Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen
Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.
Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.
Lämpimästi tervetuloa!
Kommentit (630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, joko tää on soitettu?
Mun lempijoululaulu! Näähän on hyvät bileet! Vielä kun saatais jotain kivoja miehiä tänne!
Uskaltaisko soittaa naapurityöpisteen Markulle? Hik. Oon kuolannut sitä koko vuoden. Hih.
Antaa mennä vaan 👍👍👍
Sillä on kyllä sormus. Mutta huihai! Yolo. Mitä pistän tähän viestiin?
Klasssisesti pukeutunut naisoletettu olen minä.Hakisi joku edes humpalle.Sydämeeni siten joulun tekisit.
Mä kerron nyt teille tytöt, että viistoistasenttinen on ihan hyvä.
Pelottavimmat kokemuksenne hetki on nyt. Tosin ei tarvitse jakaa niitä täällä pikkujouluissa voitte säästää ne sinne ketjuun mutta sen halusn sanoa että tosi moni niistä on ollut hyviä juttuja ja sika tyhmiä osa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö lähteä Ylikselle jatkoille?
Ei kun menox! Nyt saa jonnet kyytiä 😜.
Oottakaa oottakaa, vaihan vaan tän mun Pussy Riot -teepparin päälle!
Mitä vittua! Sinäkö ostit kirpparilta mun sinne mielenhäiriössä laittaman Pussy Riot tee paidan. Tilasin sen venäjältä. Vai saako niitä nykyään suomestakin?
Fainders kiipers, bitsh!
Niin se menee, hyväksyn.
Saat tän Justin Bieber paidan tilalle.
Ihanaa ihanaa meidän kiintiön**kerikin on täällä!!
Vierailija kirjoitti:
Shiiis te ootte khaikki ihan kuusipäithä. Te ethe tajuu, kuis vhaikeeta mjulla on. Shiis mua ei khukaan rhakastha. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
🍸💕🍸💕🍸
Huomenna tuntuu paremmalta jo.
Tytöt tahtoo pitää hauskaa eikä puuroja keitellä.
Otan taksin porvooseen.
Asuuko joku matkan varrella?
Voitais otta kimppataksi.
Miks Elvis on kuollu? Kun se tulis tänne ja laulais. Siinä olisi komee mies meille! Pukin lahjat paljon siinä enää kiinnostais.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt tahtoo pitää hauskaa eikä puuroja keitellä.
Mulla oli tää mantei valmiiks taskussa. Tuoko se nyt hyvää miesonnea ensi vuodeksi? Tuohan pliis!!!!!
Mies oli syönyt vanukkaat ja rääppinyt hyydekaakun jo ennen pikkujouluja. Makaronilaatikkoakin otti peräti 350 grammaa ja raikkaita voileipiäkin söi liikaa.
Oon tehnyt teistä ilmiannon. Siitäs saitte, kun ette huomannut mua. Mut modepa huomaa. Kohta lähdetään taksilla sen luo.
Vierailija kirjoitti:
Otan taksin porvooseen.
Asuuko joku matkan varrella?
Voitais otta kimppataksi.
Onhan se joku kunnon yhtiö?
Ettei sit tuu ongelmia kielitaidon tai ahistelun kanssa. Vähän pelottaa kyllä, mutta jos en yksin jää sinne taksiin, niin mä voisin kyllä tulla, kun ei toi puoliso antanu jäädä hotelliin yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö lähteä Ylikselle jatkoille?
Ei kun menox! Nyt saa jonnet kyytiä 😜.
Oottakaa oottakaa, vaihan vaan tän mun Pussy Riot -teepparin päälle!
Mitä vittua! Sinäkö ostit kirpparilta mun sinne mielenhäiriössä laittaman Pussy Riot tee paidan. Tilasin sen venäjältä. Vai saako niitä nykyään suomestakin?
Fainders kiipers, bitsh!
Niin se menee, hyväksyn.
Saat tän Justin Bieber paidan tilalle.
No voin ottaa. Nuorena inhosin sen popkaupallisuutta ja popularismia, mutta nykyään se on Suomessa aika inhottu kristinuskon vuoksi niin siitä syystä kiinnostava. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli syönyt vanukkaat ja rääppinyt hyydekaakun jo ennen pikkujouluja. Makaronilaatikkoakin otti peräti 350 grammaa ja raikkaita voileipiäkin söi liikaa.
Annoitko sille luvan yöpyä hotellissa?
Shiis äläsh nyt Aaro, khun ollaahn positiivisia. Hymyillää ja syöhdään. Mhaailma tharttee positiivisuutta. Aina kannattathaa hymyillä. Jhoulu on shitä Ilona aikaa.