Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paniikki! Miehen pikkujoulut huomenna ja käytös ihmetyttää

Vierailija
24.11.2022 |

Mies on siis yleensä ihan vakaa ja luotettava. 15 vuotta yhdessä ja kaksi lasta. Hyvä perhe-elämä. Mies on tehnyt koko syksyn ylitöitä, töissä kiirettä. Salilla mennyt kans enemmän aikaa kuin ennen, tarvitsee omaa aikaa työhässäkän keskellä. Satuin huomaamaan eilen että oli viestitellyt naispuolisen työkaverinsa kanssa. Sitä en tiedä mistä. Tänään ilmotti että ovat kaverin kanssa hommanneet hotellipaketin huomiselle ettei tarvitse pikkujouluista yöllä könytä kotiin. Muhun iski hirveä epäluulo. Koitin kysellä enemmän mutta mies ei jaksa jutella . En halua vaikuttaa vainohullulta koska pettämistaustaa ei ole. Auttakaa mua. Pitäiskö vain unohtaa koko juttu vai mitä?

Kommentit (342)

Vierailija
141/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä nämä pikkujoulu provot uppoaa palsta mammoihin. Kuin pettäjän kalu kuumaan plluun.

Miksei asiasta saa keskustella? Ahdistaako? Enkä kyllä itsekään mamma ole. 

Kyllä teillä menee koko joulukuu näiden provojen kanssa. Ja kuka on kieltänyt keskustelun. Maistuvaa viihdettä. Ihmettelen vaan, miksi nää uppoaa teihin niin helposti?

Keneen teihin tämä uppoaa, sinuunko? Huvitavaa kun luulet olevasi muiden yläpuolella. Ihan kuule viihtymässä täällä ollaan. 

Naisilla ainakin täys paniikki päällä. Pian omakin ukko lähtee pikkujouluihin ja sitten alkaa epäilyt kaikesta ihmeellisestä.

Minäpä annan nyt ilmaisen vinkin kaikille mustasukkaisuuden epäilyksissä kärvisteleville. Antakaa miehellenne pllua siihen tapaan ennen niitä s..tanan panojouluja, että ei kalu värähdäkkään. Voitte itsekin nauttia siitä.

No voin kertoa, että vaikka miehen sivusuhteen aikana tarjoilin hänelle p*llua ihan kiusallani juuri, kun oli lähdössä viihteelle jälleen kerran "uuden parhaan eri sukupuolta olevan ystävänsä kanssa", niin kyllä se aina se illanvietto intiimeihin tilanteisiin päätyi, vaikkei ehkä seisokki ollutkaa paras.

Luulet vaan, sinun kans ei ehkä parasta, eikä varsinkaan usein, mutta kyllä se uusi saa sen ihan eri sfääreihin vain olemalla olemassa kuinka monta kertaa vuorokaudessa tahansa. :)

Kirjoitukseni oli vastaus sen kirjoittajan viestiin jonka mukaan muna ei värähdäkään, jos on kotona juhlia ennen pantu.

Itselleni on nykyään ihan sama, onko miehelläni erektio-ongelmia pettäessään vai ei, jos vieraan kanssa panemaan lähtee.

Ja katselet miestäsi vielä. :D Kellä tässä itsetunnon kanssa ongelmia onkaan jos petturia pitää vielä saman katon alla hyysätä. Morjens.

Nykyinen mieheni ei ole pettäjäexäni, joten voit rauhoittua.

Termi olisi siinä tapauksessa kai entinen mieheni, ei mieheni. 

No voi itku sentään. Exä se mies silti on.

Niin siitä nyksästäkin tulee eksä jos jotain käy. 

Vierailija
142/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettävää puolisoa on mahdoton kahlita uskolliseksi. Ap:n lienee syytä keskustella vakavasti miehensä kanssa. Joku saattaisi tarjoilla miehelle myös omaa lääkettään eli juhlimisen jälkeistä hotelliyöpymistä.

Saattaisi joutua yöpymään useammankin yön tuon jälkeen..

Tulee kalliiksi se sutaisu.

Se on yleensä nainen joka häipyy kämpästä johon sillä ei ole yksin varaa

Ap:n rahatilanteesta emme tiedä mitään. Yleensä se nainen kyllä ostaa miehen ulos talosta, jottei lasten tarvitse muuttaa. Kun harvoin näissä tapauksissa mies haluaa ottaa mitään vastuuta lapsistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me on päätetty yhdessä, että yksi ihminen kerrallaan ja toista arvostaen tämä suhde on päätettävä ensin. Mielestäni siten ulkopuoliset suhteet on itsessään päätös suhteen lopettamisesta vastoin suhteeseen asetettuja yhdessä tehtyjä päätöksiä. Meillä tiedetään, mihin se johtaa ja sen mukaan eletään.

