Miten nykyään peitetään paskan haju vessassa?
Ei löydy enää mitään tuoksuja suhutettavaksi, edes käsisaippualla ei voi yrittää levittää hyvää tuoksua vessaan. Ainoa mahdollisuus on lotrata jollain käsidesillä niin paljon, että huone täyttyy desinfiointiaineen hajusta, sekö on sitten parempi? Ihan kamalaa minusta. En halua että vessa haisee jäljiltäni, varsinkaan jos sinne on seuraavaksi tulossa hyvännäköinen vastakkaisen sukupuolen edustaja. En ymmärrä mikä on tällainen allergia, jossa vihataan vain hyviä tuoksuja, mutta ei ollenkaan pahoja hajuja. Onko ihmisellä olemassa nenä päässä vain pahojen löyhkien haistelua varten?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä suakin vaivaa?
Ai onko sinusta muka hauskaa jos vessa haisee sinun jäljiltäsi paskalta, kun sinne on seuraavaksi tulossa hotti typy/poju jonka ehkä haluaisit iskä?
Usko tai älä, mutta se hotti typy/pojukin paskantaa.
Kyllä nyt on taas elämää suuremmat ongelmat tulilla.
Enpä taida uskoa, koijjaat kumminkin.
En ymmärrä ollenkaan. Avaan ikkunan ja hajut poistuu salamannopeasti. Olen koko ikäni asunut sellaisissa taloissa joissa on IKKUNA veskissä. Useampi asunto ollut. Nyt ok-talo ja kaksi veskiä ja kummassakin ikkuna. Missä loukoissa asutte kun ei ole ikkunoita?
Vierailija kirjoitti:
Minulle opetettiin joksus teininä, että tulitikun sytyttämällä pääsee eroon hajusta. Toki vessa haisee hetkellisesti tulitikulle, mutta haju hälvenee nopeasti.
Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Mummolta aikoinaan opittu kikka, edelleen IBS-potilaana käytössä ja toimii :D Tarvittaessa voi raapaista 2 tulitikkua kerralla.
Meillä on erilaisia vartalotuoksuja, mitä suihkautetaan kakkosen jälkeen wc -tiloihin. Ei haise pasha, vaan vadelma.
Huisii kirjoitti:
Älä haise.
Nopea paskominen ja heti kun kakka on pöntössä, huuhtelu. Siis tosiaan nopea huuhtelu. Sitten pyyhit ja huuhtelet uudelleen. Ei pitäisi haista ellet piere hulluna. Ja jos pieret, niin hiilihydraatit ja viljat kannattaisi jättää pois/ minimiin. Kaikki hiilarit värikkäistä kasviksista ja marjoista.
Ei estä sonnanlemua.
Ohjeistamispäällikkö kirjoitti:
Paskan hajua ei tarvitse peittää, se kuuluu vessaan. Vessa tykkää, kun siellä käydään paskalla.
Ei kukaan nainen ainakaan halua että paskanlemua yhdistetään häneen.
Vierailija kirjoitti:
Huisii kirjoitti:
Älä haise.
Nopea paskominen ja heti kun kakka on pöntössä, huuhtelu. Siis tosiaan nopea huuhtelu. Sitten pyyhit ja huuhtelet uudelleen. Ei pitäisi haista ellet piere hulluna.
Näin toimin aina itse työpaikan vessassa, suosittelen. Nopeat kakat pyttyyn, kansi kiinni, huuhtelu. Sitten avaat kannen, pyyhit peban ja huuhtelet uudelleen. Haju ei kerkeä "levitä" kun sen lähde on jo hyvää matkaa viemärissä. :D
Hetihän se kakka tippuu uppoveteen kun se pönttöön tippuu. Ei sieltä veden alta mikään haju leviä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ollenkaan. Avaan ikkunan ja hajut poistuu salamannopeasti. Olen koko ikäni asunut sellaisissa taloissa joissa on IKKUNA veskissä. Useampi asunto ollut. Nyt ok-talo ja kaksi veskiä ja kummassakin ikkuna. Missä loukoissa asutte kun ei ole ikkunoita?
Puhuin esim. työpaikkojen vessoista. Tai ostoskeskusten. Ei ikinä ole ikkunaa niissä.
Vierailija kirjoitti:
Älää vastatko, tää on joku kakkapervo.
Ai sinä et käy koskaan vessassa isolla asialla? .. :D
Kaikki "raikasteet" tuoksuu ihan järkyttävältä eivätkä edes peitä hajuja. Sitten haisee paska JA oksettava hajuste. Tulitikun tai kahden polttaminen on paras konsti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin esim. työpaikkojen vessoista. Tai ostoskeskusten. Ei ikinä ole ikkunaa niissä.
Mun työpaikalla on pari ikkunallistakin vessaa. Mutta oikeesti, kaikki ihmiset kakkaavat ja kaikkien kakka haisee. Se on ihan normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Minulle opetettiin joksus teininä, että tulitikun sytyttämällä pääsee eroon hajusta. Toki vessa haisee hetkellisesti tulitikulle, mutta haju hälvenee nopeasti.
Ei nyt vaan aina kulje tikut mukana, kun työpaikan vessassa käy. Niissä vessoissa itsessään tarvisi olla joitain raikastetuoksuja, niin kuin oli entisaikaan. Joissa siis mukana myös jokin hyvä tuoksu. Vaikka sitten eteerinen öljy, jos se ei aiheuta ongelmia hajuyliherkille.
Ei haittaa paskan haju niin paljon kuin ennen kun hajuaisti ei ole vielä täysin palautunut kuukausi sitten sairastetun koronan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun työpaikalla on pari ikkunallistakin vessaa. Mutta oikeesti, kaikki ihmiset kakkaavat ja kaikkien kakka haisee. Se on ihan normaalia elämää.
Jätätkö itse todella jälkeesi kakanhajuisen vessan?..
Vierailija kirjoitti:
Huisii kirjoitti:
Älä haise.
Nopea paskominen ja heti kun kakka on pöntössä, huuhtelu. Siis tosiaan nopea huuhtelu. Sitten pyyhit ja huuhtelet uudelleen. Ei pitäisi haista ellet piere hulluna.
Näin toimin aina itse työpaikan vessassa, suosittelen. Nopeat kakat pyttyyn, kansi kiinni, huuhtelu. Sitten avaat kannen, pyyhit peban ja huuhtelet uudelleen. Haju ei kerkeä "levitä" kun sen lähde on jo hyvää matkaa viemärissä. :D
Nouset pöntöltä kakkaisen peräaukon kanssa hetkeksi? hyyyi :X
Vierailija kirjoitti:
Meillä on huussi. Se haisee huussilta, oli siellä juuri käynyt joku sontimassa tai ei. Jos mahdollinen deitti ei ole tässä vaiheessa jo juossut karkuun, niin tuskin se huussin ominaishaju on enää dealbreaker.
Eihän huussikaan haise, jos siellä käyttää sitä puupurua, vai mitä se nyt on, niin sontimisen jälkeen
Ilmanraikastinlaite GLADE One Touch
Ilmanraikastin spray
Paskan hajua ei tarvitse peittää, se kuuluu vessaan. Vessa tykkää, kun siellä käydään paskalla.