Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen

Vierailija
26.11.2022 |

Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.

Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.

Lämpimästi tervetuloa!

Kommentit (630)

Vierailija
461/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shiish musta on ihanaa, khun ootte kaikki thäällä. Mäh rakashan theitä khaikkia! Halathaan! Shiis mä rahasthan joulua. Ihan hirrveetä mä liikuthun. 😭😭😭😭😭

Vierailija
462/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokyttäri on jo tarkistanut kaikkien juhlapaikan ulkopuolella olevien autojen omistustiedot. Myös vieraita paikalle tulleiden taksimersujen tiedot tarkasti. Yllätys olikin suuri kun kaikki taksimersut olivatkin taksiyhtiön omistuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkari, huomenna on satavarmasti krapula. Huh, olisko joku tosi, kuuma mies täällä jossain?? Mä haluun pantavaks... T. söpö tyttö😜😇 Ps. Voisko joku tuua pari pulloa lisää??

Vierailija
464/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki lähtee Porvooseen? Eikö meidän pitänyt mennä Ylikselle?

Vierailija
465/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tehnyt teistä ilmiannon. Siitäs saitte, kun ette huomannut mua. Mut modepa huomaa. Kohta lähdetään taksilla sen luo.

Se mode on kyllä tunnettu siitä, että ilmiantaa seuraavana aamuna poliisille tai sitten viimeistään, kun lapsesta täytyy elatuksia maksella. Sillä on kuulemma viisi lasta kuuden miehen kanssa. Sirpa keittiöstä kerto.

Vierailija
466/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö lähteä Ylikselle jatkoille?

Ei kun menox! Nyt saa jonnet kyytiä 😜.

Oottakaa oottakaa, vaihan vaan tän mun Pussy Riot -teepparin päälle!

Mitä vittua! Sinäkö ostit kirpparilta mun sinne mielenhäiriössä laittaman Pussy Riot tee paidan. Tilasin sen venäjältä. Vai saako niitä nykyään suomestakin?

Fainders kiipers, bitsh!

Niin se menee, hyväksyn.

Saat tän Justin Bieber paidan tilalle.

No voin ottaa. Nuorena inhosin sen popkaupallisuutta ja popularismia, mutta nykyään se on Suomessa aika inhottu kristinuskon vuoksi niin siitä syystä kiinnostava. Kiitos.

Tissivakoa on vähän tuunattu. Sulla on kyllä aika pienet. Onkohan tää paita nyt sulle oikeesti hyvä 🤔.

Vierailija
467/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeaketun liian tiukka farmariasu ratkesi kovaäänisesti tanssilattialla. Lähistöllä olleet av-mammat legginsseissään, tunikoissaan ja golitzeissaan räjähtivät nauruun.

Vierailija
468/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Ap on? Ootteko nähnyt?

Vierailija
469/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen vessaan. Tulkaa mukaan!

Vierailija
470/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks jauhojengi vielä paikalla?

Vierailija
471/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tehnyt teistä ilmiannon. Siitäs saitte, kun ette huomannut mua. Mut modepa huomaa. Kohta lähdetään taksilla sen luo.

Se mode on kyllä tunnettu siitä, että ilmiantaa seuraavana aamuna poliisille tai sitten viimeistään, kun lapsesta täytyy elatuksia maksella. Sillä on kuulemma viisi lasta kuuden miehen kanssa. Sirpa keittiöstä kerto.

Mites Sirpalla menee siellå keittiössä lasten kanssa?

Vierailija
472/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua! Sinäkö ostit kirpparilta mun sinne mielenhäiriössä laittaman Pussy Riot tee paidan. Tilasin sen venäjältä. Vai saako niitä nykyään suomestakin?

Fainders kiipers, bitsh!

Niin se menee, hyväksyn.

No voin ottaa. Nuorena inhosin sen popkaupallisuutta ja popularismia, mutta nykyään se on Suomessa aika inhottu kristinuskon vuoksi niin siitä syystä kiinnostava. Kiitos.

Tissivakoa on vähän tuunattu. Sulla on kyllä aika pienet. Onkohan tää paita nyt sulle oikeesti hyvä 🤔.

Musta tuntuu, että Ylis tulikin tänne jatkoille, ennen kuin me ehdittiin sinne!

Vierailija
473/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shiish musta on ihanaa, khun ootte kaikki thäällä. Mäh rakashan theitä khaikkia! Halathaan! Shiis mä rahasthan joulua. Ihan hirrveetä mä liikuthun. 😭😭😭😭😭

Säkin oot aina ollut mulle tärkee. Ihan kuin sisko. Mutta pliis, älä nyt räi mun paljettitoppia.

Vierailija
474/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeaketun liian tiukka farmariasu ratkesi kovaäänisesti tanssilattialla. Lähistöllä olleet av-mammat legginsseissään, tunikoissaan ja golitzeissaan räjähtivät nauruun.

Mullakin ihan punaset kehykset putos tanssilattialle ja menee uusiksi. Otan kyllä toisen värin, kun niitä pitää kuulemma vaan keski-ikäiset. No ilmankos aikanaan ihastuin niihin.

Vierailija
475/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fainders kiipers, bitsh!

Niin se menee, hyväksyn.

Musta tuntuu, että Ylis tulikin tänne jatkoille, ennen kuin me ehdittiin sinne!

Jonnet tuli mopoilla eikä tarttenut taksijonossa ootella.

Vierailija
476/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites Sirpalla menee siellå keittiössä lasten kanssa?

Hyvin menee. Lapset nukkuu, kun söivät niitä pasteijoita ja annettiin vahingossa väärästä kannusta mehua. Joivat sitten hieman sangriaa. No kärsivät sitten aamua yhdessä äitiensä kanssa 🤷

Vierailija
477/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo kansallispukuun pukeutunut nainen yhtään naisiin päin kallellaan? Meinaan vaan, että aika hyvältä näyttää. Mitenköhän sen saisi selvitettyä?

💋💋

Ei ole nainen, katoin jo hameen alle.

😄

Vierailija
478/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, valomerkki tuli! Nää loppuu kohta!

Vierailija
479/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähen meneen.

480/630 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helkkari, huomenna on satavarmasti krapula. Huh, olisko joku tosi, kuuma mies täällä jossain?? Mä haluun pantavaks... T. söpö tyttö😜😇 Ps. Voisko joku tuua pari pulloa lisää??

Todellakin, tää todella kuuma Hopeakettu on täällä saunassa edelleen!

Ps. jos et tule niin käy kuitenkin ottamassa pönkkä pois saunan ovelta jotta vihdoin pääsisin saunasta pois.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi