Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu lauantaipäivääsi?

Vierailija
26.11.2022 |

Tylsää, kun ei ole pikkujoulua tänä vuonna :(
Miehellä riittää työpaikan illanistujaisia ja tänään menossa pikkujouluihin.
Vähän katkerana täällä, mulla ei yhtään mitään hauskaa.
Paitsi kalsarikännit palstalla, koira vahtii etten tipu tuolilta.
Yöllä en tosiaankaan aio olla kuskina

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa makaamista, pizzaa ja töllöä. Väsyttää

Vierailija
22/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea ja raskas viikko takana. Pikkujouluvieraiden tulo peruuntui jo eilen kipeilyn vuoksi, ehkä ihan hyvä, saa levätä.

Nukuin pitkään, suihkun kautta kauppaan. Mies ja lapsi kipeänä.

Tein hyvää ruokaa, innostuin jopa tekemään pakastimen täyteen lounaita tuleville viikoille.

Vaihdoin viherkasveille ruukkuja, laitoin parit tuijat ruukkuihin ja koristelin ne jouluun.

Ikkunoille jouluvalot ja siivosin.

Kävin saunassa ja nyt makaan sohvalla. Tekisi mieli vetää vielä kotijumppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelaillut pasianssia, käynyt kävelyllä, sukuloinut, syönyt roskaruokaa ja käynyt katsomassa elokuvan - Viimeinen näytös. Oli oikein miellyttävä intialainen elokuva. Vähän samaa tyyliä kuin Cinema Paradisossa. Syömisinä ollut mm. pekonihampurilainen, suklaata, sipsejä, karkkia, litra maitoa ja kaksi litraa cokista. Nyt lueskelen juttujanne ja kohta painun pehkuihin. Lapset tulevat huomenna.

T: yksinäinen laiha mies

Vierailija
24/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pelaillut pasianssia, käynyt kävelyllä, sukuloinut, syönyt roskaruokaa ja käynyt katsomassa elokuvan - Viimeinen näytös. Oli oikein miellyttävä intialainen elokuva. Vähän samaa tyyliä kuin Cinema Paradisossa. Syömisinä ollut mm. pekonihampurilainen, suklaata, sipsejä, karkkia, litra maitoa ja kaksi litraa cokista. Nyt lueskelen juttujanne ja kohta painun pehkuihin. Lapset tulevat huomenna.

T: yksinäinen laiha mies

Lisätään syömisiin vielä kattilallinen makaronia voilla ja meetvursti viipaleilla höystettynä, kun jääkaappi sattui olemaan tyhjänä. Illaksi tosiaan piti se hampurilainen käydä etten lyyhistyisi heikotukseen.

Vierailija
25/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun kävin kirppareilla niin eipä ne mun ostokset kalliita ollut. Mä mainitsin ne jo tonne ekalle sivulle ja 10 euroa ne maksoivat.

Sarjakuvakirja 6e, Pokemon elokuva 50 cent, Salem's lot 50 cent ja Ihmemaa Oz 3e.

Nyt illalla mä oon vaan makoillut netflixiä katsellen ja palstaillen.

Vierailija
26/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs olut, kippis

-ap

Vierailija
27/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kun kävin kirppareilla niin eipä ne mun ostokset kalliita ollut. Mä mainitsin ne jo tonne ekalle sivulle ja 10 euroa ne maksoivat.

Sarjakuvakirja 6e, Pokemon elokuva 50 cent, Salem's lot 50 cent ja Ihmemaa Oz 3e.

Rakastan kirppareita. Kaikkea ihanaa siellä. Tänään ostin hopeisen meripihkarintaneulan ja kansallispuvun korustoon kuuluvan pienen puukon, joka minulta puuttuikin.

Ei ihan älyttömän edullisesti, mutta kohtuuhinnalla kuitenkin.

Vierailija
28/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu mennyt yksinäisissä ja surkeissa merkeissä. Olen neljättä päivää korkeassa kuumeessa ja fyysiset ja henkiset voimat loppu. Viikolla jouduin kuumeesta huolimatta yksin pyörittämään lapsiperhearkea (olen vuoroviikkoäiti). Katkerat fiilikset kun miesystävä ei sen vertaa välittänyt että olisi kaupasta mehua voinut tuoda. Nyt mies lähti yli viikoksi kertausharjoituksiin ja lapset isälleen eli sairastan yksin. Mitä nyt seurana on miehen koira, joka ei anna hetken rauhaa. Tuhoaa täällä paikkoja kun ääneni ja voimani ei riitä huutamaan.

On ollut töissä rankkaa ja oli ihania suunnitelmia viikonlopulle: piti käydä shoppailemassa, lounaalla, laittaa kotia kuntoon. Mutta makaan neljättä päivää kotona sotkun keskellä kun olen täysin sängyn pohjalla. Maanantaina sitten pirteänä töihin!

Vierailija
29/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kirppareita. Kaikkea ihanaa siellä. Tänään ostin hopeisen meripihkarintaneulan ja kansallispuvun korustoon kuuluvan pienen puukon, joka minulta puuttuikin.

Ei ihan älyttömän edullisesti, mutta kohtuuhinnalla kuitenkin.

Mäkin tykkään niin kirppareista. Niistä voi tehdä niin innostavia löytöjä ja joskus jopa halpaan hintaan. Ap voisi myös kokeilla niitä, jos niitä vaan on riittävän lähellä.