Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Trump ikinä lyönyt alaistaan presidenttinä? Kuningatar on

Vierailija
26.11.2022 |

Kuningatar Elizabeth2 on antanut avareita ja rystylyöntejä alaisilleen.

Minulle ollaan opetettu että Englannin Kruunun haltia ei lyö yhtäkään ihmistä ikinä. Tämän takia ihmiset toivovat että kuningatar on kuollut, ihmiset toivovat ja haluavat että Kuningatar kuolee, kuningattareen viimisellä matkalla jossa hän on läpinäkymätön kookosöljyn avulla.

Meillä on läpinäkymättön ihminen sitruuna öljyllä ja uusi juonen käänne kirjaimellisesti kuin kuningas monarkian tee millä kuningatar oli ensimmäinen kaikessa niin ei ole enää ensimmäinen! Tee on lahja kaikille ja kuningatar ei ole enää ensimmäinen tai toinen tee asioissa tässä universumissa. Minä olen ensimmäinen, toinen tai kolmas, sanoin näin koska minulla on maailmanparas teekannu ja se teekannu on tauolla.

Ancient chinese tea house on aina tee asioissa ensimmäisenä, sen takia kiinalle on markkinointioikeus sinetöity teehen ja sanoin yks kaks kolme, olen kolme viis seiska.

Tämän kirjoittaessa sain Jumalalta kuiskauksen siitä että tämän kirjoituksen kirjoittaessani kukaan ei ole voinut irtaantua sielustaan minun sieluun selventääkseen mitä nyt näen kirjoittaessa tässä kaikista kompleksisimman valaistumisen hetkessä, mieltäni ei voida lukea, ja ne ovat sen perässä, ja toisinaan tarvin apua

Tarkistusnumerona paholaisten aineiden täyttämien kenttien numeroita 468

Esim. 357 on energiakenttien numeroita taas, sen takia shen puerh teekakut painavat keskimäärin 357grammaa.

Minulla on koodi joka oli Jumalan kuiskaus.

Pyydän että autatte ihmisiä, ja tämän ketjun ilmiantaminen on absoluuttisesti auttamisen vastakohta ja jokainen joka väittää vastaan niin päästää blaa...blaa...blaa... sammakoita suustaan.

Juokaa kuppi teetä mielummin ja olkaa auttavaisia itsellenne!

Erittäin hyvää viikonloppua!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän