Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nykyään peitetään paskan haju vessassa?

Vierailija
26.11.2022 |

Ei löydy enää mitään tuoksuja suhutettavaksi, edes käsisaippualla ei voi yrittää levittää hyvää tuoksua vessaan. Ainoa mahdollisuus on lotrata jollain käsidesillä niin paljon, että huone täyttyy desinfiointiaineen hajusta, sekö on sitten parempi? Ihan kamalaa minusta. En halua että vessa haisee jäljiltäni, varsinkaan jos sinne on seuraavaksi tulossa hyvännäköinen vastakkaisen sukupuolen edustaja. En ymmärrä mikä on tällainen allergia, jossa vihataan vain hyviä tuoksuja, mutta ei ollenkaan pahoja hajuja. Onko ihmisellä olemassa nenä päässä vain pahojen löyhkien haistelua varten?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se olisi kätevintä lopettaa paskantaminen kokonaan, kun se on tuollainen ongelma?

Ei. Joku hyvä tuoksu vessassa tulee yhteiskunnalle paljon halvemmaksi.

Vierailija
42/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ollenkaan. Avaan ikkunan ja hajut poistuu salamannopeasti. Olen koko ikäni asunut sellaisissa taloissa joissa on IKKUNA veskissä. Useampi asunto ollut. Nyt ok-talo ja kaksi veskiä ja kummassakin ikkuna. Missä loukoissa asutte kun ei ole ikkunoita?

Mä olen elämäni aikana asunut kahdessa omakotitalossa, kolmessa rivitalossa ja viidessä kerrostalossa, yhdessäkään ei ollut vessassa ikkunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmanraikastinlaite GLADE One Touch

Ilmanraikastin spray

Sprayta löytyy joka kaupasta eri tuoksuja.

Vierailija
44/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni loraus Tolua pönttöön tai tulitikku palamaan, jos ei ole palohälytintä. 

Vierailija
45/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ei haise pahalle eli rikille, jos suolistobiomi on kunnossa. Myöskään kaasuuntumista ei ilmene.

Vierailija
46/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina kynsilakan poistoainetta mukanani, lotraan sitä lavuaariin ja huuhtelen päälle. Toimii.

Vierailija
47/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyämpärillä.

Vierailija
48/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmanraikastinlaite GLADE One Touch

Ilmanraikastin spray

Sprayta löytyy joka kaupasta eri tuoksuja.

Niin mutta kun niitä ei enää löydy vessoista eikä niitä sinne voi laittaa koska hajuyliherkät.

Vierailija
49/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska ei haise pahalle eli rikille, jos suolistobiomi on kunnossa. Myöskään kaasuuntumista ei ilmene.

Ihan vissiin juu. Jos suolisto on kunnossa, niin paska haisee syötävän hyvälle. Tai sitten sille on ihan tarkoituksensa, miksi ruumiille kelpaamattomat ainesosat haisevat aina pahalle. Niitä ei ole enää tarkoitus syödä koska ne ovat ruumiille vahingoksi. On varmaan luonnollista joo mutta ei yksikään nainen ja harvempi mieskään halua että häntä liitetään paskanlemuun.

Vierailija
50/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi peittää? Mulla on kuset välillä monta päivää pöntössä arkisin kun käyn töissä paskalla eikä viitti sitä pönttöä vedellä kokoaikaa.

Vierailija
51/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeistamispäällikkö kirjoitti:

Paskan hajua ei tarvitse peittää, se kuuluu vessaan. Vessa tykkää, kun siellä käydään paskalla.

Onko se Jaakko Parantainen ite?

Vierailija
52/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja varmaan vuoraa veden pinnan vessapaperilla, ettei komea mies kuule paskan loiskahdusta. Tämän vuoksi hajua pääsee huoneilmaan normaalia enemmän, kun uloste ei uppoa veteen.

Vierailija
53/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä hajuja poistavia suihkeita, jos teet lattialle ja on noita suihkeita joita voi ilimaan ruiskutella, ne kyllä peittää hetkeksi muut löyhkät.

voihan sen pullon tunkee taskuun niin on aina mukana

54/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ollenkaan. Avaan ikkunan ja hajut poistuu salamannopeasti. Olen koko ikäni asunut sellaisissa taloissa joissa on IKKUNA veskissä. Useampi asunto ollut. Nyt ok-talo ja kaksi veskiä ja kummassakin ikkuna. Missä loukoissa asutte kun ei ole ikkunoita?

Työpaikkojen  ja julkisten paikkojen vessoissa ei useimmin ole ikkunaa

Vierailija
55/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on saatavana kusenhajuista aerosolia wc- ilman raikastamiseksi.

Vierailija
56/57 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja varmaan vuoraa veden pinnan vessapaperilla, ettei komea mies kuule paskan loiskahdusta. Tämän vuoksi hajua pääsee huoneilmaan normaalia enemmän, kun uloste ei uppoa veteen.

Taidat itse tehdä noin, kun olet tuollaisen tempun keksinytkin.

Vierailija
57/57 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tällainen:

https://www.coolstuff.fi/koti-puutarha/kylpyhuone/wc/squatty-potty-poot…

On varmaan halvempiakin saatavilla.