Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu lauantaipäivääsi?

Vierailija
26.11.2022 |

Tylsää, kun ei ole pikkujoulua tänä vuonna :(
Miehellä riittää työpaikan illanistujaisia ja tänään menossa pikkujouluihin.
Vähän katkerana täällä, mulla ei yhtään mitään hauskaa.
Paitsi kalsarikännit palstalla, koira vahtii etten tipu tuolilta.
Yöllä en tosiaankaan aio olla kuskina

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene elokuviin.

Vierailija
2/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huilipäivä. Mikrolla lämmitettyä ruokaa ja lekottelua. Kerään voimia huomiseen, on työpäivä. Koko syksyn kestänyt projekti tulee päätökseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adventtisiivouksen olen tehnyt ja nuudelihässäkän lounaaksi, kohta laitan osan joulukoristeista paikoilleen ja koristelen muovikuusen, yhden sisääntulokuisitille ja yhden yläkertaan. Oikea kuusi tulee olohuoneeseen vasta aatonaattona.

Vierailija
4/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön olin töissä. Kuopukselle nousi kuume eilen illalla. Mies viettää iltaa veljensä ja serkkunsa kanssa. Me lasten kanssa levitettiin vuodesohva ja rötkötetään loppupäivä tässä vilttien keskellä ja takkatulen lämmössä.

Vierailija
5/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapalloa. Paras urheilu seurattavaksi tv:stä.

Vierailija
6/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään. Kävin kaupassa, söin ed päivän ruokaa, tein koulutehtävää, soitin miesystävälle. Laitoin uutta ruokaa ja söin ja jäi huomiseksikin. Nyt lepoa ja yöksi töihin.

Vierailija
7/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene elokuviin.

En jaksa. Käväisen yhden tutun mummon luona kyläilemässä hetken, tulen kotiin ja haen paluumatkalla Lidlistä muutaman oluen  ja lämmitän saunan.

-ap

Vierailija
8/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla kävin lenkillä ja salilla. Äsken tuossa laitoin ruokaa ja parin tunnin päästä lähdetään kavereiden kanssa juhlimaan.

Kivaa iltaa :) 

Vierailija
9/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeä flunssa vaivaa. Pitää niistellä liian usein.

Vierailija
10/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa laitellut ja telkkaria töllännyt. Taidan olla vähän alamaissa, onko se tää pimeys ja marraskuu.

Vierailija
11/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene elokuviin.

En jaksa. Käväisen yhden tutun mummon luona kyläilemässä hetken, tulen kotiin ja haen paluumatkalla Lidlistä muutaman oluen  ja lämmitän saunan.

-ap

Sinulla kuulostaa olevan oikein mukava lauantai. "tylsää ja ei mitään tekemistä" on suhteellinen käsite.

Vierailija
12/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittanut ruokaa ja siivoillut. Tortut paistuu uunissa ja nettiä selaan. Välillä kudon sukkaa.

Vierailija
13/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vetämässä lasten ponikerhoa ja taluttamassa ponitunnilla. Välillä otettiin joulukorttikuvia hevosista.

Vierailija
14/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene elokuviin.

-ap

Sinulla kuulostaa olevan oikein mukava lauantai. "tylsää ja ei mitään tekemistä" on suhteellinen käsite.

Mulla ei oikein ole kavereita tai on, mutta heillä on omat ystävänsä, joiden kanssa viettävät aikaa. Mulla suurin osa kavereita netissä.  Ei ole ketään, kenen kanssa lähtisi  illalla vaikkapa syömään ja juttelemaan. Miehen kanssa ei käydä kaksistaan juuri missään.  ap

Vierailija
15/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvit, jumppa kuntosalilla, suihku ja meikkaus ja kaverin kanssa ostoksille ja kahville. Sitten kaupasta ruokaa ja kotiin syömään.Poppareita ja olut ja nettilehtien selailua.

Vierailija
16/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juueija vaarinhousut. Aamukaljat haettu iltapäivällä ja tarttui mukaan vähän väkevämpääkin. Puhelimen laitoin äänettömälle, etten kuulisi niiden kavereiden soittoja, jotka eivät halua jutella mun kanssa, kun olen iloisessa mielentilassa. Vähän mietin pitäiskö katsoa "Vain elämää" uudestaan, kun jäi vähän nakertaan Jyrkin veto "Elämä on kaunis."

Eli kai täs ihan hyvää kuuluu, kiitos kysymästä. 😎👍

17/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut, harrastanut liikuntaa (YouTubesta löytyvän ohjatun aerobicin mukaan), ja nyt juon kaakaota ja etsin netistä jotain kiinnostavaa elokuvaa illaksi.

Vierailija
18/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin Burger Kingissä syömässä ja hemmetti, kun siellä saa kauan odottaa ruokaansa (lähes puolituntia).

Kävin sen jälkeen kirpparilla ja löysin Sammon salaisuus ja muita Don Rosan parhaita

-sarjakuvakirjan. Myös löysin Salem's Lot -minisarjan, Ihmemaa Oz (1939) ja jonkun Pokemon elokuvan.

Kävin mä myös kauppakeskuksessakin ja ostin irtokarkkeja ja The Invitation -blu rayn.

Nyt oon himassa syömässä.

Elikkäs kivaa hyllyjen selaamista on ollut tänään.

Vierailija
19/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettoman yön ja siitä johtuvan harmituksen jälkeen söin kaalilaatikkoa jo aamupäivällä. Sit vähän viiniä ja musaa. Päiväunet. Sit vähän lisää viiniä ja päädyin tänne jorisemaan🙂

Vierailija
20/29 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu. Sormeni on paranemaan päin ja myös koiran kynsikin. Me ollaan kuin ET ja se poika.

Stressaava viikko on ollut, niin tämä oli onnistunut päivä kun ei tarvinnut stressata.

Ihan perus lauantai rutiinit olen tehnyt.