Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko yläasteikäinen hakea mielestänne eskaria esikouolusta kotiin? Matkaa päiväkodista 500 m.

Vierailija
08.11.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hänet saatettiin iltapäiviksi perhepäivähoitajalle. Joku tädeistä lähti viemään, ei ollut kuulemma vanhempien asia huolehtia.

Ja sääntö ei tietysti päde kuin suomalaisiin, sillä alueen somalilapset hakivat toisiaan ja kulkivat yksin sanomisista huolimatta.

Vierailija
2/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis edes yläasteikäisen hakemana tuota 500 metriä. Outoa kun kouluun joutuu sitten kävelemään yksin melkein 3 kilsaa!!!

Mielestäni tämä on tätä holhousyhdyskuntaa parhaimmillaan!!!!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on korkea aika ruveta sitä harjoittelemaan.

Vierailija
4/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yläasteikäisen kehitystasossa jotain häikkää vai muuten vaan huithapeli? Vai sanooko eskarin puolelta säännöt että saa vaan täysikäsen mukaan lähteä?

Minä ainakaan oon yläasteella (tosin 9v. aikaa jo) hakenut 2v. pikkuveljeä tarhasta koulun jälkeen eikä kellään ollu mitään sanomista siihen. Kun oli vanhempien lupa hakea niin ei ne alkanu siellä mitään valittaan. Tosin olin jo tuossa iässä viikonloppunakin pari kertaa sisarusten kanssa keskenään. Iältään nuo oli sillon 2, 4, 6 ja 8v.

Vierailija
5/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläasteikäiselle. Hakijan pitää olla kuulemma täysi-ikäinen. Mielestäni asia on perheen sisäisiin asioihin puuttumista. Todellinen holhousyhteiskunta.

Vierailija
6/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin hän saa/joutuu tulla (n.150m) eskarista kotiin, koska muut lapset ovat päikkäreillä (klo13), enkä pysty häntä sieltä hakemaan.