Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua. Minä olen näköjään aiheuttanut tuholaisongelman!

Vierailija
25.11.2022 |

Muutin hiljattain n. 3 kuukautta sitten ja huomasin, että uudessakin asunnossa oli samoja tuholaiskoppakuoriaisia, kuin vanhassakin asunnossani.
Ilmeisesti ne olivat tavaroideni mukana.
Laiminlöin siivouksen pahasti edellisessä asunnossa ja nyt valitettavasti sama jatkuu täälläkin.
Tänään kuitenkin näin rapun ovessa ilmoituksen jossa oli kuva noista ötököistä ja oli, että ilmoitathan välittömästi jos havaitset noita asunnossasi.
Niitä oli kuulemma löytynyt yli 10 lähiasunnostani ja nyt puhutaan jo tuholaisongelmasta.
Olen tosiaankin varma, että minä olen aiheuttanut tämän sillä noita örkkejä on ollut jo vanhassakin kämpässäni ja tavaroideni seassa pitkään.
En kehtaa ilmottautua. Tsori :0.
Voisikohan ötökät karkoittaa, vaikka liiskamalla aina jokaisen, kun sellaisen näkee?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan ole edes älynnyt, että kannan mukanani tuholaisongelmaa. En ole jaksanut välittää, vaikka noita vilistää tavaroideni seassa parveittain.

T. Ap

Vierailija
2/15 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ilmoitat, että asunnostasi löytyy niitä. Sinne tehdään myrkytys ja varmaan myöhemmin uudestaan vielä. Olet hiljaa siitä, että mahdollisesti toit ne sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan. Ei tuollaista tuholaisongelmaa ole olemassakaan.

Vierailija
4/15 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse ilmoittatuessa kertoa, että epäilet niiden olevan sinulta lähtöisin. Mutta kai ymmärrät, ettei se naapureittesi kallis myrkytys tms mitä varmaan suunnitellaan auta sitten mitään, kun elukat tulevat heti sinun asunnostasi uudestaan muille? Ilmoittaudu nyt vaan.

Vierailija
5/15 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas? No tavallaanhan paska on jo housussa, et henk.koht hyödy mitään siitä jos tämän myönnät. Koko talo joudutaan joka tapauksessa myrkyttämään ja hitonmoinen rulianssi edessä, tunnustus ei sitä miksikään muuta.

Vierailija
6/15 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä matkalaukut pois, hanki myöhemmin uudet. Voit ilmoittaa että asunnossasi on niitä, jolloin tuholaistorjuja pääsee sinne. Itsekin voi myrkyttää, jos tietää mikä aine ja riittävän varmat hengityssuojat. Mutta voi olla että sun pitää katsoa listat, sauna, ikkunan välit jne. Onko huonekaluissa niitä tai muualla. Kukkamullat pois. Lue ohjeita netistä.

Vierailija
7/15 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä matkalaukut pois, hanki myöhemmin uudet. Voit ilmoittaa että asunnossasi on niitä, jolloin tuholaistorjuja pääsee sinne. Itsekin voi myrkyttää, jos tietää mikä aine ja riittävän varmat hengityssuojat. Mutta voi olla että sun pitää katsoa listat, sauna, ikkunan välit jne. Onko huonekaluissa niitä tai muualla. Kukkamullat pois. Lue ohjeita netistä.

Oikeasti tämmöistä neuvoa ei pitäisi kirjoittaa minnekään, että voi tehdä myrkytyksen itse. Heti vaan ammattilaiset paikalle niin sillä hoituu!

Vierailija
8/15 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastailko. Ap kirjoittelee näitä, koska pitää näitä juttuja hauskana.

Oikeasti tuo huolestuttavaa ja paheksuttavaa!!

Vierailija
9/15 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse sanoa että ne sulta on peräisin, ilmoitat vaan että sullekin on ilmestynyt niitä niin saat tuholaistorjunnan.

Vierailija
10/15 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastailko. Ap kirjoittelee näitä, koska pitää näitä juttuja hauskana.

Oikeasti tuo huolestuttavaa ja paheksuttavaa!!

Ihan hauska skenaariohan tää on, totta tai ei. Vähäsemmästäkin juonikuviosta tehdään elokuvia.

Vierailija
11/15 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, nettiosoitteesi on paikannettu tämän ketjun avulla, joten isännöitsijä ja taloyhtiön hallitus lähettävät laskun tuholaistorjunnasta suoraan sinulle. Naapurit tuskin muuten tietäisivät, jollei joku ole hakkeri tai muuten seuraa toimiasi, mutta tietysti ei ole vaikea yhdistää ötökkäongelmaa sinuun, jos ennen ei ollut ongelmaa ja heti muutettuasi tuli ongelma. Samoin, kenen asunto on esiintymän keskellä? Sinun.

Mikä on syy, ettet itse ilmoittaudu ja hoida asiaa kuntoon? Enemmän tuollainen piiloilu ja valehtelu pitäisi hävettää kuin rehellisyys ja asioiden kuntoon saattaminen. Naapurit ja taloyhtiö arvaavat kuitenkin, kuka tuholaiset taloon toi. Sinusta tuskin pidetään jatkossakaan kovin paljon, jos vielä käyttäydyt välinpitämättömästi.

Vierailija
12/15 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tämmöistä neuvoa ei pitäisi kirjoittaa minnekään, että voi tehdä myrkytyksen itse. Heti vaan ammattilaiset paikalle niin sillä hoituu!

Voi. Sokeritoukat lähtivät omalla myrkytyksellä, kaupan aineilla ja siivouksella +viemärin myrkytys. Yksi kerta ei riitä myrkytyksessä. Taloyhtiöstä eivät lähteneet, koska taloyhtiö ei siivoa kellarin viemäreitä+myrkytys ja asunnot. Kuoriaisilla on joku paikka missä eniten viihtyvät ja missä lisääntyvät. Jos ei ole tietoa ja osaamista, ei varmaan kannatakaan.

Vierailija
13/15 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei.

Vierailija
14/15 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan ole edes älynnyt, että kannan mukanani tuholaisongelmaa. En ole jaksanut välittää, vaikka noita vilistää tavaroideni seassa parveittain.

T. Ap

No just. Häpeä jo!

Kannat tuollaisia "ystäviäsi" mukana.

Joo ihan normaalia, että omaisuuden päällä vilistää tuholaisia..

Vierailija
15/15 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä otuksia tarkalleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi