Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten töihin jos pussailin työkaveria pikkujouluissa?

Vierailija
26.11.2022 |

Miten ilkeän enää koskaan näyttää naamaani töissä?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet nyt kärpäsestä härkäsen. 

Vierailija
42/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtovereihin ei kannata yrittää sekaantua edes pikkujouluissa sen sanoo jo normaali maalaisjärkikin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ole vieläkään vastannut mitä hänen miehensä tuumasi tapahtuneesta, vai aikooko pimittää häneltä aviorikoksensa.

Vierailija
44/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on ihan hyvä kokea häpeää ja nöyrtyä elämässä, kasvattaa luonnetta.

Vierailija
45/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vielä pientä. Itse pokasin naimisissa olevan kahden pikkulapsen äidin, työkaverin siis, mentiin mun luo ja nusasin sitä liukkarilla perzzeen. Töissä sitten jatkoin flirttilinjaa, puristin pebasta ja kehuin seksikkääksi kun kahdestaan oltiin. Kehkeytyi sellainen puolen vuoden panosuhde kunnes muutin toiselle paikkakunnalle. Jatka vaan suutelua AP ja pane sitä, elämä on elämistä varten!

Vierailija
46/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ei ole vieläkään vastannut mitä hänen miehensä tuumasi tapahtuneesta, vai aikooko pimittää häneltä aviorikoksensa.

No toivottavasti pimittää. Mitä väliä jostain pussailusta pikkujouluissa. 

Vierailija
47/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pussailin naispuolisten työkavereideni kanssa, mutta en tosiaankaan raportoinut asiasta miehelleni. 

Vierailija
48/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin vaan ihan pokkana. Kyllä se unohtuu hetken kuluttua,kun tulee muuta mietittävää. Been there done that.

Vierailija
49/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin vaan ihan pokkana. Kyllä se unohtuu hetken kuluttua,kun tulee muuta mietittävää. Been there done that.

Just näin! Töihin vaan ihan pokkana kun mitään ei olisi koskaan tapahtunut ja homma on sillä selvä. 

Vierailija
50/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meet töihin niin kuin ennenkin. Voit mennä sen kaverin luo ja naureskella, että kaikkea sitä pikkujouluissa sattuu varsteks kun on ottanut vähän liikaa.

Auttaisiko tuo, onko jollakin toiminut?

On. Mulla johti puolen vuoden seksisuhteeseen mieskollegan kanssa , kumpikin oltiin sinkkuja ja mukavaa oli . Hyvät muistot .

Vierailija
51/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teitä on kaksi siellä miettimässä ja loput eivät muista yhtikästä mitään. Joten ei mitään ongelmaa. 

Vierailija
52/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhdessä firmassa töissä, jonka juhlissa useat työntekijät olivat yhdessä alasti porealtaassa, miehet ja naiset. Ei siitä sen enempää puhuttu kun töihin palattiin. Normi menoa, kuulemma joskus oli ollut vauhdikkaammatkin bileet. Oli muuten hauska työpaikka, rento meininki myös työpaikalla.

Vierailija
53/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varma ettei siellä tapahtunut kenelläkään mitään mehevämpää? Ehkä tää sun tapaukses oli vaan pieni alkusoitto. Jokainen muistaa omat mokansa parhaiten.

Vierailija
54/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen aloittajalle, avionrikkojille ja irstailijoille itsemurhaaaa että heidän kurja sielunsa ehkä voisi vielä pelastua.

Vierailija
55/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua kun lukee, niin hyvin monella on ollut pettämistä pikkujouluissa ja salasuhteita työpaikoilla. Ei ehkä tarvitse ihmetellä jos puoliso ei luota ja on mustasukkainen. Koska totisesti sillä puolisolla ei ole tarvetta luottaa ja on syytäkin olla mustasukkainen.

Näkyy olevan ne työpaikat vain naimista varten eikä työntekoa varten. Siellä kotona odottaa puoliso rakastaan pikkujouluissa saapuvaksi ja toinen nussii vaan siellä ja valehtelee ummet ja lammet kotiin palattuaan. Osa teistä vielä oikein kehui, niinkuin tuo yksikin, että kuinka oli kakkoseen nainut varattua naista jolla pieniä lapsia. Koska se minä, minä, minä ja minun sexuaaliset himoni!

Jos teitä ei hävetä, niin ette ole muuta kuin psykopaatteja ja narsisteja.

Vierailija
56/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua kun lukee, niin hyvin monella on ollut pettämistä pikkujouluissa ja salasuhteita työpaikoilla. Ei ehkä tarvitse ihmetellä jos puoliso ei luota ja on mustasukkainen. Koska totisesti sillä puolisolla ei ole tarvetta luottaa ja on syytäkin olla mustasukkainen.

Näkyy olevan ne työpaikat vain naimista varten eikä työntekoa varten. Siellä kotona odottaa puoliso rakastaan pikkujouluissa saapuvaksi ja toinen nussii vaan siellä ja valehtelee ummet ja lammet kotiin palattuaan. Osa teistä vielä oikein kehui, niinkuin tuo yksikin, että kuinka oli kakkoseen nainut varattua naista jolla pieniä lapsia. Koska se minä, minä, minä ja minun sexuaaliset himoni!

Jos teitä ei hävetä, niin ette ole muuta kuin psykopaatteja ja narsisteja.

Nythän puhuttiin vaan pussailusta ja onko ap edes parisuhteessa? 

Vierailija
57/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutkin ovat sanoneet, töihin vaan ja olet kuin koko episodia ei olisi tapahtunut. Jos joku kommentoisikin asiaa, sivuutat parhaan kykysi mukaan kommentit ja kysymykset. Ihmiset pääsääntöisesti murehtii vain omia mokiaan eikä suurinta osaa voisi vähempää kiinnostaa teidän pussailut. Sain itsekin eilen pikkujouluissa työkaverilta yllätyssuudelman enkä ajatellut ottaa asiaa millään tavalla esiin tai aihetta kommentoida.

Vierailija
58/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet töissä kuin mitään ei olisi tapahtunut ja sanot vaan, että filmi poikki illasta.

Vierailija
59/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen aloittajalle, avionrikkojille ja irstailijoille itsemurhaaaa että heidän kurja sielunsa ehkä voisi vielä pelastua.

Onneksi olet mielestäsi synnitön ihminen. Ps. toisten tuomitseminen on myös syntiä.

Vierailija
60/72 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt jälkikäteen ala selitellä asioita tai työkaverit miettivät mitä yrität nyt selitellä ja teet isompaa numeroa todellisesta asiasta.