Onko kotisi wc niin viihtyisä että sinne voi päästää vessapassilaisenkin?
- puhdas
- miellyttävän tuoksuinen
- riittävän iso
- tarjolla kosteuspyyhkeitä ja saippuaa
- reilusti wc-paperia
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan sulle ovenraosta muovipussit jos sellainen kotoa löytyy.
Sanotko myös omille vieraillesi
noin jos on pakko päästä vessaasi.
No, mitäpä luulet?
Ei ole, joten vessapassilainen voi epämukavan vessan sijaan kakata ulkona.
Meillä on pihan perällä ulkohuussi, jos on oikein kova hätä niin sinne voin päästää. Se on oikein siisti ja viihtyisä, eikä siellä näin talvella ole edes hämähäkkejä. Pimeällä liikkuessaan kannattaa vessapassilaisen pitää taskulamppua mukana kun siellä ei ole valoja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niin hirveä vessa että hyvä kun itse pystyy käymään siellä. Siisti on mutta kulahtanut pahasti. Onko oikeasti vessapassi olemassa🤔
On,sellainen jonka voi saada jos sairastaa suolistosairautta/ibs ja vessantarve yllättää missävain ja koskavain. Ei takaa kuitenkaan pääsyä vessaan. Mutta voi avata oven vaikkei olisi yleisövessa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pihan perällä ulkohuussi, jos on oikein kova hätä niin sinne voin päästää. Se on oikein siisti ja viihtyisä, eikä siellä näin talvella ole edes hämähäkkejä. Pimeällä liikkuessaan kannattaa vessapassilaisen pitää taskulamppua mukana kun siellä ei ole valoja.
Sekin kelpaisi kyllä näin suoliongelmaiselle. Talvellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niin hirveä vessa että hyvä kun itse pystyy käymään siellä. Siisti on mutta kulahtanut pahasti. Onko oikeasti vessapassi olemassa🤔
On,sellainen jonka voi saada jos sairastaa suolistosairautta/ibs ja vessantarve yllättää missävain ja koskavain. Ei takaa kuitenkaan pääsyä vessaan. Mutta voi avata oven vaikkei olisi yleisövessa.
Ikävä tauti tosiaan.
Minä kyllä oikeasti päästäisin, ihan hirveää olisi itse olla hädän alaisena. Kyllä sen aistii toisesta jos on oikea tarve. Yllättävän nuiva suhtautuminen monella.
Joku random paskapassilainen saa mennä ulkohuussiin, jos tänne eksyy. Ja ei, siellä ei ole paperia, eikä muitakaan mukavuuksia.
No mitähän vielä? Suihkupassi? Saunapassi? Pyykinpesupassi?
Ei pääse sellainen. Ei tuollaisilla passeilla ole mitään merkitystä. Taitaa olla AP sama joka jankkasi tuota samaa asiaa aiemmin ylilaudalla.
Kyl normikokoinen vessapassilainen mahtuu, mutta pyörätuolilla liikkuva valitettavasti ei mitenkään.
Ja taas riittää myötätuntoa. Onko ap kuullut karman laista?
Vierailija kirjoitti:
Kyl normikokoinen vessapassilainen mahtuu, mutta pyörätuolilla liikkuva valitettavasti ei mitenkään.
Miksi alapeukku?
Vessa on ahdas kuin mikä. Enkä pystyisi nostamaan sinne 4-vuotiasta painavampaa lähimmäistä.
Ei meidän vessaan mitään passia tarvita! Riittää, kun ovella sanoo: "Mogo! Mogo!", niin annan omenaluurin, käyttörahaa ja pysyvän oleskeluoikeuden.
.
.
T: ohisalolainen
🤣🤣🤣