Onko siis vaimolla oikeus kieltää minua yöpymästä hotellissa pikkujoulun takia?
Ihmettelen, menettääkö mies avioliitossa liikkumisen vapautensa. Haluan jäädä hotelliin, ettei tarvitse häiritä perhettä yöllä. Vaimoni epäilee nyt uskottomuutta ja hakee tukea avaamalla asiasta ketjun tänne. En ymmärrä.
Kommentit (78)
Ei tuollaisen vaimon kanssa kannata jatkaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö vaimo sinua lapsena jonka pitää kysyä lupa kaikkeen...
Minkä ikäiseksi arvioit henkilön, joka herättää koko perheen tullessaan kotiin, laskee alleen, oksentaa ihan minne sattuu?
Monet 2v. ovat jo ihan sisäsiistejä. Tämä ei.
Uhmaikääkin näyttää pukkaavat.
No ei tarvii hotelliin vaan. Kait sitä nyt joskus saa yksin hotelli yön viettää ja syödä hyvän aamupalan lisäksi jos teillä lapsia ni ei tarvii herätä meteliin vaan saa nukkua pitempään rauhassa ja sit palata rakkaan vaimon luokse. Vai kielletäänkö naisiltakin hotelli yö joilla perhe. Omituista olisi jos ei koskaan saa olla yötä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisen vaimon kanssa kannata jatkaa suhdetta.
Jos sinulla olisi puoliso ja lapsia, niin ymmärtäisit ettei ole ihan normaalia olla känniääliö.
Eikö sen muun perheen kannata mennä sinne hotelliin? Saa nauttia kokorahan edestä ja pääsee aamulla aamupalabuffettiin, kun muuten pikkujouluista toipuva nukkuisi onnensa (hotellin aamiaisen) ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos pikkujoult eri kaupungissa?
Mulla on aina ollut ja jätän väliin samoin kuin mies jättäisi. Pikkujoulut tosiaan ovat rasittava velvollisuus kaikille esimiestehtävissä oleville. Parasta häipyä viimeistään kymmenen maissa ennen kun ihmiset tulevat liian känniin eikä sekään aina auta.
Meillä on työpaikan järjestämä kuljetus juhlapaikalle ja myös takaisin kotiin 😌
Onneksi meillä ei ole, niin on helpompi kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset eivät käsitä, että mies voi lukea tätä palstaa.
Tieteellisesti tutkittu ja todistettu asia, että ei voi. Palsta on vain vauvoille ja vauvojen äideille. Sen takia niitä numerokoodeja kysellään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on keneltä tahansa luonnollinen reaktio. Kyllä minäkin kovasti ihmettelisin, jos olisit minun mieheni.
Oma ukkoni on aina tullut pikkujoulujen jälkeen kotiin, jopa 60km takaa ja umpitunneleissa.
Varakas mies kun raaskii maksaa taksista yötaksan kera.
Täähän ois melkoinen Aihe Vapaa -spesiaali: pariskunta joka keskustelee ongelmistaan tänne avattujen ketjujen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset eivät käsitä, että mies voi lukea tätä palstaa.
Tieteellisesti tutkittu ja todistettu asia, että ei voi. Palsta on vain vauvoille ja vauvojen äideille. Sen takia niitä numerokoodeja kysellään.
Olen kyllä joskus huomannut, että joku nuori lapseton miehenalku tai kyyninen keski-ikäinen ukkomieskin pääsee kirjoittamaan tänne. Onkohan kyseessä identiteettivarkaus tai peräti hakkeri...
olen 40v mies, enkä tajua tätä ketjua ollenkaan. miksi ihmeessä ei saisi jäädä hotelliin? itse ainakin jään aina, tulee enemmän juhlafiilistä ja kiva syödä aamupala aamulla. eikö teillä ole mitään luottamusta toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos pikkujoult eri kaupungissa?
Jätän väliin, matkaa olis 200km.
