Et kai lämmitä uudelleen eilistä kanaa?
"Älä koskaan lämmitä uudelleen näitä ruokia:
Kana
Kana säilyy yleensä hyvin jääkaapissa kypsentämisen jälkeen ja sen maku pysyy suunnilleen samana uudelleenlämmityksen jälkeen. Kana tulisi kuitenkin nauttia tuoreeltaan kypsennettynä tai kylmänä. Paloittele kylmä kana esimerkiksi salaattiin tai leivän päälle."
Kommentit (32)
Olen lämmittänyt pitkän ikäni ja tulen lämmittämään. Ei ole ollu vatsatauteja tai mitään vatsanväänteitä viiteenkymmeneen vuoteen minulla , eikä muilla meidän perheessä.
Olen oppinut lämmittämään. Ei ole ollut mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
En lämmitä: mies lämmittää.
jätä se sika, ettei syö vielä perheen vikan vanukkaan lapselta
Vierailija kirjoitti:
Todellakin lämmitän ja lämmitän myös sen riisinkin vaikka siitäkin ollaa montaa mieltä ettei kannattaisi
Minä teen usein varta vasten 6 broilerin koipireittä kerralla 2 paistopussia uunissa 200 asteen lämpötilassa ja keitän niiden lisukkeeksi noin 4 hengen annoksen riisiä täydennettynä herne-maissi-paprika-sekoituksella. Siinä on yhden hengen taloudessa helposti noin 3 päivän lämmin ateria, niin että seuraavana päivänä lämmittää lautaselle annosteltuna 2 broilerin koipireittä riisin kera mikroaaltouunissa. Mikroaaltouunissa se ateria on valmis 5 minuutissa eikä tarvitse käyttää uunia toista kertaa 1 tunnin ajan.
Vierailija kirjoitti:
En lämmitä: mies lämmittää.
Sinä siis jältät kylmää kanankoipea ja mies syö lämmintä kanankoipea.
Kyllä hyvästä kanasta voi nauttia pitempäänkin ;)
Just söin mikroaterian, kanaa ja riisiä, ihmeestikin ihan syötävää. Kävin Hhallissa ja siellä oli tarjouksena Atrian mikroateriat, 5 €lla sai neljä, ostin kun iskias on niin paskalla tuulella, aattelin, että pääsen vähällä. Vielä on kolme jääkaapissa, LÄMMITTELEN niitä sitten huomenna ja ensi viikolla. Ähäkutti ap!
Vierailija kirjoitti:
Lounasravintolassa usein tehdään siten, että esim broilerin reisikoivet paistetaan tänään. Seuraavana päivänä perataan kastikkeisiin tai pastaan.
Marketeissa viimeistä myyntipäivää lähestyvät koivet grillataan ja myydään tiskiltä. Tai tehdään tiskiltä myytäviä salaatteja, patonkeja ym. Ostan niitä vaikka tiedän tämän. En ole ikinä saanut ruokamyrkytystä. Myös kotona syödään samaa riisiä ja kanakastiketta kolme päivää.
Nää broilerit eli pikku kanat on vartavasten kasvatettu ruoaksi. Elävät lyhyen kärsimyksentäyteisen elämän. Ne pitää syödä eikä heittää roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounasravintolassa usein tehdään siten, että esim broilerin reisikoivet paistetaan tänään. Seuraavana päivänä perataan kastikkeisiin tai pastaan.
Eikö olisi helpompi käyttää suoraan nahatonta ja luutonta lihaa niin ei tarvitsisi perata?
Makuhan on aika tärkee ruuassa. Luuton ja nahatton kana maistuu vaan mausteille, joita siihen laitetaan.
Kylä kaikki asian tietää.Minäkin joka en syö mitään siipikarjaa,en nautaa,en sikaa,en hevosta.
Vierailija kirjoitti:
Kylä kaikki asian tietää.Minäkin joka en syö mitään siipikarjaa,en nautaa,en sikaa,en hevosta.
Opettele kuitenkin jättämään välejä pisteiden ja pilkkujen jälkeen, jaksaa muutkin lukea näitä sinun typeriä aivoituksiasi.
Kuin myös. Liki viikottain.
T 60+