Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä jokin huutonetin uusi käytäntö?

Vierailija
08.11.2006 |

Että tunnus suljetaan jos pistearvoksi tulee -1? Laittoivat vaan sieltä viestin että tunnus suljettu pistearvo -1

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se raja on muistaakseni -3.

Mutta tuohon sulkemiseen on muitakin syitä. Jos olet saanut negan siitä, ettet ole lähettänyt tuotetta, niin sä olet huijari.

Vierailija
2/3 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nimittäin törmännyt moniin hupihuutajiin, joille olen antanut negaa. Yleensä mun antama nega on huutajan toka tai kolmas ja vasta sen jälkeen tunnus on suljettu.

T. kolmonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vasta rekisteröitynyt tuonne huutikseen ja yritinkin huutaa kohteita. Sattui sitten sellainen näppäimistömoka, että vauva sylissä olin tekemässä tarjousta (korotusautomaattia yritin viritellä) vahingossa painoinkin hyväksyntää enkä hoksannut, että vauva oli ehtinyt läpsästä lukemaksi aivn älyttömän summan.

Eipä sitä enää perua ehtinyt ja minun tarjous siis oli aivan järjetön summa. Myyjä oli ottanut heti kohteen sulkeuduttua yhteyttä ylläpitoon (ottamatta siis minuun ensin yhteyttä) ylläpito sulki mun tunnuksen heti, kun sain -1 palautteen. Olipa kiva homma, olisin nimittäin ollut todellakin halukas lunastamaan sen paketin. Laitoin tälle myyjällekin viestiä, muttei koskaan vastannnut mulle mitään.

Siitä alkoi ja samantien loppui mun huutisura. Haen mieluummin kaupasta uutena vaattet kuin tuolta, jos noin hullua on meno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi