Joululahja lapsen seurustelukumppanille?
Hommaatteko jonkun joululahjan teini-ikäisten lastenne seurustelukumppanille? Onko lahjan hankkiminen outoa vai odotettavaa? Pieni lahja (tyyliin suklaata) vai joku isompi lahja? Tai joku yhteinen lahja lapselle ja kumppanille (tyyliin leffaliput tai ravintolahjakortti).
Kommentit (23)
Meidän perheessä ostettu lapsille ja kumppaneille yhteislahja vasta sitten kun lapsi muuttanut yhteen kumppanin kanssa. Teini voi itse muistaa tyttö/poikaystäväänsä pienellä lahjalla. Mutta jos haluaa niin yhteiset leffaliput ja suklaa kuulostaa ihan kivalta.
Tottakai kunnon lahja esim. puhelin, tabletti, sähköpotkulauta tms. Ja häneltä tulee lahjat myös meille kaikille.
Ostin viime jouluna, nyt kaduttaa.
Ei siitä mitään tullu!
En kehtaisi kyllä yhtä satasta antaa. Teineille kaksisataa on pikku summa.
Itse olen aikoinaan saanut ja se tuntui oikein hyvältä <3
T: 15 vuotta sitten, nykyään naimisissa ja yhteinen perhe <3
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä mitään tullu!
Joulusta minulla ei ole kokemusta vielä. Mutta ei kaduta yhtään, että annoimme pienen lahjan esikoisemme ex-tyttöystävälle hänen syntymäpäivänään. Se oli sitä aikaa ja vaikka suhde ei ollut kauhean pitkä, se oli selkeästi merkityksellinen.
Ap
Ostaisin jotain pientä. T-paita, suklaata tai vaikka pipo.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä mitään tullu!
Siis miksi se kaduttaa? Kyllä on pienet murheet elämässä, jos tuollainen pistää kaduttamaan.
Samaa mieltä, että osta jotain pientä. Siitä tulee nuorelle hyvä mieli kun "kelpaa sukuun", mutta ei ole kuitenkaan vaivaannuttavaa kuten isommat lahjat voisivat olla. Ihanasti osaat ottaa huomioon myös lastesi ekat seurustelukumppanit!
Jos on "vakiintunutta" niin lahja tottakai ja on tervetullut meille joulun viettoon.
Ei ehkä kannata kovin arvokasta ostaa jollekin äkkinäiselle poikaystävälle.
Ostaisin jos kumppani viettää joulua perheemme kanssa. Tai jos muuten on lämpimät välit, esim niin, että kumppani on usein meillä. Jos taas on sellainen tyyppi, joka ei näy eikä kuulu, en myöskään ostaisi lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Menolippu Timbuktuun
Aika kallis lahja.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin jos kumppani viettää joulua perheemme kanssa. Tai jos muuten on lämpimät välit, esim niin, että kumppani on usein meillä. Jos taas on sellainen tyyppi, joka ei näy eikä kuulu, en myöskään ostaisi lahjaa.
Ei kai nyt teinien helluja jouluna pyydetä kylään.Joulu on perhejuhla.
Muistan, kun olin parikymppinen ja äitini oli hankkinut poikaystävälleni jonkun Peakin kalliin hupparin. Mulle se ei olis ikinä ostanut mitään niin kallista, mutta kun poika oli muka vähän paremman perheen lapsi, niin pitihän sille olla sitte muka parempaa. Mä sain pojan vanhemmilta pörrösukat ja suklaata, että se niistä paremman perheen lahjoista 😂 Ja ne mitään tavallista kummempia olleet, ihan tavallinen perhe ja tavalliset lahjat. Äidilläni vain oli joku kuvitelma, että ovat parempaa väkeä.
Satasen sileä seteli.