Paniikki! Miehen pikkujoulut huomenna ja käytös ihmetyttää
Mies on siis yleensä ihan vakaa ja luotettava. 15 vuotta yhdessä ja kaksi lasta. Hyvä perhe-elämä. Mies on tehnyt koko syksyn ylitöitä, töissä kiirettä. Salilla mennyt kans enemmän aikaa kuin ennen, tarvitsee omaa aikaa työhässäkän keskellä. Satuin huomaamaan eilen että oli viestitellyt naispuolisen työkaverinsa kanssa. Sitä en tiedä mistä. Tänään ilmotti että ovat kaverin kanssa hommanneet hotellipaketin huomiselle ettei tarvitse pikkujouluista yöllä könytä kotiin. Muhun iski hirveä epäluulo. Koitin kysellä enemmän mutta mies ei jaksa jutella . En halua vaikuttaa vainohullulta koska pettämistaustaa ei ole. Auttakaa mua. Pitäiskö vain unohtaa koko juttu vai mitä?
Kommentit (342)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nämä pikkujoulu provot uppoaa palsta mammoihin. Kuin pettäjän kalu kuumaan plluun.
Miksei asiasta saa keskustella? Ahdistaako? Enkä kyllä itsekään mamma ole.
Kyllä teillä menee koko joulukuu näiden provojen kanssa. Ja kuka on kieltänyt keskustelun. Maistuvaa viihdettä. Ihmettelen vaan, miksi nää uppoaa teihin niin helposti?
Keneen teihin tämä uppoaa, sinuunko? Huvitavaa kun luulet olevasi muiden yläpuolella. Ihan kuule viihtymässä täällä ollaan.
Naisilla ainakin täys paniikki päällä. Pian omakin ukko lähtee pikkujouluihin ja sitten alkaa epäilyt kaikesta ihmeellisestä.
Minäpä annan nyt ilmaisen vinkin kaikille mustasukkaisuuden epäilyksissä kärvisteleville. Antakaa miehellenne pllua siihen tapaan ennen niitä s..tanan panojouluja, että ei kalu värähdäkkään. Voitte itsekin nauttia siitä.
Ei nuo mistään nauti (muuta kuin miesten haukkumisesta)
Taidat olla aika sinisilmäinen, jos vielä nytkin vain epäilet, vaikka selvät merkit ovat olleet jo pitkään ilmassa! Taidat sittenkin olla porvoosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso että on näkki paketti mukana ettei tule tuliaisia
Sama ketju naisista tämänkaltaisilla kommenteilla olisi epäilemättä naisvihaa, eikö totta?
Ei olisi. Itse otan aina kondomipaketin pikkujouluihin mukaan, jos joku/jotkut työkavereistani (joukossa sekä miehiä että naisia) tuntevat tarvetta puolisonsa pettämiselle. Otan mukaan myös muovipusseja kotimatkaa varten niille, jotka erehtyvät juomaan liikaa.
Työkaverini tietävät kumeista ja muovipusseista ja ovat niitä tarpeen tullen pyytäneet.
Eikö sinkut käytä teillä kumeja?
Mun tiimissä ei ole muita sinkkuja kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nämä pikkujoulu provot uppoaa palsta mammoihin. Kuin pettäjän kalu kuumaan plluun.
Miksei asiasta saa keskustella? Ahdistaako? Enkä kyllä itsekään mamma ole.
Kyllä teillä menee koko joulukuu näiden provojen kanssa. Ja kuka on kieltänyt keskustelun. Maistuvaa viihdettä. Ihmettelen vaan, miksi nää uppoaa teihin niin helposti?
Keneen teihin tämä uppoaa, sinuunko? Huvitavaa kun luulet olevasi muiden yläpuolella. Ihan kuule viihtymässä täällä ollaan.
Naisilla ainakin täys paniikki päällä. Pian omakin ukko lähtee pikkujouluihin ja sitten alkaa epäilyt kaikesta ihmeellisestä.
Minäpä annan nyt ilmaisen vinkin kaikille mustasukkaisuuden epäilyksissä kärvisteleville. Antakaa miehellenne pllua siihen tapaan ennen niitä s..tanan panojouluja, että ei kalu värähdäkkään. Voitte itsekin nauttia siitä.
No voin kertoa, että vaikka miehen sivusuhteen aikana tarjoilin hänelle p*llua ihan kiusallani juuri, kun oli lähdössä viihteelle jälleen kerran "uuden parhaan eri sukupuolta olevan ystävänsä kanssa", niin kyllä se aina se illanvietto intiimeihin tilanteisiin päätyi, vaikkei ehkä seisokki ollutkaa paras.
