abortin vastustajille!
Huhuilen täällä aitoa abortin vastustajaa! Ihmistä joka olisi sitten muutenkin niin jalo ja aito, että ajattelisi muita ihmisiä kaikissa teoissaan. (kun kirjoitatte että pidätte abortoitujen alkioiden puolia)
Kysymyksiä teille:
Juotteko kahvia tai teetä?
*kannattaa lopettaa, sillä niiden viljelyyn tuhotaan sademetsiä ja sademetsät on maapallomme keuhkot ja jos te tuette sitä viljelyä, niin te edesautatte kaikkien meidän ihmisten kuolemaa
Syöttekö lihaa?
*miten voitte päättää että viaton luontokappale saa kuolla teidän nautintonne takia? Koska ihminen pärjää ilman lihaa!
Käytättekö nahkaa?
*sama kuin yllä
Mitä vaatteita käytätte?
*oletteko ottanut selvää, että vaatteidenne valmistukseen ei ole käytetty laspityövoimaa. On se kumma että pidätte alkioiden puolia, mutta riistetyt lapset ei kiinnosta
Onko teillä lapsia?
*olettepa itsekkäitä jos olette tehneet itse lapsia. Maailma on pullollaan kodittomia lapsia jotka tarvitsevat kotia, koska heidän äitinsä ei saanut tehdä aborttia. Mitä jos ottaisit näitä kodittomia omaksi lapsiksesi.
Tässä näin alkajaisiksi kysymyksiä näille hihhuleille! Innolla odotan vastauksia.
ps. mitään jumala läppää on turha nyt sepostaa, sillä tämä kirjoittaja ei jumalaan usko. eli nyt vaan ihan ihmisten vastauksia ja seisotte itse niiden vastauksienne takana!
Kommentit (7)
Yleensä sikiö kyllä tapetaan lääkityksellä ennen abortoimista.
Eikä välttämättä elävää sikiötäkään lähdetä pala palalta pilkkomaan, vaan synnytetään.
en ole missään vaiheessa sanonut että abortti on ok asia!
noilla muilla kysymyksillä ei oo siihen mitään merkitystä. En ole maailman pelastaja, mutta en viattoman vauvan murhaajakaan. Tuntuu pahalta et toiset murhaa lapsiaan ja toisilta ne menehtyy vaikka niitä haluaiskin. Jos ei ole valmis kantamaan lapsesta vastuuta niin voihan sen antaa adoptoitavaksi (varsinkin suomessa).
Huhuilen täällä aitoa abortin vastustajaa! Ihmistä joka olisi sitten muutenkin niin jalo ja aito, että ajattelisi muita ihmisiä kaikissa teoissaan. (kun kirjoitatte että pidätte abortoitujen alkioiden puolia)
Kysymyksiä teille:
Juotteko kahvia tai teetä?
*kannattaa lopettaa, sillä niiden viljelyyn tuhotaan sademetsiä ja sademetsät on maapallomme keuhkot ja jos te tuette sitä viljelyä, niin te edesautatte kaikkien meidän ihmisten kuolemaa
Syöttekö lihaa?
*miten voitte päättää että viaton luontokappale saa kuolla teidän nautintonne takia? Koska ihminen pärjää ilman lihaa!
Käytättekö nahkaa?
*sama kuin yllä
Mitä vaatteita käytätte?
*oletteko ottanut selvää, että vaatteidenne valmistukseen ei ole käytetty laspityövoimaa. On se kumma että pidätte alkioiden puolia, mutta riistetyt lapset ei kiinnosta
Onko teillä lapsia?
*olettepa itsekkäitä jos olette tehneet itse lapsia. Maailma on pullollaan kodittomia lapsia jotka tarvitsevat kotia, koska heidän äitinsä ei saanut tehdä aborttia. Mitä jos ottaisit näitä kodittomia omaksi lapsiksesi.
Tässä näin alkajaisiksi kysymyksiä näille hihhuleille! Innolla odotan vastauksia.
ps. mitään jumala läppää on turha nyt sepostaa, sillä tämä kirjoittaja ei jumalaan usko. eli nyt vaan ihan ihmisten vastauksia ja seisotte itse niiden vastauksienne takana!
[/quote]
Vierailija:
en ole missään vaiheessa sanonut että abortti on ok asia!
Kysymyksiä teille:
Juotteko kahvia tai teetä? en juo kumpaakaan
Syöttekö lihaa? Syön, mutta en itse tapata/tapa sitä
Käytättekö nahkaa? en käytä
*sama kuin yllä
Mitä vaatteita käytätte? Kyllä katson ja selvitysten jälkeen ostan tuotteen
Onko teillä lapsia? Olemme adoptoineet 2 lasta
[/quote]
Ajatteletko tosiaan niin että jos ei suojele sademetsiä tms. niin silloin ei saa vastustaa lapsen murhaamistakaan!!?? Asiat ei kuule aina mene ihan noin yks yhteen.
Omasta mielestäni abortti on ok, jos sen tekee Heti alkuviikoilla. Mutta silloin kun abortoidaan isoja sikiöitä, tuntuu todella pahalta. (poikkeuksena elinkelvottomat sikiöt) Ajattelen niiden vauvojen tuskaa kuolinhetkellään. Vauva on kohdun lämmössä, imee peukaloaan, juo lapsivettä, pissaa, nikottelee, nukkuu, valvoo, kuuntelee, kunnes yhtäkkiä joko revitään pala palalta raajoja irti tai sitten kokonaisena tuskien kautta kylmään maailmaan kaarimaljaan kuolemaan.
Täytyy olla tunteeton ja kylmä psykopaatti, joka ei sääli tällaista vauvaa piirun vertaa.
Ei sitä ihan aborttiin voi verrata.