Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolison epäluuloisuus

Väsynyt
26.11.2022 |

Onko muilla kokemusta siitä että kumppani saattaa yks kaks saada milloin mitä ihmeellisimpiäkin epäilyjä uskottomuudesta? Koskaan en häntä ole pettänyt ja ajatuksen hän voi saada vaikka siitä että joku on katsonut minua pitkään ja luulee että meillä on jotain juttua. Eikä minua sitten uskota vaikka kuinka koitan sanoa etten ihmistä tunne. Ja kaikkein omituisinta on että nämä epäilyn kohteet ovat väärää sukupuolta. Tämä on hyvin väsyttävää ja vie paljon voimia. Rakastan häntä sydämeni pohjasta ja minut saa ihan raivon valtaan se että hän epäilee. Oletteko selviytyneet miten tilanteesta jos sellaisesta kokemusta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin suhteessani tuo naisesi.Miehen käytös aiheutti epäilyt.Kun tunne puhuu on järki hiljaa.Hänkään ei voi mitään tunteelleen.Puhukaa avoimesti kun tilanne tulee siis sillä hetkellä kumpikin kertoo miltä tuntuu ja mikä sen aiheutti.Sitä voi tehdä pieniä juttuja joita ei itse edes huomaa tekevänsä.Kun toimintatavat muuttuu alkaa järki puhua.

Niin no, minun mies kyllä sitten petti kuitenkin ja jätti,enkä lähde arvailemaan monessako olin oikeassa epäilyineni.

Kaikkea hyvää teille ja olkaa avoimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla