichnaya ja muutaman keppan että punkkua.