Kaunis ajatus, mutta unohtuu tasan sillä sekunniila kun toinen teistä rakastuu kuolettavasti. 

Tää on totta. Jotenkin uskomatonta, että jotkut puhuvat yhteisistä luoduista säännöistä Ja että koskaan puoliso ei voisi pettää yms. Tuntuu, että osa on ihan sokeita sille, että niin vaan asioita tapahtuu? Eikai kukaan mene naimisiin erotakseen? Eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Eli mitä siis pitäisi tehdä? Sopia alun alkaenkin avoimesta suhteesta, koska toinen voi rakastua kuolettavasti koska tahansa? (Haluaisin nähdä aikuisen ihmisen, joka rakastuu kuolettavasti :-DDD)

Vierailija
144/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks oon työtön niin ei tarvi näitä draamajuhlia katsella.

Vierailija
145/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysyisin ihan aiheellisesti, että miksi hotelli, taksimatka kotiin olisi varmasti halvempi. Ihan siis järkisyillä. En pettämisen kautta ajattelisi. En tiedä miksi huone pitäisi varata jos pettää haluaa, tai ainakaan koko yöksikään jäädä. 

En usko että aikoo pettää, miksi olisi kertonut aikeistaan tuonkaan vertaa. 

Miten voi pettää ja tulla silti yöksi kotiin? Pitää olla se hotellihuone. Minusta selityksesi ontuu pahasti. 

Mikä ikäisiä täällä kirjoittelee, oletteko olleet itse työelämässä? Pettämiset tapahtuu ihan siellä työpaikalla. Kyllä vapaita huoneita löytyy missä voi touhuta. Hotellia siihen ei tarvita. 

Onko jossain työpaikassa pikkujoulut vielä toimistolla? Meidän toimiston ovet on yöllä lukossa ja bileet ravintolassa.

Toimistolta ne voi hyvinkin alkaa, ravintola voi olla varattu vaikka klo 19 mutta ihmiset ei lähde siinä välissä kotona kääntymään. Työpaikkoja on monenlaisia. 

Vierailija
146/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkun luulin, että Siiri Angerkoski on kuollut.

Vierailija
147/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso että on näkki paketti mukana ettei tule tuliaisia

Sama ketju naisista tämänkaltaisilla kommenteilla olisi epäilemättä naisvihaa, eikö totta?

Ei olisi. Itse otan aina kondomipaketin pikkujouluihin mukaan, jos joku/jotkut työkavereistani (joukossa sekä miehiä että naisia) tuntevat tarvetta puolisonsa pettämiselle. Otan mukaan myös muovipusseja kotimatkaa varten niille, jotka erehtyvät juomaan liikaa.

Työkaverini tietävät kumeista ja muovipusseista ja ovat niitä tarpeen tullen pyytäneet.

Eikö sinkut käytä teillä kumeja?

Mun tiimissä ei ole muita sinkkuja kuin minä.

Ei yhtään toista eronnutta katkeroa?

Uskoo ken tahtoo

Vierailija
148/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna AP SANOISIN miehelle tuon täällä ehdotetun "hei lapsille on hoitaja, tuun kans hotellin yöksi, vietetään yhdessä sit yö" ja katsoisin reaktion. Se kertonee kaiken oleellisen siitä, mitä on tai ei ole meneillään.

Jos mies alkaa änkyttää jotain, tiedät, että homma ei ole kosher. Jos taas toteaa että "ihanaa, saadaan naatiskella hotlassa", ei kyse ole mistään hämärästä.

Mies joka tunkee vahtimaan naisen pikkujouluja tai niistä palautumista lienee epäluuloinen sika, mahdollisesti jopa kontrollihaluinen sekopää?

Toksinen

Vierailija
149/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei muuten pikkujouluihin menisi. Eipä oo mennytkään.

T. 2,5 vuoden liitto 🤣

Paras keino hajottaa parisuhde: mustasukkaisuus.

Minun mielestä paras keino hajottaa parisuhde on pettäminen.

T: pettäjä

Vierailija
150/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei muuten pikkujouluihin menisi. Eipä oo mennytkään.

