Club-30, uutisia=)
" Aarteemme" on syntynyt! 28.10 syntyi POIKA, 3700g, 51cm.
Helppo ei ollut synnytyskään, johti lopulta sektioon jossa mä menetin paljon verta ja sain kovan infektion. Onneksi pojalle ei tullut mitään vaan hän on terve pieni mies=) Isä on ollut korvaamaton apu niin sairaalassa kuin kotonakin, viikko oltiin sairaalassa ja mä en edes muista mitään alkupäivistä. Perjantaina päästiin kotiin ja joka päivä oma vointi on parempi. Vauvalla tahtoo vääntää massua kun mulla on ollut kovat lääkitykset vielä kotonakin mutta nyt onneksi loppuivat.
Jälkeen kaikkien vaikeuksien tuntuu ihan uskomattomalta että tuo pieni ihme on nyt maailmassa! Hänellä löytyy omaa tahtoa ja ilmoittaa sen erittäin selvästi ja kovaäänisesti=) Välillä väsyttää ihan älyttömästi ja itku tulee vähän väliä milloin onnesta, milloin surusta mutta on tämä vain niin ihanaa!
Toivon sydämeni pohjasta että jokainen teistä tulee vielä kokemaan saman onnen tavalla tai toisella...
Waimo ja Aarre 11pv
-------------------
" Me isäsi kanssa seisottiin
käsi kädessä tässä
ja juteltiin ihan hiljaksiin:
¿No nyt se on elämässä.¿
Sinä olit ihan pikkuinen
ehkä viikon vanha vasta.
Minä sanoin: ¿Pilvi kukkasten
kai ympäröi tätä lasta,
ja perhoset, lintuset untuvapäät
tuntuu lentävän korin yllä.¿
Isä kysyi: ¿Näkyjäkös sinä näät?¿
Ja minä: ¿No ihmeitä kyllä.¿
Sinä olit se ihme tietysti
vaikka poruun puhkesitkin.
Imit minusta maitoa nälkääsi.
Minä ilosta nauroin ja itkin.
" Sill¿ on ripsissä tähden säkenet¿,
isäs naurahti ja keksi:
¿Sen varpaat on puolukan raakileet.¿
Ja hän puki sinut puhtoiseksi.
Sinä nukuit. Oli talo hiljainen.
Löi kolmisin sydämemme.
" Tästä tulee kai hyvä ihminen" ,
me puhuttiin toisillemme. "
-Kaarina Helakisa-
Kommentit (13)
Olen täällä sydän syrjälläni odottanut sinun uutisia.
Koppakaupalla onnea teille kolmelle!!!!
Toivottavasti jatko sujuu kevyemmin, kyllä teitä on kovast koeteltu. Raskausaikasikin oli niin vuoristorataa, että välillä heikompaa hirvitti.
Olipa ihanaa, että sai tulla toivottamaan onnea.
typerä hymy kasvoillaan,
hamu
Hirmu isot onnittelut pojan syntymän johdosta ! Nauttikaa vauva-ajasta !
T:vupii rv31+4 ja taapero1v7kk
Sydämelliset onnittelut sinulle ja miehellesi pienen prinssin johdosta!
Kaikkea hyvää koko perheelle toivottaen
Nuru & masuasukki rv 25+3
P.S. Vilkutukset clubilaisille ja tsemppiä toivotellen
Ihania uutisia, onneksi kaikki vaikeudet oli voitettavissa ja saitte nyytin sekä äidin terveenä kotiin!! Onnea koko perheelle ja siunausta jatkoonkin!
Halauksin Leia
Ihanaa että kaikki kääntyi parhain päin ja tuloksena pieni aarre. Ja kun kerran klubissa on ollut tapana juoda plussapullakahvit, niin kyllä nytkin olisi Waimon kunniaksi pullakahvit paikallaan :)
Huiskutukset kaikille.
RM
Per aspera ad astra, voisi roomalaiset sanoa ja härmäläisittäin että vaikeuksien kautta voittoon. Hienoa että lopulta kaikki kääntyi parhain päin, koko perhe tunnutte olevan voimissanne! Oikein paljon onnea teille kaikille ja vähempiä hankaluuksia tulevan matkan varrelle
toivottaa Heli (jolla tulee tänään täyteen 35 vee) +Penelope(jolla tuli eilen täyteen 25 ärvee)
PERÄSSÄ TULLAAN!
heli71:
toivottaa Heli (jolla tulee tänään täyteen 35 vee) +Penelope(jolla tuli eilen täyteen 25 ärvee)PERÄSSÄ TULLAAN!
Vuosissa olet sitten ihan pikkiriikkisen mua eellä, mie täytän loppukuusta tuon saman kunnioitettavan luvun. Lääkärini mukaan olen " Nuori terve nainen." Itse odottelen jo sitä kuuluisaa keski-ikää... Penelopekin on jo noin iso. Mihin se aika rientääkään?
Onnea pienen prinssin onnellisille vanhemmille. Ihanaa kuulla onnellisia uutisia.
Suuret kiitokset onnitteluista kaikille=)
Tänäaamuna mut taas säikäytettiin kun olin ollut koko yön kumman kipeä oikealta mahalta, aamulla ei meinannut päästä käveleen. Kävin äitipolilla tarkistuksilla mutta ei syytä löytynyt ja kipu alkaa helpottamaan. Kävin jo kaikki kauhuskenaariot umpparista ja uudesta leikkauksesta läpi... toivotaan että oli joku ohimenevä häiriö...
Vaavi nukkui eilen illalla 5h ja yöksi sopivasti heräsi, sittenn heräilikin muutaman tunnin välein syömään ja aamulla on nukkunut pari tuntia ja nyt ihan loppuväsyneenä riitelee. Iskä ottaa nyt hoitovastuun ja äiti lähtee nukkumaan.
Vaikeuksien kautta voittoon! [color=red]=D[/color]
Onnea koko perheelle pienen-suuren aarteen syntymästä. Vauvantuoksuisia hetkiä ja onnentäyteisiä päiviä!
[color=red](((((( [b]
iso rutistus[/b]
))))))[/color]
WAIMO rutkasti onnea tätäkin kautta. No johan se sun olos meinaa olla tragediaa ja kauhuskenaariota yhtenään. Toivottavasti kipu oli vaan kohdun kutistumiskipuilua eikä mitään vakavampaa. Koitahan käyttää kaikki likenevä aika lepäilyyn. On sen verran rankka kokemus sulla takana. Ja ihanaa kun iskä voi välillä ottaa hoitovastuun. Kaikkea hyvää koko perheelle.
Oikein paljon onnea Waimo
uudenuutukaiselle perheenjäsenelle ja koko perheelle!
Lumis
Oikein paljon onnea koko perheelle. Ihania uutisia ja vieläkin ihanampaa on kuulla, että kaikki loppujen lopuksi meni hienosti vaikean raskauden jälkeen.
Oikein paljon jaksamista sinne ja paranemista ja nauti pikkuisesta!