Luulet vaan, sinun kans ei ehkä parasta, eikä varsinkaan usein, mutta kyllä se uusi saa sen ihan eri sfääreihin vain olemalla olemassa kuinka monta kertaa vuorokaudessa tahansa. :)
Kirjoitukseni oli vastaus sen kirjoittajan viestiin jonka mukaan muna ei värähdäkään, jos on kotona juhlia ennen pantu.
Itselleni on nykyään ihan sama, onko miehelläni erektio-ongelmia pettäessään vai ei, jos vieraan kanssa panemaan lähtee.
Ja katselet miestäsi vielä. :D Kellä tässä itsetunnon kanssa ongelmia onkaan jos petturia pitää vielä saman katon alla hyysätä. Morjens.
Nykyinen mieheni ei ole pettäjäexäni, joten voit rauhoittua.
Mutta saattaa muuttua pettäjänyxäksi. Eihän sitä koskaan voi tietää, millainen sika siitä kuoriutuukaan. Muista epäillä.
En nyt jaksa, kun ei ole mitään pettämisestä kertovia merkkejä miehessä. Itse pidän huolta parisuhdeuskollisuudesta vain oman itseni osaltani.
Mä kyllä menisin sinne hotellille mukaan yllättäen 🤣
Vierailija kirjoitti:
Oi, no nyt onkin ihan erikoishieno ja tuore pikkujoulualoitus! Ihan kuin olisin lukenut vastaavan aloituksen noin 50 kertaa täältä menneinä vuosina. Olenkohan väärässä vai muistanko oikein?
Joo ap, keksi parempi.
Aika vähän sä oot lukenut näitä jos vasta 50 kertaa. Parit nollat vielä tuohon niin luku alkaa olla oikein :D
Sitä mä ihmettelen kun ihmisillä ei ole yhtään mielikuvitusta, aina ja joka kerta samantyyppinen nössö tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, no nyt onkin ihan erikoishieno ja tuore pikkujoulualoitus! Ihan kuin olisin lukenut vastaavan aloituksen noin 50 kertaa täältä menneinä vuosina. Olenkohan väärässä vai muistanko oikein?
Joo ap, keksi parempi.
Aika vähän sä oot lukenut näitä jos vasta 50 kertaa. Parit nollat vielä tuohon niin luku alkaa olla oikein :D
Sitä mä ihmettelen kun ihmisillä ei ole yhtään mielikuvitusta, aina ja joka kerta samantyyppinen nössö tarina.
Jonakin vuonna toinen teistä kirjoittaa tänne tai jonnekin samanlaisen aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä menisin sinne hotellille mukaan yllättäen 🤣
Mielessä siis kolmen kimppa. Kerro ajatuksesta rohkeasti miehellesi.
En nyt välttämättä takertuisi tuohon hotelli-asiaan. Itsekin nukun bileillan jälkeen mielummin rauhassa hotellissa kuin herään seiskalta muksujen ääniin - jos puolison kanssa on näin sovittu, että on ok. Meillä molemmat vuorollaan. Pettämistä siihen ei kuulu.
Mutta jos miehen kanssa ei voi edes keskustella tästä, niin se on kyllä huono merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me on päätetty yhdessä, että yksi ihminen kerrallaan ja toista arvostaen tämä suhde on päätettävä ensin. Mielestäni siten ulkopuoliset suhteet on itsessään päätös suhteen lopettamisesta vastoin suhteeseen asetettuja yhdessä tehtyjä päätöksiä. Meillä tiedetään, mihin se johtaa ja sen mukaan eletään.
Kaunis ajatus, mutta unohtuu tasan sillä sekunniila kun toinen teistä rakastuu kuolettavasti.
Tää on totta. Jotenkin uskomatonta, että jotkut puhuvat yhteisistä luoduista säännöistä Ja että koskaan puoliso ei voisi pettää yms. Tuntuu, että osa on ihan sokeita sille, että niin vaan asioita tapahtuu? Eikai kukaan mene naimisiin erotakseen? Eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi käy salilla, olette olleet 15 vuotta yhdessä = pettänyt sinua jo aikapäiviä sitten. Kuten myös sinä todennäköisesti häntä.
Siellä joku valas tuli ulvoon. Et salilla käynti kertoo pettämisestä. Toi alotus viittaa pettämiseen, mutta sali ei todellakaan. Sitä ei läskit ymmärrä, että joitakin kiinnostaa oma terveys eikä sitä, että kuinka hyvä olo siitä tulee sekä kehoon, että mieleen.
On treenaava vanhempi paljon parempi esimerkki lapsellekin, kuin joku sohva plösö. Ehkä haluaa myös lasten takia elää pidempään terveenä. Ei luoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvänen aika, mies varannut hotelliyön, vaikka kotiin mitätön matka!!!
