Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin kaupungin sisäinen siirto

Vierailija
25.11.2022 |

Olen Helsingin kaupungin työntekijä varhaiskasvatiksessa, siirryn toiseen helsingin kaupungin päiväkotiin omasta tahdostani. Nykyinen johtaja sanoi että minun pitää irtisanoutua, jotta voin siirtyä. Kuulostaa hassulta irtisanoutua koska se on sisäinen siirto. Onko tästä kokemuksia kellään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan bussiin ja sanot kuskille sisään noustessa "siirto" kovalla äänellä.

Vierailija
2/6 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä irtisanoudu, pyydä ensin virkavapaata/työlomaa vaikka 6 kuukautta, etenkin jos toisessa hommassa on koeaika niin siksi aikaa.

Allekirjoita uusi sopimus tottakai ennen kuin irtisanoudut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi menevän sisäisesti siirrolla.

Vierailija
4/6 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Informoi esimiestäsi että se on sisäinen siirto. Ei tarvitse irtisanoutua. Harmi että esimiehet tuolla alalla ovat epäpäteviä työhönsä.

Vierailija
5/6 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtisanoutuminen kuulostaa kummalta.  Ei yksityisissäkään firmoissa näin tehdä. Olet tyhjän päällä, jos homma ei lähdekään käyntiin. Uudessa paikassa on tietysti koeaika, etkä varmaan ole sisällä ns. "vanhana työntekijänä". Ensi vuosi sitten ilman lomia. Sitten, jos homma ei toimikaan, saat parhaassa tapauksessa karenssit työkkäristä.

Kysy nyt ainakin liitosta neuvoa, jos vaikka olisi jokin tyypillinen kusetus työnantajan puolelta.

Vierailija
6/6 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne. Otin palkatonta työlomaa ja siirryin Helsingin kaupungin toiseen yksikköön 8kk sijaisuuteen. Nyt tätä sijaisuutta tarkoitus jatkaa 6kk. Nyt edellinen esihenkilö ehdottaa, että irtisanoutuisin. Tietääkö kukaan kauan voi olla työ vapaalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan