Et kai lämmitä uudelleen eilistä kanaa?
"Älä koskaan lämmitä uudelleen näitä ruokia:
Kana
Kana säilyy yleensä hyvin jääkaapissa kypsentämisen jälkeen ja sen maku pysyy suunnilleen samana uudelleenlämmityksen jälkeen. Kana tulisi kuitenkin nauttia tuoreeltaan kypsennettynä tai kylmänä. Paloittele kylmä kana esimerkiksi salaattiin tai leivän päälle."
Kommentit (32)
Todellakin lämmitän ja lämmitän myös sen riisinkin vaikka siitäkin ollaa montaa mieltä ettei kannattaisi
Aika useasti se toinen broitsukoipi löytää seuraavana päivänä lämmitetyn uunin.
Lämmitän, olen aina lämmittänyt ja lämmitän jatkossakin.
Olen lämmittänyt myös toissapäiväistä kanaa.
Ja riisiä ei saa syödä kuin heti keittämisen jälkeen vai miten se nyt oli. Nämä "vinkit" on tehty kuluttamisen edistämiseksi. Syötävä ruoka heitetään kompostiin ja tilalle ostetaan uutta.
Ei kannata joo. Proteiinin laatu muuttuu ja tulee vatsanväänteitä.
Lämmitän. Olen aina lämmittänyt, ja tulen aina lämmittämään.
T. 50+
Lämmitän kyllä kanan, mutta riisin kanssa olen varovainen. On kaikista herkin ruoka pilaantumaan!!!
Jopa riisi säilyy kylmässä jääkaapissa syömäkelpoisena ainakin kolme päivää.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 70 v ja koko ikäni olen lämmittänyt riisit ja kanat ym ja niin teki äitinikin 50-luvulla ja kukaan ei koskaan saanut mitään tauteja tästä.
Jos olet tosissasi, niin suosittelen hakeutumaan hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 70 v ja koko ikäni olen lämmittänyt riisit ja kanat ym ja niin teki äitinikin 50-luvulla ja kukaan ei koskaan saanut mitään tauteja tästä.
Sun vatsas on tottunut noihin väänteisiin, eikä ne tunnu missään. Mutta nämä nykyiset silkkivatsat, jotka uskoo kaiken mitä lehdissä on, eikä usko maalaisjärkeen, kärsivät.
Lounasravintolassa usein tehdään siten, että esim broilerin reisikoivet paistetaan tänään. Seuraavana päivänä perataan kastikkeisiin tai pastaan.
Vierailija kirjoitti:
Lounasravintolassa usein tehdään siten, että esim broilerin reisikoivet paistetaan tänään. Seuraavana päivänä perataan kastikkeisiin tai pastaan.
Eikö olisi helpompi käyttää suoraan nahatonta ja luutonta lihaa niin ei tarvitsisi perata?
Aiotko joka viikko muistuttaa tästä lähinnä teoreettisesta ohjeestasi? Kerroppa, miksi kanaruokia on sitten mikroruuissa kymmeniä eri vaihtoehtoja?