Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin mies

Vierailija
25.11.2022 |

Naapurin herrasmies, 55-60v, tuli munasillaan kysymään minulta tulenko saunomaan hänen kanssaan. Olen 21v. nainen ensimmäisessä omassa asunnossani. Kieltäydyin.
Olenko toiminut väärin?
Ja tarina on tosi. Nyt vaan odottelemaan valituksia siitä ja tästä ja tuosta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nauroit sille päin naamaa ennen kuin vetäisit oven kiinni?

Vierailija
2/8 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toikit väärin, saunassa on hyvä tutustua naapureihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sen verran yllättynyt ja järkyttynyt kun tosiaan ilkosillaan siinä patsasteli että sanoin vaan että "ei käy" ja pistin oven kiinni. Kyseinen mies taisi jatkaa matkaansa seuraavalle ovelle. Epäilen että alkoholilla on ollut osuutta asiaan.

Vierailija
4/8 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin sen verran yllättynyt ja järkyttynyt kun tosiaan ilkosillaan siinä patsasteli että sanoin vaan että "ei käy" ja pistin oven kiinni. Kyseinen mies taisi jatkaa matkaansa seuraavalle ovelle. Epäilen että alkoholilla on ollut osuutta asiaan.

Jos törmäät ukkoon vielä, kun hän on selvinpäin, niin sano, että seuraavasta vitjapallien esittelykierroksesta lähtee soitto poliisille.

Vierailija
5/8 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos törmäät ukkoon vielä, kun hän on selvinpäin, niin sano, että seuraavasta vitjapallien esittelykierroksesta lähtee soitto poliisille.

Ja tämän kommentin aion tehdä silloin kun liikkuu vaimonsa kanssa. Olen satavarma että alkaa valituksia tulemaan minusta taloyhtiöön. Tilannehan tietenkin on mennyt niin että tuo mies on kaikessa rauhassa menossa saunaan kunnes kiimainen nuorempi nainen on anellut häntä seksitouhuihin. Been there...  Ja vaimo uskoo miestään, tai on uskovinaan.

Vierailija
6/8 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut vitjapallit vaan napakat sheivatut.

AP.

Vierailija
7/8 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että vältetään turhia avauksia. Ap olisi voinut kirjoittaa kokemansa ketjuun "miksi suomalaiset ei enääN pariudu".

Vierailija
8/8 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyllästyi jatkuviin hölynpöly-valituksiin naapureilta (he sentään olivat vallan OSAKKAITA ja me rahvaita vuokralaisia) että pisti mun pitsikorsetin päällensä kun meni viemään roskia. Seuraavalla kerralla pelkkä sukka munassa. Molemmista on videot tallessa.

Tätä edelsi valitus siitä että laitan päiväpeiton parvekkeen kaiteelle siksiaikaa kun imuroin. Valokuva otettiin peitosta ja isännöinniltä varoitus ettei peittoja saa pitää parvekkeen kaiteella.

Varoitusta ei tullut mieheni asuvalinnoista.