Mies! Jos nainen pieraisee lujaa ensitreffeillä, vaikuttaako se kielteisesti
Kommentit (20)
Vahinkoja sattuu.
Jos nainen reagoi asiaan "rempseästi" ja siten että piereskely on normi tai jopa hauskaa, todellakin vaikuttaa kielteisesti.
Kyllä se piirtää kuvan sulottomasta aamu-akasta menkkapierujaan posauttelemassa jos avion satamaan aiotaan.
Mutta eikös miehet ole nykyään kovin kiinnostuneita nimenomaan noista anusasioista. Täälläkin haettiin juuri naista, jolle peräröörijutut ei olisi tabu.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös miehet ole nykyään kovin kiinnostuneita nimenomaan noista anusasioista. Täälläkin haettiin juuri naista, jolle peräröörijutut ei olisi tabu.
Hehee! Heikon itsetunnon omaava kiukkuinen ja itkuinen miesvihaaja ilmoittautui. :D
Tuo on vain tapa kysyä Onks pierututtuja näkynnä?
Jos ollaan kuusysissä niin ehkä hieman vaikuttaa.
Minä hurrautan treffeillä jos sattuu pierettämään - joskus ripuli lieverin kera.
Töräytän vastaukseksi kunnon krapulapierun. Hyvä että ei oo estoja.
Joka pierua pidättää on sillä muutakin salattavaa!
Kova pamaus antaa itsevarmemman kuvan kuin hiljainen prööt.
Sivistymättömiä naisia täällä. Ei ihme että syntyvyys laskee.
Kunhan nyt ei naamalle pieraise niin enköhän tuosta yli pääsisi.
Eihän se kauhean eroottista ole, mutta ihan ymmärrettävää esim. peppuseksin jälkeen, kun ryppynaru ei ole vielä kiristynyt takaisin.
Ymmärtääpä laskea kaasut pois ennen kuin siirrytään itse asiaan. Onko se nyt sitten seksikkäämpää päästellä turauksia joka työnnön kohdalla?
Palstalla on joku outo pierufetissikirjoittaja. Päivittäin aloituksia pieruun liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nyt ei naamalle pieraise niin enköhän tuosta yli pääsisi.
Mä tein näin joskus vitsinä. Mies ei ottanut vitsinä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se kauhean eroottista ole, mutta ihan ymmärrettävää esim. peppuseksin jälkeen, kun ryppynaru ei ole vielä kiristynyt takaisin.
Kysymys koski ensitreffejä. Harvemmin kai niillä B-rapussa huseerataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys koski ensitreffejä. Harvemmin kai niillä B-rapussa huseerataan.
Puhu vain omista ensitreffeistäsi.
Parempi olis pieremättä.