Joo en mäkään omaani niihin päästäisi.

Mä päästäisin koska oikeasti luotan mun mieheen mutta toisaalta kuumotuskynnys mulla hyvin olematon muutenkin, koska heidän pikkujouluissa on 99% on miehiä (miesvaltainen ala/firma) ja mun mies ei ole koskaan pikkujouluihinsa osallistunut koska oikeasti ei välitä small talkista tai juomisesta muutoin kuin oman perheen, lapsuudenystävien tai mun kanssa. Yleensä pikkujoulut on myös järjestty perjantai tai lauantai-iltaisin, jolloin meillä toinen on yleensä leffailta, jonka jälkeen viedään koira pitkälle lenkille ja toinen päivä on yhteinen ruoanlaittopäivä. Saisi se mennä, mutta kun ei tahdo.

Vierailija
151/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä nämä pikkujoulu provot uppoaa palsta mammoihin. Kuin pettäjän kalu kuumaan plluun.

Miksei asiasta saa keskustella? Ahdistaako? Enkä kyllä itsekään mamma ole. 

Kyllä teillä menee koko joulukuu näiden provojen kanssa. Ja kuka on kieltänyt keskustelun. Maistuvaa viihdettä. Ihmettelen vaan, miksi nää uppoaa teihin niin helposti?

Keneen teihin tämä uppoaa, sinuunko? Huvitavaa kun luulet olevasi muiden yläpuolella. Ihan kuule viihtymässä täällä ollaan. 

Naisilla ainakin täys paniikki päällä. Pian omakin ukko lähtee pikkujouluihin ja sitten alkaa epäilyt kaikesta ihmeellisestä.

Minäpä annan nyt ilmaisen vinkin kaikille mustasukkaisuuden epäilyksissä kärvisteleville. Antakaa miehellenne pllua siihen tapaan ennen niitä s..tanan panojouluja, että ei kalu värähdäkkään. Voitte itsekin nauttia siitä.

No voin kertoa, että vaikka miehen sivusuhteen aikana tarjoilin hänelle p*llua ihan kiusallani juuri, kun oli lähdössä viihteelle jälleen kerran "uuden parhaan eri sukupuolta olevan ystävänsä kanssa", niin kyllä se aina se illanvietto intiimeihin tilanteisiin päätyi, vaikkei ehkä seisokki ollutkaa paras.

Luulet vaan, sinun kans ei ehkä parasta, eikä varsinkaan usein, mutta kyllä se uusi saa sen ihan eri sfääreihin vain olemalla olemassa kuinka monta kertaa vuorokaudessa tahansa. :)

Kirjoitukseni oli vastaus sen kirjoittajan viestiin jonka mukaan muna ei värähdäkään, jos on kotona juhlia ennen pantu.

Itselleni on nykyään ihan sama, onko miehelläni erektio-ongelmia pettäessään vai ei, jos vieraan kanssa panemaan lähtee.

Ja katselet miestäsi vielä. :D Kellä tässä itsetunnon kanssa ongelmia onkaan jos petturia pitää vielä saman katon alla hyysätä. Morjens.

Nykyinen mieheni ei ole pettäjäexäni, joten voit rauhoittua.

Mutta saattaa muuttua pettäjänyxäksi. Eihän sitä koskaan voi tietää, millainen sika siitä kuoriutuukaan. Muista epäillä.

En nyt jaksa, kun ei ole mitään pettämisestä kertovia merkkejä miehessä. Itse pidän huolta parisuhdeuskollisuudesta vain oman itseni osaltani.

Mitä olette sopineet sivusuhteista ja pettämisestä ? Jos molempien mielestä on ehdoton ei niin silloin anna miehen pitää rauhassa hauskaa ja toipua krapula aamuaan hotellissa . Voit vaikka ehdottaa kyläilyä jos hänellä rupeaa tekemään pillua mieli . Tai kerro että huomenna nähdään sitten ja odotat häntä valmiina kotiin . Itse olen mieheni kanssa sopinut heti suhteen vakiinnuttua ettei tule kolmansia ilman toisen lupaa ja yleensä hän panee minua jopa useaan kertaan ennen ja jälkeen illanvieton ja jopa kuskaa jos tarve . Mieluimmin odotan oman kullan puhdasta eikä tarvitse räpeltää kumienkaan kanssa . Tanssia voin ja pitää muuten hauskaa housut jalassa .

Vierailija
152/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Niin kaikille miehille pitää palstamammojen mukaan tehdä.