Muutama on varannut hotellihuoneen kun ei jaksa istua yötä myöten bussissa tai junassa.
Miksi 200 km päässä?
Pikkujoulut oli jo perjantaina. Missä yövyit?
Aika kalliit pikkujoulut jos sitten se ero vielä tulee. Avioero on kalleinta johon voi ilman omaa tahtoa joutua. Ja sitten kumpikin asuu taas vuokrayksiössä halvimman neukkuution maa++mulähiössä. Naapurit tekee haisuruokaa klo 3.00 yöllä. Sullaa on erikoinen tyylikontata juhlista kotiin kengät kaulassa. Häirintää on siedettävä vähän. Vapaus on valita koti.
Vierailija kirjoitti:
olen 40v mies, enkä tajua tätä ketjua ollenkaan. miksi ihmeessä ei saisi jäädä hotelliin? itse ainakin jään aina, tulee enemmän juhlafiilistä ja kiva syödä aamupala aamulla. eikö teillä ole mitään luottamusta toiseen?
No ap jätti kertomatta taustat jotka avattiin toisessa naisen kannalta tehdyssä ketjussa
- miehellä on menojalka ruvennut vipattamaan eli viettää paljon enemmän aikaa salilla ym paikoissa verrattuna entiseen
- mies viestittelee vapaa-aikanaan naisen (työkaveri oletettavasti) kanssa
- miehen pikkujoulut ovat lähellä
- miehen perustelu hotellihuoneelle oli ettei häiritse perhettä yöllä kotiutuessa (ja vaimo kertoi ettei häiriinny siitä että mies tulee kotiin yöllä). Eli jos miehen ainoa peruste oli että ei häiritse vaimoa kotiintuessa yöllä kun meneekin hotelliin niin en oikein ymmärrä miksei vaimo saisi kertoa että haluaa mielummin miehen yöllä kotiin. Jos perustelu oli miehellä aito niin miehenhän pitäisi olla tyytyväinen kun ei joudu maksamaan hotellista. Jos miehellä oli joku muu syy varata hotelli kun kertomansa niin valehtelee vaimolleen jo tuossa kohden.
Vaimolla ei ole mitään oikeutta tehdä noin.
Vierailija kirjoitti:
No höh.
Ettekö tajunneet, että se on yksi ja sama henkilö, joka on kirjoittanut molemmat aloitukset? Siis sen, että hänen miehensä muka yöpyy hotellissa ja nyt muka tämä mies sitten muka vastaa. Haluaa vain saada pitkiä ketjuja.
Surkea yritys.
Ei tietenkään tajuttu. Ei millään voi pitää paikkansa. Vain sä olet noin hämärä, että sellainen edes pulpahtaa mieleen.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Luottamusta on rutkasti ja lupa hotelliöihin ja etelänlomiinkin löytyy.
Mutta aamupalaa saa kotonakin. Yleensä parempaa, runsaammin ja tasan tarkkaan silloin kun mä heräilen kostean yön jälkeen, kello 15-16.
Hotellissa ei ole mulle tai meille mitään pointtia, kun sieltä pitää lähteä jo ennenkuin kylkeä ehtii kääntämään.
N50
En usko, että olet se oikea aviomies.
Nämä kyseiset pikkujoulut ovat ihan kodin lähellä, kerrottiin siinä vaimon ketjussa. Lisäksi sitä hotellihuonetta oltiin varaamassa työkaverin kanssa. Ja ap viestittelee työkaverinaisen kanssa vapaa-ajallaankin.
Kukaan ei voi kirltää puolisolta reissuja yms, mutta omalta kohdalta voi tehdä johtopäätöksen, että ei jää suhteeseen, jossa epäilee toisen pettävän.
Eli ap joutuu nyt harkitsemaan, meneekö työkaverin kanssa pikkujoulujen jälkeen hotelliin vai haluaako pitää perheensä.