73-vuotias äitini yrittää kieltää lähipiiriltään mielipiteet koska joku muu voi olla eri mieltä
Taas on itse kukakin saanut kuulla jatkuvaa narinaa ties mistä kun jokainen on väärässä. Mikään ei käy eikä kelpaa. Itsellään ei ole mistään mitään mielipidettä, koska joku voi loukkaantua tai joutuu itse häpeämään sanomisiaan.
.
Tänään oli supertärkeää asiaa kun iltakuudelta soitettiin ja ilmoitettiin ABC:llä olleesta lounastarjouksesta. Tähän erehdyin sanomaan ettei kiinnosta, koska en syö siellä muutenkaan ja taas oli huuto vertaansa vailla; moni muu syö siellä! Samaan hengenvetoon pyydellään luokseen syömään vaikka juuri on metelöity autoilun kalleudesta - sanoin etten tule, enkä tule edes kahville - jaksa tuota mölinää ja kaikesta möllötystä...
N 48
Kommentit (6)
Semmosia ne vanhat mummot on. Meillä ihan samanlaista ja vanha isäkin samanlainen.
Ei ole pitkä aika kun kävin itsekin viimeksi äidin ja isän kanssa absilla kahvilla :) On joskus ihan lounaallakin käyty absilla. Mulla tosin äiti on vielä kuusissakymmenissä, isä on päälle seitenkymppinen.
T: M 48v
Jaa. Miksi meidän piti tästä tietää?