Vierailija
153/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me on päätetty yhdessä, että yksi ihminen kerrallaan ja toista arvostaen tämä suhde on päätettävä ensin. Mielestäni siten ulkopuoliset suhteet on itsessään päätös suhteen lopettamisesta vastoin suhteeseen asetettuja yhdessä tehtyjä päätöksiä. Meillä tiedetään, mihin se johtaa ja sen mukaan eletään.

Kaunis ajatus, mutta unohtuu tasan sillä sekunniila kun toinen teistä rakastuu kuolettavasti. 

Tää on totta. Jotenkin uskomatonta, että jotkut puhuvat yhteisistä luoduista säännöistä Ja että koskaan puoliso ei voisi pettää yms. Tuntuu, että osa on ihan sokeita sille, että niin vaan asioita tapahtuu? Eikai kukaan mene naimisiin erotakseen? Eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Tämä. Joskus vaan käy näin.

Meillä ei ole päätetty mitään, mutta ollaan käyty keskustelut jo että meidät haudataan vierekkäin. Kertonee sekin jotain. Saattaa kuulostaa oudolta joillekin, mutta toisilla pareilla pettäminen ei oikeasti ole sellainen 'mahdollinen pelottava juttu' - jotkut parit ovat ja pysyvät rakastuneina ja äärimmäisen kiintyneinä toisiinsa koko elämänsä ajan, kuten mun vanhemmat ja samoin miehen omat vanhemmat. Myöskään kummankaan suvussa ei ole esiintynyt pettämisskandaaleja tai avioeroja. Kyllä mä uskon että pettäminen on ihan ihmistyypistä kiinni. Jotkut on sellaista tyyppiä, jotka yksinkertaisesti eivät ikinä pettäisi. Minä ja mun mies mukaan lukien.

Vierailija
154/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä pikkujouluissa ei lasketa.

Vierailija
155/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettävää puolisoa on mahdoton kahlita uskolliseksi. Ap:n lienee syytä keskustella vakavasti miehensä kanssa. Joku saattaisi tarjoilla miehelle myös omaa lääkettään eli juhlimisen jälkeistä hotelliyöpymistä.

Ap:n rahatilanteesta emme tiedä mitään. Yleensä se nainen kyllä ostaa miehen ulos talosta, jottei lasten tarvitse muuttaa. Kun harvoin näissä tapauksissa mies haluaa ottaa mitään vastuuta lapsistaan.

Ei sillä naisella ole varaa ostaa miestä ulos yleensä.

Vierailija
156/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ainakin vakaasta halusta ja yhteisistä intresseistä halutaan olla yhdessä eksklusiivisesti. Mitä tahansahan voi tapahtua, mutta ei elämässä ole tarpeen olla valmiina sudenpentujen käsikirjaa josta löytyy jokainen asia mikä elämässä voi tulla eteen, ja siihen tarkkaan valmiiksi mietitty ratkaisu ;) 

Ymmärrän hyvin että toisille teistä on käynyt niin että se mies onkin sitten mennyt ja pettänyt vaikka niin pyhästi luvattiin ettei tehdä niin, ja siitä on tullut katkeruus ja epäluottamus miehiin, mutta moni meistä jotka ovat täysillä suhteessa ja luottavat toiseen olemme sellaisia joita myös on joskus joku pettänyt, mutta jotka olemme päässeet yli, ja huomanneet että elämä ei loppunutkaan, ja parasta mitä elämällään voi tehdä on edelleen luottaa ihmisiin ja viettää niin paljon aikaa rakkaiden kanssa kuin mahdollista.

Tällainen onnellinen elämä ei ole mahdollista kyttäämällä ja epäilemällä, vaan uskomalla ja luottamalla siihen että elämä kantaa, tapahtui mitä tahansa.

Vierailija
157/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä naisella ole varaa ostaa miestä ulos yleensä.

päinvastoin. Mies lähtee yleensä yhteisestä talosta ja nainen jää siihen lasten kanssa asumaan. Eli ostaa talon miehen osuuden

Vierailija
158/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä sähköä ilmassa että säkenöi.

Vierailija
159/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole pikkujouluja.

Meillä on talvipäivä ja se on pe-la , kaikki on hotellissa.

Pomot ymmärtää alaisiaan ja heidän tarpeita.

Vierailija
160/342 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo tulee aina ihan mirri märkänä aamuyöllä pikkujouluista. Silloin seksi on parasta.