Ei kuullosta ollenkaan hyvältä.Voi jumankauta, miten "kuulostaa" voi olla niin vaikea sana kirjoittaa...
Miten voi olla niin vaikea korjata kirjoitusvirhe omassa päässä ja jättää asiaan kuulumattomat kommentit kirjoittamatta?
Mää ihmettelen tässä aloituksessa eniten tuota mies viestittelee naispuolisen työkaverin kans, en tiedä mistä. Meillä ainakin ollaan avoimia kokoajana, minä kyllä tietäisin että mistä asiasta mies viestittelee jos viestittelee. Meillä ainakin kysytäön toiselta että kuka siellä on, kenen kanssa viestittelet? Kuka soitti? Kelle soitit? Ja todellakin jos mies viestittelisi yhtäkkiä jonkun työkaverin kans, jonka kans siis mun mielestäni vapaa- aikoina tarvitsisi viestitellä, kysyisin että siis miksi sää sen kanssa viestittelet? Mitä juttelette?
Enkä tod jäisi miettimään yksinäni ett miksi mies menee hotelliin. Kysyisin suoraan ett mitä, siis miksi pitää mennä hotellille ja ketä kaikkia teitä siis on sinne menosa?
En ymmärrä teitä vaimoja jotka miettivät ja ihmettelevät yksin ja avautvat tänne eivätkä avoimesti vaan kysy kotona siltä mieheltä. Onko niin että ei haluta näyttää että tarvitsee toista, ei haluta että toinen luulee mustasukkaiseksi jne. Minä ainakin sanon miehelle suoraan että joo, oon mustasukkainen ja en hyväksy että vapaa - ajalla viestittelet nais- puolisille ihmisille. En hyväksy että baarissa juttelet jollekin oudolle naiselle kun minä olen paikallA jne. Sanon suoraan jos joku tuntuu pahalta.
Sinuna AP SANOISIN miehelle tuon täällä ehdotetun "hei lapsille on hoitaja, tuun kans hotellin yöksi, vietetään yhdessä sit yö" ja katsoisin reaktion. Se kertonee kaiken oleellisen siitä, mitä on tai ei ole meneillään.
Jos mies alkaa änkyttää jotain, tiedät, että homma ei ole kosher. Jos taas toteaa että "ihanaa, saadaan naatiskella hotlassa", ei kyse ole mistään hämärästä.
Naisetkin aina sanoo, että parisuhteen ongelmien syyt on miehessä. Milloin ei tee tarpeeksi kotitöitä, milloin ei ole tarpeeksi naiselle tukena eri asioissa ym ym.
Eli nyt voidaan kysyä, että miksi mies on pitkässä suhteessa ajautunut tuohon tilanteeseen? Mitä olisit ap voinut tehdä kumppanina paremmin?
1/5 vähän enemmän yksityiskohtia niin olis ehkä jo menny täydestä. Tai no en tiedä, ehkä ei sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna AP SANOISIN miehelle tuon täällä ehdotetun "hei lapsille on hoitaja, tuun kans hotellin yöksi, vietetään yhdessä sit yö" ja katsoisin reaktion. Se kertonee kaiken oleellisen siitä, mitä on tai ei ole meneillään.
Jos mies alkaa änkyttää jotain, tiedät, että homma ei ole kosher. Jos taas toteaa että "ihanaa, saadaan naatiskella hotlassa", ei kyse ole mistään hämärästä.
Entäpä jos mies haluaisi viettää työporukan kanssa pikkujoulut ja omassa rauhassaan mennä nukkumaan ja herätä yksin ja nauttia hetken hiljaisuudesta?
Kyllä sitä vuosien yhdessäelon jälkeen kaipaa välillä omaa tilaa, eikä se aina tarkoita pettämistä.
Ap heräsi nyt vasta todellisuuteen...? Pitkät piuhat. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me on päätetty yhdessä, että yksi ihminen kerrallaan ja toista arvostaen tämä suhde on päätettävä ensin. Mielestäni siten ulkopuoliset suhteet on itsessään päätös suhteen lopettamisesta vastoin suhteeseen asetettuja yhdessä tehtyjä päätöksiä. Meillä tiedetään, mihin se johtaa ja sen mukaan eletään.
Kaunis ajatus, mutta unohtuu tasan sillä sekunniila kun toinen teistä rakastuu kuolettavasti.
Tää on totta. Jotenkin uskomatonta, että jotkut puhuvat yhteisistä luoduista säännöistä Ja että koskaan puoliso ei voisi pettää yms. Tuntuu, että osa on ihan sokeita sille, että niin vaan asioita tapahtuu? Eikai kukaan mene naimisiin erotakseen? Eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Tämä. Joskus vaan käy näin.
Se on yleensä nainen joka häipyy kämpästä johon sillä ei ole yksin varaa