Mieheni kertoo olevansa, ja luulee myös, todella hyvä sellaisissa asioissa joissa hän on korkeintaan keskiverto.
Kun tutustuu toiseen niin sitähän uskoo kun toinen sanoo vaikka että on hyvä jossain urhelilulajissa esimerkiksi. Sitten jossain vaiheessa selviää että hän on itse asiassa siinä keskivertoa surkeampi. Mies luulee että hänellä on todella hyvä suuntavaisto, ja hän on myös nuorena ollut taitava suunnistaja, ja harrastanut sitä siis myös. Kuitenkin vanhempiensa jutut paljastavat että mies yleensä oli hitaimpien joukossa (aina joku selitys näihin miehellä) ja usein hän myös eksyi metsään ja itkun kanssa sitten häntä sieltä etsittiin.
Mikä saa ihmisen kuvittelemaan että hän on jossain parempi mitä onkaan? Toisena esimerkkinä myös nämä idolsit sun muut.
T: viimeksi tänään mies kolaroi parkkipaikalla vaikka pitää itseään todella etevänä kuskina paikasa, jossa ei oikeasti voi kolaroida kuin täysin surkea kuski
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika yleistäkin. Olen kuullut miehen osaavan soittaa kitaraa/kirjoittaa runoja/kouluttaa koiria. Yhtään ainoaa nuottia ei osannut, eikä sointujakaan, koiraa ei ollut koskaan omistanut eikä edes hoitanut, ja runo-osiota en halua edes myötähäpeässäni muistella. Ainoa mitä mietin on MIKSI! Mikä motiivi tuollaisella voi olla!
Ehkä ne vaan luulee osaavansa? Joku on joskus kehunut? Itsellänihän asia on juuri päinvastoin, olen hyvä, mutta ajattelen olevani surkea :(
Olen ihan solakka ja mulla on paljon lihaksia.
T. naiset
Onhan se aika noloa kun joku sanoo osaavansa hyvin vaikkei osaa. Myötähävettää myös niitä kanssaihmisiä sitten siinä.
Siellähän se kalikko kalahti :D Kerro nyt vastaus ap:n kysymykseen, miksi ihmeessä valehtelet olevasi hyvä asioissa joissa et ole? Se meitä kaikki kiinnostaisi tietää.
Onkohan tässä kyse jostain kilpailuvietistä?