Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulukuusta tulee tavallista kylmempi. Miten aiot pukeutua?

Vierailija
26.11.2022 |

Olen nähnyt paljon toppatakkeja jo nyt. Hki.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakki on hyvä. Pitää suojan kosteudelta ja tuulelta (siksi hyvä jo nyt olla päällä), mutta toimii hyvin vielä kovalla pakkasellakin.

Toppatakin huono puoli on se, että näyttää kävelevältä makuupussilta. Mutta eipä palele.

Vierailija
2/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ennenkin talvisin, toppatakkiin. Olen selvinnyt Suomen talvista jo 30 vuotta, enkä usko että nytkään pakkaseen kuolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös marraskuu oli tavanomaista kylmempi. Tässäkö se ilmaston lämpeneminen nyt oli?

Vierailija
4/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmällä on ulkoilu muutenkin minimissä. Jokaisen talven olen ihme kyllä selvinnyt hengissä.

Vierailija
5/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa joulukuussa talvi ja kylmä? Eikä? Ihan tosi?

Vierailija
6/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime joulukuussa oli täällä -20 astetta. Pilkkihaalaria käytin silloin.

Vierailija
7/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kylmää varten loistava idea mutta työkkäri ei suostunut. Ehdotin että joukko 9 euron työkokeilijoita kantaisi takkaa vieressäni kun liikun talvella ulkona. Työtön olen itsekkin mutta en voi kantaa kun niin paha nivelrikko. 

Vierailija
8/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elegantisti salaperäisellä twistillä ;)

Vierailija
9/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille helsinkiläisillekin olisi hyvä saada välillä -25--30 asteen pakkasta pari viikkoa putkeen.

Vierailija
10/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka joulukuusta kurkottaa, se sähkölaskuun kompastuu.

Vierailija
11/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteisiin kannattaa pukeutua. Niiden leggingsien päälle kannattaa laittaa vaikka toppahousut.

Vierailija
12/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille helsinkiläisillekin olisi hyvä saada välillä -25--30 asteen pakkasta pari viikkoa putkeen.

Mitenhän kävisi roadman-tilanteelle? Heillähän on untsikat mutta en jotenkin usko että se riittää.

Vierailija
13/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista lauhempaa on ollut täällä pohjoisessa, joulukuun ekalla viikolla näyttäisi sama jatkuvan.

Vierailija
14/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennuste edelleen että joulukuussa ollaan pitkään plussan puolella. Lämpötilat nousevat parin viikon päästä.

Vierailija
15/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joulukuusta tulee tavallista kylmempi, niin aion pukeutua tavallista lämpimämmin. Kaapissa on vielä pari karvahattuakin.

Vierailija
16/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No talvitakkiin, ja housujen alle pitkikset. Mulla on nytkin käytössä tollainen melko ohut talviparkatakki, tällä hetkellä pidän sen alla ulkona vain toppia. Kun tulee kylmempi niin lisään alle neuleen ja/tai pitkähihaisen.

Vierailija
17/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä toppatakkejakin on eri lämpöisiä. Paksuinta ei kannata laittaa plussakeleillä, jos meinaa palella, niin villapaitaa alle. Paksuin sitten oikeasti kylmillä keleillä.

Vierailija
18/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kylmä, jos nilkat paljaina kuljetaan. Ne jalatkin pitää suojata.

Vierailija
19/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kylmää varten loistava idea mutta työkkäri ei suostunut. Ehdotin että joukko 9 euron työkokeilijoita kantaisi takkaa vieressäni kun liikun talvella ulkona. Työtön olen itsekkin mutta en voi kantaa kun niin paha nivelrikko. 

Jopa naurahdin tälle viestille. 10 pistettä ja papukaijamerkki. Millä perusteella työkkäri torppasi ideasi?

Vierailija
20/42 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimiin vaatteisiin. Eli ei muovia päälle, vaan villaa ja turkista.